Czy komuś się coś podobnego przytrafiło?

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #24098

    reniferek

    Od 19 dc zaczęłam brać duphaston na wzmocnienie drugiej fazy. I coś dziwnego się pojawiło – cykl był 21 dniowy. Przy czym w 15 dc była najprawdopodobniej ovu (niższa temp) i po nie dwa dni wysokiej 16, 17 dc (wyższej o ok 0,3 krechy) Później był spadek w 18 i 19dc w 20 i 21 wzrost – ale jako efekt duphastonu chyba. A w 22 dniu @ !!!.
    Cykl nie był raczej bezowulacyjny – skad więc ta @ tak szybko?! Po ovu zawsze miałam ok 11-12 dni do @.
    Dzwoniłam do ginka – stwierdził, ze trzeba spróbować eksperyment z duphastonem w następnym cyklu – i w zależności od wyniku zostajemy przy duphastonie lub dostaję coś mocniejszego. Natomiast ponieważ byłam w ciężkim szoku w związku z tą @ niedopytałam o przyczyny.
    Czy to moze być efekt brania duphastonu?

    Renata
    moje wykresiki

    #325854

    violka

    Re: Czy komuś się coś podobnego przytrafiło?

    Też tak miałam jak Ty, wprawdzie nie w ostatnim cyklu, ale na pewno tak było jak u Ciebie……….byłam w szoku, pytałam lekarza „dlaczego tak się stało ?” – ale nie potrafił mi tego wyjasnić !!! pewnie sam nie wiedział…..no cóż cuda się zdarzają…..

    pozdrawiam
    violka

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć