Czy któraś miała tak po EVRZE?

Mam na sobie drugi plaster. Pierwszy odkleiłam w piątek. I od tamtej pory na ramieniu mam czerwony kwadracik, jakby odparzenie? Skóra jest czerwona, szorstka, jakby inna? Wczoraj zrobiłam piling, natłuściłam, ale bez specjalnego efektu. Nadal mam czerwony kwadracik. Za dwa dni odlepiam drugi i aż się boję – będę mieć na stałe dwa seksowne czerwone kwadraciki :Wow!: 😉

Ponadto ten drugi plaster mnie swędzi i mam ochotę walnąć tę antykoncepcję w cholerę 🙁

4 odpowiedzi na pytanie: Czy któraś miała tak po EVRZE?

chilli2009-12-02 10:15:18

ja mialam – to uczulenie na klej.
wiekszosc plastrow mnie uczula

po cc mialam wieksza rane po plastrze niz po cieciu 😀

kotagus2009-12-02 10:22:59

Zamieszczone przez szpilki:ja mialam – to uczulenie na klej.
wiekszosc plastrow mnie uczula

po cc mialam wieksza rane po plastrze niz po cieciu 😀

Czyli pizgnąć w cholerę?

Nie mogę się skontaktować z ginką.
Kurcze, męczyć się z trzecim czy zrywać jak stoję? Wie ktoś?!

PS. Szpilko, czyli zejdzie ten czerwony kwadrat czy już dożywotni? 😀

chilli2009-12-02 11:56:57

zejdzie 😀
walnij antyhistaimne zejdzie szybciej 😀
i przestanie swedziec 😉

lanolina2009-12-02 21:10:18

używam regularnie i raz na jakiś czas się zdarza…czasem trwa to np 1-2 dni(swędzenie), miejsce po plastrze czasem jakby odparzone…może spróbuj przykleić następnym razem na mniej czułe miejsce

Znasz odpowiedź na pytanie: Czy któraś miała tak po EVRZE??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Strach i niepewnosc :-(
U mojej Olivki o jakis 3 lat zaczelo przeskakiwac kolano. Po wizycie u ortopedy, postawil diagnoze, ale wyslal nas jeszcze na rentgen i rezonans- ktore potwierdzily jego przypuszczenia. Okazalo sie,
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Jak wymyślić nazwę....?
Wyobraźcie sobie, że chcecie wprowadzić na rynek nową linię kosmetyków, opartą na nanotechnologii i czystym kolagenie i na dodatek "eko". Głównie chodzi o kremy, pilingi, toniki itp. Pobawcie się troszkę i
Czytaj dalej