Czy ktoś brał Marvelon?

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
  • #95590

    agasia75

    Dziewczyny biore od pol roku te tabletki a w tym miesiacu czuje się jakbym była w ciązy, mam mdłosci, pobolewa mnie brzuch wogóle czuje się słabo i źle jak napoczatku ciązy 🙁 od niedzieli rozpoczełam nowe opakowanie, poprzednie skończyłam zrobiłam 7 dni przerwy dostałam @ i rozpoczełam nowe, czułam się już chyba tak dziwnie przy poprzednim opakowaniu tylko chyba tak w połowie tego opakowania. Normalnie jestem przerazona czy ktoś miał takie objawy ? Moze poprostu mnie te tablety nie slużą ? Matko nie chciałabym żeby okazało się ze naprawde jestem w ciązy……

    #2043744

    devilry

    Zamieszczone przez agasia75
    Dziewczyny biore od pol roku te tabletki a w tym miesiacu czuje się jakbym była w ciązy, mam mdłosci, pobolewa mnie brzuch wogóle czuje się słabo i źle jak napoczatku ciązy 🙁 od niedzieli rozpoczełam nowe opakowanie, poprzednie skończyłam zrobiłam 7 dni przerwy dostałam @ i rozpoczełam nowe, czułam się już chyba tak dziwnie przy poprzednim opakowaniu tylko chyba tak w połowie tego opakowania. Normalnie jestem przerazona czy ktoś miał takie objawy ? Moze poprostu mnie te tablety nie slużą ? Matko nie chciałabym żeby okazało się ze naprawde jestem w ciązy……

    Ja brałam dawno dawno temu, nie mialam takich objawow z tego co pamietam. Po urodzeniu dzieci gin powiedzial ze on nie daje tabletek antykoncepcyjnych kobietom, ktore juz maja dzieci. Zaproponował Mirenę.



    #2043745

    ika

    Bardzo dawno temu brałam i z tego co kojarzę dobrze je tolerowałam.
    Kazdy jednak organizm jest inny i w różny sposób może przyjmować piguły.
    Moim zdaniem skoro dostałaś okres i nie zapomniałaś brac żadnej tabletki o czasie raczej maleńkie są szanse byś była w ciaży. To moze byc chwilowa nietolerancja.
    Jesli sie tym bardzo niepokoisz skonsultuj się z lekarzem.

    #2043746

    Anonim

    to bylo dawno, dawno temu.
    Nie miałam takich objawów.

    Pierwsze co bym zrobiła, to “próby wątrobowe” z krwi.
    Hormony potrafią po cichu rozwalić wątrobę, dlatego warto sprawdzić, czy nie robią Ci nic złego….

    a swoją drogą, zapytaj lekarza dlaczego dał Ci marvelon, a nie np. Yasminum….?

    #2043747

    efcia2004

    Brałam Marvelon, kiedyś -tam i tolerowałam go dobrze. Ale podobne jazdy jak opisuejsz miałam po Logeście – wszytsko super a po kilku miesiącach jakieś dziwne objawy. Odstawiłam wtedy hormony wogóle – bez żadnych badań 😮

    #2043748

    agasia75

    Zadzwonie chyba do tego mojego gina i spytam co on o tym sądzi, jak przepisywał mi te tablety to powiedzial ze sa bardzo bardzo dobre ale coz moze mi nie służą….



    #2043749

    gotka

    Ja brałam tylko kilka m-cy, bodajże 3,4..czułam się po nich świetnie..lekarz mówił, żeby łykać wieczorem, bo wtedy prześpi się ewentualne skutki uboczne..ja natomiast troszkę przytyłam przez ten okres, co zresztą mnie cieszyło, bo chudzinka byłam i jestem nadal..:o:D

    #2043750

    evak742

    Brałam Marvelon przez kilka lat przed ciążą,nie miałam skutków ubocznych a mój lekarz systematycznie zlecał robienie prób wątrobowych,wszystko było ok.Może nie wszystkim służy akurat ten środek.Mam jednak pytanie o pigułki cerazette,czy ktoś je stosował?

    #2043751

    kasiulkawpk

    Zamieszczone przez Devilry
    Ja brałam dawno dawno temu, nie mialam takich objawow z tego co pamietam. Po urodzeniu dzieci gin powiedzial ze on nie daje tabletek antykoncepcyjnych kobietom, ktore juz maja dzieci. Zaproponował Mirenę.

    jakbym słyszałam moją gin

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close