czy ktoś miał to samo

Witam,
mój synuś Miłoszek ma 6 miesięcy, od dwóch dni strasznie się poci. Szczególnie główka, reszta zresztą też, przy czym rączki stopki,policzki,uszka ma chlodne, wręcz zimne.Nie ubieram go bardzo grubo(bodziak, bluzeczka z długim rękawkiem i rajstopki)Bardzo się też ślini(prawie się z niego leje)Nie ma też gorączki.Co to może być?Czy powinnam iść do lekarza i zrobić jakieś badania?Czy może być to spowodowane próbą wydostania się na zewnątrz pierwszych zębów.Każda rada będzie cenna. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam Kasia i Miłoszek

11 odpowiedzi na pytanie: czy ktoś miał to samo

Dodane ponad rok temu,

Re: czy ktoś miał to samo

Czy podajesz synkowi witaminę D? W zimie często zwiększa się liczbę kropelek z uwagi na krótki dzień i krótki kontakt ze słońcem. Jest to jednak sprawa bardzo indywidualna i musisz się skonsultować z pediatrą. Tylko to przychodzi mi w tej chwili do głowy.
A co do ślinienia to myślę, że lada dzień odkryjesz w buzi ząbki. 6 miesięcy to wiek, w którym pojawiają się już siekacze.
Pozdrawiam Aga

webby Dodane ponad rok temu,

Re: czy ktoś miał to samo

Myślę,że to mogą być ząbki:)
Moja też się poci,szczególnie przy jedzeniu,a główka zimna.Moja lekarka się tym nie zmartwiła,więc ja się staram też o tym nie myśleć.Widocznie to normalne.Jakbyś poszła do lekarza to daj znać co Twój powiedział,bo jestem ciekawa.

ps-super zdjęcie:)))

Wiolka i Karina(26.04.05r)

miloszek Dodane ponad rok temu,

Re: czy ktoś miał to samo

dzięki Miłosz podobnie jak większość dzieci jest fotogeniczny.
I jak się okazało to za dużo witaminy D3 zmniejszyłam i czekam na wyniki.Podobno żle także mu podawałam tą witaminę, bo należy bezpośrednio do ust a nie na łyżecce.Dam znać czy to działa.
Pozdrawiam Kasia i Miłoniu

webby Dodane ponad rok temu,

Re: czy ktoś miał to samo

A ile podawałaś d3?
Ja daję dwie krople na dzień po kąpieli prosto do ust.Na moje pytanie czy zmniejszyć dawkę pediatra powiedziała,że nie.

Wiolka i Karina(26.04.05r)

miloszek Dodane ponad rok temu,

Re: czy ktoś miał to samo

ja też dwie,ale na łyżecce z mlekiem.Dziś w nocy było już lepiej ale nadal musiałam małego przebrać jeszcze poczekam.dam znać co się dzieje.Pozdrawiam

miloszek Dodane ponad rok temu,

Re: czy ktoś miał to samo

ja też dwie,ale na łyżecce z mlekiem a to żle należy tak jak ty do buziunki.Dziś w nocy było już lepiej ale nadal musiałam małego przebrać jeszcze poczekam.dam znać co się dzieje.Pozdrawiam

Dodane ponad rok temu,

dlaczego D3 z lyzeczki to zle??

Witaj:))

Ja tez podaje synkowi witemine D3 z lyzeczki z moim mlekiem, dlaczego tak nie powinno sie robic?? czy dlatego, ze nie cala witamina dostanie sie do obiegu np. gdy dziecko wypluje lub mu sie uleje?? nic innego nie przychodzi mi do glowy?? a a’propos pocenia sie glowki, to Mateuszkowi sie pocila gdy mial za malo witaminy D3, teraz podaje mu 2 krople. Pocenie sie na poczatku zmniejszalao z dnia na dzien a teraz juz jest wszytsko dobrze. Trwalo to do tygodnia czasu!!

Ola i Mati 19.04.2005 “M&M”

miloszek Dodane ponad rok temu,

Re: dlaczego D3 z lyzeczki to zle??

witam,
ja sama osobiście tego nie przerabiałam,ale jak większość matek potrafię poruszyć niebo gdy mi się wydaje że mojemy smykowi coś dolega.Tak bylo w tym przypadku, pierwsza mysl napiszę do dziewczyn na forum one mi poradzą, a potem w pracy, i się okazało że moja koleżanka miała problem właśnie z witaminą d3.Mała od niej bardzo się pociła, a w nocy dostawała dreszczy, lekarka zwiększała wit.d 3 aż do 4 kropli.Jeżdzili po klinikachi nic.Wkońcu trafili na lekarza który zapytał jak podaje tą wit.i jak się dowiedział że na łyżecce to kazał podawać bezpośrednio do buzi.Mówił że wit d3 jest tłusta i zamiast do buzi to zostaje, i nie jest rozpuszczalna ani w mleku, ani w herbatce dlatego żle się przryswaja.Jak zaczeli małej podawać wit. do buziunki to wszystko przeszło.U nas też jest lepiej dziś nie trzeba było małego przebierać w nocy, i główka się prawie nie poci. Coś w tym musi być.
Pozdrawiam Kasia

mysia2 Dodane ponad rok temu,

Re: czy ktoś miał to samo

Natan też tak miał w tym wieku i wyrósł z tego.
Pozdrawiamy

Eryka i Natanek 09.09.03r

Dodane ponad rok temu,

Re: dlaczego D3 z lyzeczki to zle??

Witaj:))

Dziekuje za odpowiedz:)) Mateuszkowi od kilku dni poci sie znowu glowka. Sprobuje podawac mu witamine D3 od razu do buzi, choc musze przynac, ze nie jest to latwe!! Po pierwsze Mati nie zawsze chetnie otweiera buzulke a po drugie nie zawsze wpadaj 2 krople do buzi tylko 3!!

Ola i Mati 19.04.2005 “M&M”

gosia Dodane ponad rok temu,

Re: czy ktoś miał to samo

Skonsultuj siez lekarzem. A podajesz D3? Może wystarczy zwiększyć dawkę – no ale o tym decyduje lekarz.

Artur 3 i pół roczku

Znasz odpowiedź na pytanie: czy ktoś miał to samo?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
moje duże dziecko
cześć Mamuśki! W środę byłam u mojego lekarza, zrobił usg i okazało się, że maluch tak sie rozwija i robi sie coraz większy, że mój termin przesunął się z 11
Czytaj dalej
Dla starających się
Od owulacji ból piersi wczesnym objawem ciąży???
Powiedzcie mi dziewczyny, czy ból trwający niemal od owulacji jest wczesnym objawem ciąży? Teraz jestem ok 7 dni przed miesiączką i piersi są niezwykle tkliwe i bolące przy najmniejszym dotknięciu.
Czytaj dalej