czy moze ktos wie…

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #26843

    13aga

    … co zrobic aby zdjecie bylo widoczne i co jest przyczyna tego ze nie widac jego. A mianowicie kilka dni temu wstawilam sobie zdjecie w podpis i wszystko bylo cacy a dzis pisze wiadomosci i zamiast zdjecia widze pusty kwadracic z krzyzykiem ( X ). Czy da sie cos z tym zrobic zeby bylo jak na poczatku ?


    Aguś i Emilka 23.06.2003

    #356448

    emalka

    Re: czy moze ktos wie…

    A nie zmienialas nic w albumie onetu?bomozestad ten problem…
    pozdrawiamy
    emalka i Zuzka, ur. 21.04.03



    #356449

    emalka

    Re: czy moze ktos wie…

    A nie zmienialas nic w albumie onetu?bo moze stad ten problem…
    pozdrawiamy
    emalka i Zuzka, ur. 21.04.03

    #356450

    beka

    Re: czy moze ktos wie…

    A moze cos sknocilo sie ze strona, na ktorej zamiescilas zdjecie?

    Kaska i Jakub (11.05.2003)

    #356451

    beka

    Re: czy moze ktos wie…

    Czego z reszta sama jestem przykladem 😉 Zdjecia mam na mojej stronie i do niej link. A strona niestety nie dziala mi w zwiazku z zalozeniem neostrady. Buuu a mialo byc tak fajnie…. Teraz juz mi nawet krzyzyk zniknal 🙁

    Kaska i Jakub (11.05.2003)

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close