Czy możliwa ciąża??

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #7946

    dolcia

    Mam problem z którym się borykam już prawie 2 miesiące

    Zacznę od początku…
    Ok. 2 miesiące temu rozpoczęłam współżycie (w połowie cyklu), niestety przy pierwszym razie zawiodło zabezpieczenie. Po 12 godz. przyjęłam 2 tabletki Postinoru, po 8 godz. jeszcze jedną. Po tygodniu dostałam miesiączkę którą „planowo” powinnam dostać tydzień później. Zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne Harmonet. Niestety po skończeniu pierwszego listka nie dostałam
    okresu. Po półtorej tygodnia zrobiłam dwa testy ciążowe które wyszły negatywnie. Coraz bardziej bolał mnie lewy bok podbrzusza. Poszłam do lekarza który skierował mnie na USG (nie było zmian macicy więc lekarz wykluczył ciążę), które wykazało pęcherzyk Graffa (24 mm). Lekarz przepisał mi Luteinę i
    kazał mi się zgłosić za 3 tygodnie.
    1. I teraz nie mam pojęcia co myśleć – czy jest możliwe żebym była w ciąży??
    2. Co może spowodować zły wynik testu ciążowego (czy mogą być powodem złe
    wyniki moczu)??
    3. Po jakim czasie od zapłodnienia zmienia się kształt macicy?
    4. Czy jeżeli w 33 dniu cyklu miałam pęcherzyk Graffa na jajniku tzn. że nie
    miałam jajeczkowania?
    5. Jakie ma działanie progesteron i jak długo można go brać?
    6. Jakie jest prawdopodobieństwo że można zajść w ciążę w 28 dniu cyklu

    Z góry serdecznie dziękuję za pomoc

    #138234

    ankalenka

    Re: Czy możliwa ciąża??

    Cześć!
    myślę, że nie powinnaś pisać o swoim przypadku na forum „Niepłodność” gdzie dziewczyny marzą o zajściu w ciążę, a ty bierzesz środki wczesnoporonne żeby jej uniknąć.
    co do Twoich pytań, to wg mnie uderzeniowa dawka hormonów która jest w Postinorze a potem następne środki hormonalne rozregulowały Ci gospodarkę hormonalną. pójdź może jeszcze raz do lekarza na kolejne badania, i zadaj mu te wszystkie pytania – powinien rozwiać Twoje wątpliwości.
    pozdrawiam,
    Anka.



    #138235

    judyta

    Re: Czy możliwa ciąża??

    Przede wszystkim Postinor nie jest środkiem wczesnoporonnym – nie dopuszcza jedynie do zapłodnienia.
    Co do obaw dotyczących zajścia w ciążę – mocno przesadzone, po takiej dawce Postinoru żadna ciąża nie ma szans bytu.
    Z jednym się zgadzam : niezbyt smaczne jest pisanie o takiej sytuacji na forum „Niepłodność” – gdzie kobiety raczej szukają odpowiedzi na to, jak zajść w ciążę a nie co zrobić żeby nie zajść

    #138236

    ankalenka

    Re: Czy możliwa ciąża??-do Judyty

    Niestety, nie mogę się z Tobą zgodzić. do zapłodnienia może dojść już w trakcie stosunku, a działanie Postinoru polega na zmianie właściwości endometrium, uniemożliwiając zagnieżdżenie się zarodka. zarodek więc ginie…
    A.

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close