Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

Post贸w wy艣wietlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 30)
  • Autor
    Wpisy
  • #27601

    kate27

    Dziewczyny! Jestem na zwolnieniu, a tu jeszcze 6 miesi臋cy do ko艅ca ci膮偶y. Pomy艣la艂am sobie, ze mam du偶o czasu na przygotowanie wyprawki dla naszego Bobo:)
    St膮d moje pytanie: czy kt贸ra艣 z Was szyje na maszynie np. po艣ciel do 艂贸偶eczka albo jakie艣 ubranka? A mo偶e robicie na drutach albo szyde艂ku? My艣la艂am te偶 o krzy偶ykowaniu malutkich obrazk贸w na 艣cian臋.
    Pochwalcie si臋 co robicie?
    Pozdrawiam!

    Kate, 24 IV 2004!

    #365708

    asia80

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    Mi bardzo sie podobaja ciuszki zrobione na drutach. Moja babcia zacznie niedlugo produkcje (dzieki temu czuje sie doceniona). Jest taka specjalna welna dla maluszkow. Ja planuje szyc posciel, ale jak juz bede miala przynajmniej jedna na wzor. Co do ciuszkow, to chyba bylby problem, bo takie malenstwa to chyba ciezko. Jestes krawcowa czy to takie hobby? A – warto uszyc taka a’la falbanke ktora na poczatek zasloni przesytrzen miedzy podwyzszonym materacem, a dolem lozeczka. Pozdrawiam.

    Asia i maluszek 馃槈 (23 tygodniowy)



    #365709

    aniamp

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    Moja babcia szyla dla nas cudowne koszulki, takie staroswieckie z cieniutkiego materialu, wiazane na ramionku, gdybym tylko wiedziala skad brala na to wykroje to na pewno bym sprobowala.
    Powiedzcie, czy takie koszulki to mozna jeszcze w sklepach kupic (w Polsce), czy teraz tylko body kroluja?

    Pamietam, ze dla mojego malego braciszka siostra zrobila maly sweterek na drutach, nie wiem czy sie tez nie skusze, szczegolnie zima moze to byc mile zajecie, jak juz nie bede przcowac.

    AniaMP i malenstwo (04.04.04)

    #365710

    arabella

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    Ja jeszcze nie zacz臋艂am nic robi膰, ale na pewno b臋d臋. Zaczynam ju偶 zbiera膰 materia艂y, niestety nie umiem zbyt dobrze robi膰 na drutach, ale na szyde艂ku chyba sobie poradz臋.
    Zaplanowa艂am ju偶 te偶 偶e uszyj臋 chocia偶 jeden kpl po艣cieli,

    Ania + ? (30-04-2004)

    #365711

    kate27

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    Nie, nie jestem krawcow膮, ale mam do艣wiadczenie. Moja mama szy艂a do sklep贸w jakie艣 ciuszki, firanki, zas艂onki… Kiedy艣 gdy nic nie by艂o w sklepach, tylko kuchenne zas艂onki w kropki lub w kratke:)
    Gdy zacz臋艂am studiowa膰, 偶ycie mnie zmusi艂o do radzenia sobie samej. Szy艂am spodnie, sp贸dniczki, sukienki, nawet marynark臋 jedn膮 uda艂o mi si臋 zako艅czy膰. Jak by艂y艣my ma艂e (a mam 2 starsze siostry) bra艂y艣my szyde艂ka, kordonki i dzierga艂y艣my kompleciki:) Kolorowe serwetki:) Molo powspomina膰…
    A teraz skoro mam tyle czasu, to pomyslalam, ze porobie cos dla mojego Bobo. Trzeba poszuka膰 w sieci, albo w jakis gazetach wykr贸j贸w, kupi膰 materia艂 i do dzie艂a:)
    Wymiary po艣cieli te偶 pewnie gdzie艣 w sieci s膮. Ja wybior臋 sie do kole偶anki, kt贸ra urodzi艂a 3 miesi膮ce temu, wezm臋 centymetr i b臋de mierzy膰 wszystko co si臋 da.
    Jak bed臋 mia艂a wymiary to podam Wam:0
    pozdrawiam!
    ps. Zastanawiam sie tylko, czy to sie oplaca… czy material nie bedzie dro偶szy od gotowych ciuszkow.

    Kate, 24 IV 2004!

    #365712

    iwi27

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    ja niestety szyc nie potrafie:( ale umiem malowac i namalowalam dla mojej kochanej coreczki kolorowe obrazki,
    ktore beda wisialy nad lozkiem. a teraz to jestem taka leniwa, ze kompletnie nic mi sie nie chce! czekam juz bardzo
    niecierpliwie na TEN DZIEN i ciagle tylko o tym mysle!
    pozdrawiam wszystkie mamusie i zycze duzo pomyslow i udanych prac!

    iwi27+natalka 27.10



    #365713

    asiaczek

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    My艣la艂am o tym, aby uszy膰 po艣ciel dla maluszka. Ta co jest w sklepach jest albo strasznie droga albo przesadnie kolorowa. Jak tylko znajd臋 fajny materia艂 to pewnie kupi臋 i uszyj臋.

    Siostr臋 pom臋cz臋 aby zrobi艂a na drutach s艂odki sweterek. Mam nadziej臋, 偶e sie z艂amie i po 9 latach wyci膮gnie druty z szafy :))

    Asi@ z B膮belkiem
    termin:19 luty 2004

    #365714

    kate27

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    Po艣ciel, jest prosta w uszyciu, wi臋c istnieje du偶e prawdopodobie艅stwo, ze si臋 uda:)
    Zaraz poszperam w sieci w poszukiwaniu cen po艣cieli.
    Papa!

    Kate, 24 IV 2004!

    #365715

    asiaczek

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    Kate, ta kt贸ra jeszcze mi sie w miar臋 spodoba艂a (Drewex kr-130) kosztowa艂a:
    – 2-elementowa 80 z艂
    – 3-elementowa 130z艂
    – 4-elementowa 280 z艂 (baldachim, ochraniacz, poszewka na poduszk臋 i ko艂dr臋)

    A i tak bym j膮 troszk臋 przerobi艂a bo nie cierpi臋 koronek i kokardek.

    Asi@ z B膮belkiem
    termin:19 luty 2004

    #365716

    kate27

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    O dzi臋ki! Faktycznie… ceny 艂adne
    Znalaz艂am wymiary po艣cieli: Ko艂dra 135×100, poduszka 60×40. Czy to s膮 typwe wymiary po艣cieli do 艂贸偶eczka?
    Ja te偶 nie lubie tych koroneczek i kokardeczek i przebajerzonych nadruk贸w kolorowych. Wol臋 jednokolorowe. Pozdrawiam!

    Kate, 24 IV 2004!

    Edited by Kate27 on 2003/10/02 12:34.



    #365717

    asiaczek

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    wydaj臋 mi si臋, ze te wymiary s膮 typowe dla 艂贸zeczek 120×60.
    Najlepiej kupi膰 wk艂ad do po艣cieli i dok艂adnie na ten wk艂ad uszy膰 poszewki.

    Kate- to dziwne, bo sporo mam lubi jednokolorowe po艣ciele a producenci nadal swoje – produkuj膮 g艂贸wnie ciapkowate, kolorowe po艣ciele . Chocia偶 teraz to i tak wyb贸r jest wi臋kszy ni偶 par臋 lat temu 馃檪 Mo偶na jeszcze co艣 dla siebie wyszuka膰 – tylko za jak膮 cen臋!

    Asi@ z B膮belkiem
    termin:19 luty 2004

    #365718

    niki23

    W moim przypadku to niemo偶liwe….

    …bo mam ca艂kowicie lewe r臋ce do takich rzeczy. Nie wiem nawet jak trzyma膰 druty, a jak czasem zaszyj臋 jak膮艣 dziurk臋 w ubraniu to m贸j m膮偶 pok艂ada si臋 ze 艣miechu… Pozostaje mi wi臋c przep艂acanie w sklepie. Buziaki!!!!

    Niki23 i lutowa dzidzia



    #365719

    monika19

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    Ja polecam z gazet BURDE MODA DLA DZIECI tam sa ubranka dla dzieci w rozmiarach 68 – 146 i sa wykroje ubran a czasem mozna trafic na ruzne ciekawostki np. ubranka dla lalek czy wystruj pokoju dla dziecka …Ta gazetka jest co pul roku i kosztuje 9,90 zl.

    #365720

    anet

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    ja zrobilam sweterek na drutach – ostatni raz mialam druty w reku w szkole podstawowej ale przypomnialo mi sie co i jak Zrobilam takie prostokaty, 2 na przod, 1 na tyl, 2 na rekawy zszylam, potem petelki i guziczki – jaki super wyszedl sweterek – Agniesia czesto w nim chodzila w zimie!!!
    Teraz tez chcialabym cos zrobic ale nie mam czasu

    Aneta+Agniesia(7.07.02)+?(17.01.04)

    #365721

    kate27

    Re: Czy szyjecie ciuszki dla dzieci?

    no to super:) Z prostok膮t贸w sweterek:) Fajnie
    Ja wlasnie polecialam do sklepu kupilam muline, kanwe i szukam teraz wzorow do krzyzykowania.:)
    Ale sie napalilam na rob贸tki:)
    Jak kt贸ra艣 chce to moge przeslac program do krzyzykowania. Okreslasz ilosc kolorow, szerokosc i dlugosc w ilosci krzyzykow, wskazujesz obrazek lub foto i masz gotowy wzor.
    Pozdrawiam!

    Kate, 24 IV 2004!

Post贸w wy艣wietlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 30)


Musisz si臋 zarejestrowa膰 lub zalogowa膰, 偶eby odpowiedzie膰