Czy też tak macie??

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #13155

    ejva

    Od 3 dni czuję ucisk przy wstawaniu i chodzieniu potem na krocze lub szyjkę jakieś takie uczucie dziwne…
    Czy macie może podobnie? Mam szew założony i za 1-2 mam iść go ściągnąć- żadnych plamień jak narazie ale ten ucisk jest uciążliwy dość. Do lekarza idę we wtorek. Czy to są jedne z objawów nadchodzącego porodu te różne bóle przedporodowe przygotowujące macicę szyjkę??

    Ewa i Julia:)
    termin: 29.03.03

    #200688

    kinga10

    Re: Czy też tak macie??

    Mam tak samo…od dluzszego czasu…..ale nic sie nie dzieje…..po paru dniach takiego „uwierania” okazalo sie ze szyjka mi zanika i rozwiera sie….ale ja nie mam szwu….rozwarlam sie na dwa palce ok.36 tygodnia-teraz 40 mi idzie i dalej nic……P.,

    KINGA



    #200689

    malosia

    Re: Czy też tak macie??

    Ja mam to samo od dzisiaj…. a jeszcze do tego doszlo od dwoch dni jakby delikatne plamienie.Strasznie sie boje bo nie chcialabym juz rodzic teraz….aby do 37 tyg. Pozdrawiam.
    Gosia i 35 tyg Maksio.

    malosia termin-28.03.03

    #200690

    ejva

    Re: Czy też tak macie??

    malosia idź do lekarza… będziesz spokojniejsza jak cię zbada… ja też mam nadzieję że doczekam do chociaż 38 tyg.
    ale nie daję głowy co się będzie działo po zdjęciu szwu…
    Trzymam kciuki za nas Wszystkie

    Ewa i Julia:)
    termin: 29.03.03

    #200691

    asiulek

    Re: Czy też tak macie??

    Mialam tak dokladnie wczoraj – no i juz myslalm ze sie rozwiera bo takie parcie czulam i nawet sie do szpitala pofatygowlam ale niestety nic- szyjka dluga, nic rozwarcia na KTG ani pol skurczu (a to to juz dziwolag bo to na co biore Fenoterol wcale nie jest skurczem tylko „twardnieeniem brzucha). Jednym slowem cisza – zartowaly tylko ze mnie polozne ze jak chlopczyk to pewnie przeterminowanie bedzie 🙁
    A dzisiaj to mialam bardzo fajna chwile bo czula tak jakbym brzycha nie miala – taka lekkosc
    Pozdrawiam
    Asia(15.03.03)

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close