Czy to ciąża?

Kochane …
MOze wyda Wam się że panikuje ale… od 4 moze3 miesiecy mialam regularnie okres co 36 dni a teraz mamy 17 luty a ja nie mam okresu (15 luty 1 dzien)
w dodatku czuje taki ucisk na żołądku i nie powiem ze czuje sie z tym komfortowo. jesli chodzi o piersi to nie bolą mnie chociaz jakis tydzien temu byly troche twardsze a teraz wszystko wrocilo do normy… robilam test ciążowy 16 lutego i wyszedl 100% negatywny… dzisiaj ide na USG bo jezeli to sie stalo wtedy kiedy myśle to powinien to być ok 6 tydzien wiec na USG cos wyjdzie tylko ten test też powinien wyjsc pozytywnie… jestem zalamana nie wiem co mam robic…Nie mogę nikomu o tym powiedziec…:(
POzdrawiam

5 odpowiedzi na pytanie: Czy to ciąża?

baniutka2010-02-17 07:51:36

Zamieszczone przez MamaGosia22:Kochane …
MOze wyda Wam się że panikuje ale… od 4 moze3 miesiecy mialam regularnie okres co 36 dni a teraz mamy 17 luty a ja nie mam okresu (15 luty 1 dzien)
w dodatku czuje taki ucisk na żołądku i nie powiem ze czuje sie z tym komfortowo. jesli chodzi o piersi to nie bolą mnie chociaz jakis tydzien temu byly troche twardsze a teraz wszystko wrocilo do normy… robilam test ciążowy 16 lutego i wyszedl 100% negatywny… dzisiaj ide na USG bo jezeli to sie stalo wtedy kiedy myśle to powinien to być ok 6 tydzien wiec na USG cos wyjdzie tylko ten test też powinien wyjsc pozytywnie… jestem zalamana nie wiem co mam robic…Nie mogę nikomu o tym powiedziec…:(
POzdrawiam

zamiast na usg idź do laboratorium i zrób test z krwi- beta hcg, będziesz miała 100% pewności

klaudia262010-02-17 08:12:09

Zamieszczone przez MamaGosia22:Kochane …
MOze wyda Wam się że panikuje ale… od 4 moze3 miesiecy mialam regularnie okres co 36 dni a teraz mamy 17 luty a ja nie mam okresu (15 luty 1 dzien)
w dodatku czuje taki ucisk na żołądku i nie powiem ze czuje sie z tym komfortowo. jesli chodzi o piersi to nie bolą mnie chociaz jakis tydzien temu byly troche twardsze a teraz wszystko wrocilo do normy… robilam test ciążowy 16 lutego i wyszedl 100% negatywny… dzisiaj ide na USG bo jezeli to sie stalo wtedy kiedy myśle to powinien to być ok 6 tydzien wiec na USG cos wyjdzie tylko ten test też powinien wyjsc pozytywnie… jestem zalamana nie wiem co mam robic…Nie mogę nikomu o tym powiedziec…:(
POzdrawiam

Dokładnie, najlepiej zrobić beta hcg i wszystko bedzie jasne.

mamagosia222010-02-19 19:46:36

wynik

Zrobiłam to badanie wyszło mi 0.100 lekarz powiedział mi ze negatywnie ale… pojawia sie kolejne pytanie jak wczesną ciąze wykazuje to badanie? wiecie moze prosze o szybką odpowiedz

paszulka2010-02-19 19:48:37

To badanie wykazuje każdą ciążę… ciąża jednak jest od momentu zagnieżdżenia a zagnieżdżenie ma miejsce nawet do 12 dni po owulacji…

natusia2010-02-19 20:00:07

Zamieszczone przez MamaGosia22:Zrobiłam to badanie wyszło mi 0.100 lekarz powiedział mi ze negatywnie ale… pojawia sie kolejne pytanie jak wczesną ciąze wykazuje to badanie? wiecie moze prosze o szybką odpowiedz

juz nawet 2-3 dni przed okresem beta wyszlaby wieksza niz 0.1,wiec moim zdaniem lekarz mial racje

Znasz odpowiedź na pytanie: Czy to ciąża??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
MOJA CÓRECZKA ZACZĘŁA BAĆ SIĘ KĄPANIA...
czy macie jakies dobre rady, co moge zrobic, aby moja córeczka znowu polubiła sie kąpac...w pt kończy roczek... Kapała sie w wanience i bylo ok, uwielbiala to...Potem stwierdzilismy z mężem, ze
Czytaj dalej
Chcę nawiązać kontakt z innymi rodzicami
!!!półtora roczny WRZESIEŃ 2008 żąda wiosny!!!
[CENTER][IMG]http://plaatjessite.mine.nu/bloem/bloemlijn3.gif[/IMG] [COLOR=DarkOrchid][B][SIZE=7]Wrześniątka 2008 mają półtora roku[/SIZE][/B][/COLOR] [IMG]http://plaatjessite.mine.nu/bloem/bloemlijn3.gif[/IMG] [IMG]http://plaatjessite.mine.nu/kind/kinderen-14.gif[/IMG] [LEFT][SIZE=2][I]Klikamy na zdjęcia[/I][/SIZE] [/LEFT] [LEFT][URL="http://i806.photobucket.com/albums/yy350/zapach_kawy/Rozne/Nisia.jpg"][IMG]http://i806.photobucket.com/albums/yy350/zapach_kawy/Rozne/th_Nisia.jpg[/IMG][/URL] [COLOR=Magenta]Werka [/COLOR][COLOR=DarkGreen]- Kasiastej[/COLOR] [URL="http://i806.photobucket.com/albums/yy350/zapach_kawy/IMG_3549.jpg?t=1266571015"][IMG]http://i806.photobucket.com/albums/yy350/zapach_kawy/th_IMG_3549.jpg[/IMG][/URL] [COLOR=Magenta]Amelka[/COLOR] [COLOR=DarkGreen]- Gosikowej[/COLOR] [URL="http://i806.photobucket.com/albums/yy350/zapach_kawy/Picture186.jpg?t=1266474445"][IMG]http://i806.photobucket.com/albums/yy350/zapach_kawy/th_Picture186.jpg[/IMG][/URL] [URL="http://i806.photobucket.com/albums/yy350/zapach_kawy/Picture164.jpg?t=1266474457"][IMG]http://i806.photobucket.com/albums/yy350/zapach_kawy/th_Picture164.jpg[/IMG][/URL] [COLOR=Blue]Wiktor [/COLOR][COLOR=DarkGreen]- Annymarii[/COLOR] [URL="http://lh4.ggpht.com/_WIIbBlCVEUA/S3vCHXKzpdI/AAAAAAAAGKo/pKegpvLA9-Y/IMG_0570.JPG"][IMG]http://lh4.ggpht.com/_WIIbBlCVEUA/S3vCHXKzpdI/AAAAAAAAGKo/pKegpvLA9-Y/s128/IMG_0570.JPG[/IMG][/URL] [URL="http://lh3.ggpht.com/_WIIbBlCVEUA/S3vCKlaFoRI/AAAAAAAAGKs/IjlOzmeXsnw/s576/IMG_0571.JPG"][IMG]http://lh3.ggpht.com/_WIIbBlCVEUA/S3vCKlaFoRI/AAAAAAAAGKs/IjlOzmeXsnw/s128/IMG_0571.JPG[/IMG][/URL] [COLOR=Magenta]Gosia [/COLOR][COLOR=DarkGreen]- goloneczki[/COLOR] [/LEFT] [/CENTER]
Czytaj dalej