czy to normalne,czy tez nie?

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #80718

    adonay

    zwracam sie do mam,ktore karmia lub karmily piersia i mialy podobny problem,co ja.otoz poraz pierwszy choc to moje 3 dziecko karmie piersia,bo blizniakow nie dalam rade.moja 3,5 miesieczna lidia robi kupki raz na tydzien,10 dni,nie wiem,czy to tak do konca jest normalne,bo jedni mowia,ze to dobrze,bo organizm przyswaja caly pokarm,a inni,ze to zle i swiadczy o zlej pracy jeli,tak mi powiedziala alergolog.dziekuje za kazda wypowiedz na ten temat.pozdrawiam.

    #1114805

    lilavati

    Re: czy to normalne,czy tez nie?

    Mnie wszyscy alergolodzy , pediatrzy, położne zapewniali, że jak dziecko karmione jest wyłącznie piersią taka sytuacja jest jak najbardziej normalna. Jedne dzieciaczki robią po każdym karmieniu inne jak mój syn raz na dwa tygodnie. Dodam, że jak już zrobił kupkę to dosłownie był w niej cały….
    Ja była bym na Twoim miejscu spokojna

    Pozdrawiam
    Ania
    Mati (kwiecień 2004) i drugi SYNek (34tc)



    #1114806

    dorotka1

    Re: czy to normalne,czy tez nie?

    jesli dziecko dobrze sie czuje i nie placze to jest to normalne
    jak zacznie dostawac pokarm inny niz mleko (pewnie juz niedlugo) powinny byc czestsze wyproznienia
    powodzenia

    Szymon 10.02.03 i Michał 20.06.06

    #1114807

    bastet

    Re: czy to normalne,czy tez nie?

    Dzieko karmione piersia moze robic kupke kilka razy dziennie albo raz na kilka dni i jest to zupelnie normalne.

    Aga, Szym i Jula

    #1114808

    gosiag

    Re: czy to normalne,czy tez nie?

    Do tego jeszcze co napisały dziewczyny że to normalne dołożę, że jeśli córcia ogólnie czuje się dobrze – nie pręży się, nie sprawia wrażenia, że boli ją brzuszek, nie napina się jakby chciała (a nie mogła) zrobić kupki to wszystko w porządku! Już wiele razy się spotkałam z opinią, że dzieci karmione piersią mogą robić kupkę raz na tydzień albo nawet rzadziej!

    Jula(02.02.02) Marysia(04.05.04) i Nowa Jesienna Nadzieja (37 t.c.)

    #1114809

    mlodzia

    Re: czy to normalne,czy tez nie?

    Moja Tosia właśnie tak miała. Kupki robiła bardzo rzadko, raz na tydzień albo i rzadziej, ale ponieważ nie miała przy tym żadnych dolegliwości, więc nie robiłam z tego problemu.
    Trzeba obserwować maluszka- jeśli nic się nie dzieje, nie pręży siępodczas robienia kupki to wszystko jest ok.
    Pozdrawiamy..

    Młodzia-mama Tosi (4lata) , Amelki (niecałe 1,5 r) i Aniołka

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close