Czy warto chodzić do szkoły rodzenia

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #62460

    fiona30

    Cześć dziewczyny! Choć jestem dopiero w połowie ciązy to od początku twierdziłam ze chce mieć cc a to z tego względu ze pracuje w szpitalu dziecięcym i trochę sie napatrzyłam na dzieci które często miały jakieś komplikacje po porodzie i trafiały do naszego szpitala.Tak że z góry założyłam ze będe mieć cc,ale ostatnio zastanawiam sie nad porodem naturalnym i ciekawa jestem czy szkoła rodzenia mogłaby mnie do tego przekonać?Czy któraś z was chodziła do takiej szkoły w Poznaniu?Ile to kosztuje i czy warto tam ucześzczać?Co o tym myślicie?

    #794079

    kasiula81

    Re: Czy warto chodzić do szkoły rodzenia

    witam, ja równiez jestem na pómetku ( czyli licóweczka:) i jestem z Poznania! Ja od poczatku twierdziałam , że pójde do szkoły rodzenia nawet nie chodzi mi tak bardzo o przygotowanie do porodu ale o nauke opieki nad noworodkiem. Moje koleżanki bardzo mi polecały szczególnie jeżeli to jest moje pierwsze dziecko! no wiec zrobiłam mały wywiad i bardzo wiele dziewczyn zadowolona jest ze szkoły rodzenia na Kasprzaka, podobno swietne prowadzace no i jeśli chcesz rodzić w szptalu ( klinka św Rodziny ) to już w ogóle bo masz obchód po oddziale polozniczym i mówią ci co i jak! nie wiem ale wydaje się być fajne! Mają swoją stronkę internetowa więc zawsze możesz sprawdzic zadz itp. Mozna zapisać się z tego co pamietam od 24 tyg A z drugiej strony mówią że najlepiej iśc do tej szkoły rodzenia gdzie chcesz rodzić , bo uczysz się zasad panujących w tym danym szpialu , poznajesz położne z tego szpiatla itd ! No cóz ja nie mam jeszcze doświadczen ale wywiad mały zrobiłam:) może inne dziewczyny na piszą co więcej!!!
    Pozdrawiam
    Kasia



    #794080

    kasiula81

    Re: Czy warto chodzić do szkoły rodzenia

    witam, ja równiez jestem na pómetku ( czyli licóweczka:) i jestem z Poznania! Ja od poczatku twierdziałam , że pójde do szkoły rodzenia nawet nie chodzi mi tak bardzo o przygotowanie do porodu ale o nauke opieki nad noworodkiem. Moje koleżanki bardzo mi polecały szczególnie jeżeli to jest moje pierwsze dziecko! no wiec zrobiłam mały wywiad i bardzo wiele dziewczyn zadowolona jest ze szkoły rodzenia na Kasprzaka, podobno swietne prowadzace no i jeśli chcesz rodzić w szptalu ( klinka św Rodziny ) to już w ogóle bo masz obchód po oddziale polozniczym i mówią ci co i jak! nie wiem ale wydaje się być fajne! Mają swoją stronkę internetowa więc zawsze możesz sprawdzic zadz itp. Mozna zapisać się z tego co pamietam od 24 tyg A z drugiej strony mówią że najlepiej iśc do tej szkoły rodzenia gdzie chcesz rodzić , bo uczysz się zasad panujących w tym danym szpialu , poznajesz położne z tego szpiatla itd ! No cóz ja nie mam jeszcze doświadczen ale wywiad mały zrobiłam:) może inne dziewczyny na piszą co więcej!!!
    Pozdrawiam
    Kasia

    #794081

    fiona30

    Re: Czy warto chodzić do szkoły rodzenia

    Cześć Kasia! Bedziesz rodzic na Kasprzaka?Ja będę rodzic na Polnej.Zastanawiam sie nad szkoła rodzenia ze względu na męża chciałabym zeby nauczył sie własnie opieki nad dzieckiem bo ja mam dość spore doswiadczenie ale on nie wie nic więc myśle sobie niech się chłop trochę przeszkoli no nie?A ty chcesz rodzić naturalnie?

    #794082

    kasiula81

    Re: Czy warto chodzić do szkoły rodzenia

    no właśnie na początku też twierdziłam że cesarka najlepsza jest, bo ja sie strasznie boję porodu naturalnego:) naprawdę u mnie to prawie jakaś fobiua hihihi no może przesadzam ale strach już teraz wielki a co dopiero potem???!!!!!!! no ale ostatnio w gazecie rodzice był cały artykuł o cesarskim cięciu o tym że to nie jest dobre ani dla dziecka ani dla nas! Więc powiem szczerze odłożyłam ten temat i pewnie znowu zaczne o tym mysleć koło 8 miesiąca:) może mój synek wyczuje że mama się tak mocno boji że ułoży się pośladkowo???? no nie wiem , teraz powiem ci niczego nie jestem pewna , wiem tylko, że ta blizna wygląda okropnie moja kuzynka miała cesarkę 3 lata temu i oni znowu tną pionowo a nie poziomo i ta blizna jest baaaaaaaaaardzo widoczna!ale do szkoły rodzenia i tak chcę iść bo ja z koleii ja twój mąż jestem zielona inigdy w życiu nie miałam na rękach niemowlaka więc sama rozumiesz że ja muszę:):):):) a narazie dzielnie obserwuję wypowiedzi poznanianek , gdzie by tu najlepiej urodzić! tak jak pisałam chyba na kasprzaka bo słyszałam mało o tym szpitalu wiec znaczy że nie jest zły bo złe wieści najszybciej się rozchodzą 🙂 a tak powaznie to weszłąm sobie na stronkę rodzić po ludzku , trochę tam jest komentarzy o poznanskich szpialach pozatym zrobiłam rozpoznanie w pracy itd , może cos się zmieni ale narazie idę tam! Przy moim strachu dla mnie bardziej liczy się atmosfera jaka panuje w szpialu a nie sprzet bo jak ja się bedę dorze tam czuła i nie zblokuje się prze stres jaki będę przezywała jak np one będą na mnie krzyczeć to wszystko będzie dobrze i jakoś sobie z małym poradzimy:):):) pozdrawiam i zapisuj się do tej szkoły to się spotkamy hihihihi

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close