czym rozdrabniac?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 17)
  • Autor
    Wpisy
  • #24647

    majo

    czym najlepiej rozdrabniac warzywa , owoce dla maluszka?
    a moze miksowac , mielic?
    mam jeszcze troche czasu ale chcialabym sie zaopatrzyc w cos przydatnego?jakis robot kuchenny albo rozdrabniacz? ale jaki?
    poleccie cos dziewczyny , bo sama nie wiem co bedzie najlepsze.
    pzdr

    zosia 18maj03

    #331498

    Anonim

    Re: czym rozdrabniac?

    Najlpiej blenderem!!!
    Mozna tez ugotowane przetrzez przez tarke lub sitko ale najlepiej BLENDER!

    Nelly i Hubert



    #331499

    klucha

    Re: czym rozdrabniac?

    na początku rozdrabniałam robotem, potem dostałam blender w prezencie i okazał się rewelacyjny. Szybko, mało mycia :))
    wg mnie blender

    Izka i Zuzanka (12.V.2002 r.)

    #331500

    kas

    Re: czym rozdrabniac?

    mam bardzo prosty mikser z blenderem – do zupek świetny. A niektóre inne rzeczy przecieram przez sitko.
    Pozrawiam

    Kaśka mama Zuzanki (16.10.2002)

    #331501

    kulka25

    Re: czym rozdrabniac?

    Ja chyba jestem nie z tej epoki. Co to jest BLENDER????

    Kulka25 i Maja 1.6.03

    #331502

    barbetka

    Re: czym rozdrabniac?

    Właśnie o to samo miałam zapytać…. :))
    Co to jest BLENDER???

    Basia & Amelia, Julia (11.09.2003… a może wcześniej)



    #331503

    kosia

    Re: czym rozdrabniac?

    Ja uzywam blendera Brauna, 600 W, super sprzet!

    #331504

    kulka25

    Re: czym rozdrabniac?

    No i dalej nie wiemy co to jest BLENDER……….. :-((((((((((

    Kulka25 i Maja 1.6.03

    #331505

    kosia

    Re: czym rozdrabniac?

    Kulko, juz tlumacze:)
    Ja mam blender nie wolnostojacy, ma ksztalt lokowki, lapiesz w ręke jak długi gruby długopis i przyczepiasz sobie dowolna koncowke- np wlasnie do rozdrabniania, ubijania piany czy robienia koktajlu. Wlaczasz i w 4 sekundy masz papke. Blender to po polsku rozdrabniacz, ale mysle, ze nazwa blender sie przyjmie w jeztku polskim. Sa jeszcze blendery statyczne- tzn nic tam nie przyczepiasz tylko do pojemnika umieszczonego nad silniczkiem wrzucasz warzywa i rozdrabniasz. Im wieksza moc bklendera tym szybciej ci rozdrobni i poradzi sobie z twardszymi produktami, np. ten moj tnie orzechy na mial etc…..
    Nie wiem czy te moje objasnienai cos wyjasnily:)

    kosia

    #331506

    kulka25

    Re: czym rozdrabniac?

    Dzieki, ze rozświetliłaś moj umysł :-))))))))))))))))))))))
    Juz teraz wiem co to jest BLENDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdr

    Kulka25 i Maja 1.6.03



    #331507

    majo

    Re: czy pryska po scianach??

    mam pyt,
    czy jak wlaczasz blender , to rzeczy , ktore mialy byc rozdrobnione pryskaja po scianach?

    zosia 18maj03

    #331508

    kosia

    Re: czy pryska po scianach??

    No to dopiero bylaby jazda jakby pryskaly:))) Blender ma specjalny mechanizm zabezpieczajacy przed chlapaniem („anti-splash”). Nawet jak wlozysz koncowke pracujaca do duzego gara z zupa bo chcesz akurat dla rodziny zupe-krem to nic a nic nie bedzie chlapac…..
    Jesli chcesz pociac orzechy wsadzac je do specjalnmej szczelnie zamknietej przystawki i nic sie nie rozkruszy gdzie nie trzeba…jesli chcesz zrobic koktajl to w zestawie masz do tego wysokie waskie naczynie. A jesli nawet nic nie masz i robisz w jakiejs plaskiej byle jakiej misce to i tak nie chlapie, probowalam an wiele sposobow i nie udalo mi sie pochlapac kafelek:))

    kosia



    #331509

    majo

    Re: czy pryska po scianach??

    wiesz co kupie tego pana Blendera czy jak mu tam na imie;)
    podoba mi sie jego praca dzieki wielkie za porade!!!!
    pzdr

    zosia 18maj03

    #331510

    kosia

    Re: czy pryska po scianach??

    Majo jesli chcesz to moge sfotografowac Ci tego pana blendera, zebys chociaz wiedziala co kupowac:) wyslalabym ci na maila…to jak, zrobic mu sesje zdjeciowa?:)

    kosia

    #331511

    majo

    Re: czy pryska po scianach??

    bardza chetnie!
    z przodu i tylu i
    z profilu tez poprosze;)
    pzdr

    zosia 18maj03

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 17)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close