Dawid idzie do domu!

Jeszcze to nie jest pewne ale lekarz powiedział, ze jak do czwartku nie wychodują gronkowca na płynie mózgowo-rdzeniowym (to ta infekcja, która miał Dawid) to w czwartek albo piątek MOŻEMY GO ZABRAĆ DO DOMU!!!!!!

Ide sprzatać chałupę bo przez te 3 tygodnie od porodu jest tak zapuszczona, że mozna juz pieczarki chodować na podłodze 🙂

Pozdrowienia
smoki

25 odpowiedzi na pytanie: Dawid idzie do domu!

szaszka Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

huuuuurrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaa!!!
Już dość mu cierpień!!!!!

szaszka i Malutek, który ma przyjść na świat: 03.03.03

Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

No to następna świetna wiadomość !!!!
Bardzo się cieszymy z Mamą i Tatą i życzyma wielu wspaniałych chwil spędzonych razem. I nareszcie w domciu 🙂

Ewa

helga Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

Ale fajnie:)) W końcu Twoja cierpliwość została nagrodzona! Super, cieszę się z Tobą!! No i miłego sprzątania!

kajeczka Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

Jeszczę Ci nie pogratulowałam !!!ale z wielkąniecierpliwością śliedziłam Wasze losy i teraz strasznie się cieszę Wiesz barzdo podziwiałm Twoja siłe i determinacje !!! Jesteś wielka!!!
Zyczę Ci żeby wszysko dobrze Wam się ułożylo i żebys w pełni mogła się cieszyc Mikołajkiem – mająć Go w domu we włąsnym łożeczku
Trzymajcie cię ciepło!!!
Kasia+1(29 tydzień)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

Jakbyś była w 38 tygodniu to zaproponowałabym Ci to sprzatanie 🙂
A tak biorę się za szmatę do podłogi…………

Pozdrowienia
smoki

gosik Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

Dołączam się do gratulacji i również się cieszę. Również od początku śledzę Wasze zmagania.Twarda kobita z ciebie. Trzymałam kciuki, żeby wszystko było ok. I jest Bogu dzięki. A do sprzątania zaproś teściową. One to świetnie robią!!
Gosia

elzi Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

Serdeczne gratulacje!!! I uffff nareszcie można puścić te kciuki trzymane za maleństwo…..

pozdrawia

elzi

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

Bardzo się cieszę……….zwłaszcza Karolek nie może się doczekać wspolnego spacerku………..
Julka

julka

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

WOW!!! Kolejna wspaniała wiadomość!! Gratuluję!
Asia

basik Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

RADOSC!!!!

mygdu Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

bardzo się cieszę że wszystko u ciebie dobrze i maluszek jest zdrowy Pozdrawiam was M

czarna Dodane ponad rok temu,

ReKURCZE JAK SIE CIESZE!!!!!!

NARESZCIE BEDZIESZ MIALA SWOJ SKARB PRZY SOBIE CIESZE SIE I UCALUJ DAWIDKA !!!!
ASIA

Czarna mama Ewy

lali Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

TO NAPRAWDE SWIETNA WIADOMOSC!!!!

linda Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

TO CUDOWNA WIADOMOŚĆ!!!!!!!!!!!

agnesthm Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

Boze jak sie ciesze w koncu Twoje marzenia sie spelnia by byc juz razem . Jej jestem taka szczesliwa . Asiu zycze Ci wspanialych chwil z malenstwem no i w koncu w DOMUUUUUU.
Pozdrawiam Aga

kasiaj1 Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

HURRRRRRRRRRA :))))))

kiuik Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

to to wszystko bylo jak jakas straszna bajka – cudownie ze z dobrym zakonczeniem…
ciesze sie strasznie razem z wami…
pisz dalej co u was

buziaki
kasia i 19-tyg ludzik

gosow Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

To cudownie. Strasznie się cieszę, nareszcie będziesz mogła się nim na prawdę cieszyć. Buziaki
Gosia

helga Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

Ale w Krakowie będę dopiero w najbliższy weekend, wtedy Twój syn będzie już w domu!

ksantia Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

Smoki bardzo się ciesze że nareszcie będziecie mieli Dawidka w domku przy sobie.
Dawidek jest prześlicznym bobaskiem (dostałam zdjątka) i Ty taka szczęśliwa jak go przytulasz …..

Cmokasy
Ksantia i 24tyg. syneczek

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

to cudowna wiadomość, i radość.

Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

ha, ciekawe czy smoki podłogę już wyszorowała 🙂

Ewa

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

Nie bardzo…..
nie zdążyłam więc zapraszam jakąś ciężarówkę oczekującą porodu 🙂
Jakby coś to moge też rozsypać zapałki do zbierania 🙂

Pozdrowienia
smoki

Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

Smoczyco kochana, u mnie dopiero 32 tydz. , to chyba troszkę za wcześnie 🙂
Ale chętnie służę pomocą za jakieś 6 tygodni.

Ewa

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: Dawid idzie do domu!

A Ty myślisz, że za 6 tygodni będe miała czyściej?
Za 6 tygodni to te pieczarki juz pewnie wyrosną……..
Przyjmę Cię z otwartymi ramionami 🙂

Pozdrowienia
smoki

Znasz odpowiedź na pytanie: Dawid idzie do domu!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
Ręcznik dla Malucha
Tak się zastanawiam, czy nowe ręczniczki dla dzidziusia wystarczy uprać tylko raz??? Zazwyczaj jak ręczniki są nowe to nie wycierają zbyt dobrze (nie zbierają wody). A może uprać je ok.3
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
rodzic w domu?
Witajcie! Stanelam wlasnie przed dylematem: mieszkam w Holandii i jak sie okazuje, wiekszosc kobiet rodzi tutaj w domu, z wyboru, gdyz uwazaja, ze na wlasnych smieciach rodzi sie najlepiej. W szpitalu
Czytaj dalej