denerwuje sie:(

Witajcie!
Bylam u gina w pon ubiegly, nie stety nie mogl mnie zbadac bo akurat rano dostalam @:( pierwsza po poronieniu. Ale pare dni pozniej zauwazylam, ze z mojejprawej piersi cos bialego wycieklo, za ledwie krpola. Cot o bylo, jestem tym faktem zdenerwowana. boje sie ze to moze byc… Dodam,ze czasami mnie pobolewa. ale gdy mialam robione badania w polowie grudnia to morfologia bylo ok idealna. co to jest, czyto hormony?? Boje sie:((((((
A jednonam sie przytrafilo mile, dostalismy mieszkanie:))))))))) we wtorek idziemy je zobaczyc:) ale z mezem dostalismy prezent na urodziny:) hihihi
pozdrawiam
kasia

6 odpowiedzi na pytanie: denerwuje sie:(

mkkafe Dodane ponad rok temu,

Re: denerwuje sie:(

Wiesz, nie znam sie na tym kompletnie, ale sie nie denerwuj. Mysle ze to bylo cos w rodzaju wczesnej siary, w ciazy tez cos takiego mi sie zdarzalo, wiec na pewno ma to zwiazek z hormonami, ale najlepiej przy okazji nast wizyty spytaj gina.
Gratuluje mieszkania, jakies z przydzialu?monia

kasiabzymek Dodane ponad rok temu,

Re: denerwuje sie:(

dziekuje bardzo za pocie szenie:) wiem ze panikuje:) bedzie ok:)))))))) Wiem, ze hormony mi szaleja:) i czuje to, mam tak zmienne nastroje:) moj maz czasami nie wie coma jez zrobic:) hihih ale jest kochany.
Tak, moj maz jest wojskowym i dostalismy po 2,5 latach mieszkanie z przydzialu. Jejeku teraz tym zyje:) a jednak zycie nie jest takie zle:))))))))) Stwierdzilam ze musimy zyc dana chwila, cieszycsie tym co jest:)

mkkafe Dodane ponad rok temu,

Re: denerwuje sie:(

Super z tym mieszkaniem, my nasze splacamy ale jeszcze nawet nie ma 1/3 splaconej. Ale macie za to dla kogo je urzadzac. Życze Wam abyscie tak sie zatracili w tym urzadzaniu, ze nawet nie bedziesz wiedziala kiedy i zajdziesz znow w ciaze. Powodzenia

moniunia Dodane ponad rok temu,

Re: denerwuje sie:(

Nie jest bardzo duży powód do obaw, najprawdopodobiej podskoczył Ci oziom prolaktyny, bedziesz musiała ją zbadać. Jak okaże się za wysoki lekarz przepisze ci leki na jej zbicie. Prolaktyna skacze również przy dużym strsie, jakim napweno było poronienie. Ale nie jest aż tak strasznie, ja sama mam z nią problem na razie umormowany ale też czasem mi skacze.

Monika

aggulka Dodane ponad rok temu,

Re: denerwuje sie:(

Kasiu, nie martw sie tym, to hormony. Ja po poronieniu miałam regularną laktację przez prawie 2 tyg. Przeszło samo…
Gratuluję mieszkania 🙂
Pozdrawiam, Agata

ania123 Dodane ponad rok temu,

Re: denerwuje sie:(

witaj kasiub

Nie znam sie na tym za barzdo,ale powinna mslę to skonsultowac to z lekarzem.Nie mysl odrazu o najgorszym, może to zmiany hormonlne..
Gratulacje z mieszkanka!!! parapetówka juz była?
Pozdrowionka!!

Znasz odpowiedź na pytanie: denerwuje sie:(?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jedno- i dwulatki
Zabawa z dzieckiem w necie :)
Podaję linki do stron na których my z Olem sie świetnie bawimy, jeżeli znacie takie miejskca to proszę podzielcie się ;-) [url="http://jedyneczka.itvp.pl/>http://jedyneczka.itvp.pl/ <a"]http://www.stumilowy.szm.com/[/url] [b]Aga i Olo 11.01.2002[/b]http://wieland.webpark.pl/
Czytaj dalej
Dla starających się
już mogę !
No właśnie dostałam zielone światełko na starania. I ciesze się z tego ogromnie. Mam nadzieję że tym razem wszystko skończy się dobrze, ponieważ druga ciąża zakończyła się w 7
Czytaj dalej