Diane a potem Orgametril

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #34398

    becius

    Dziewczynki! Czy, ktorejs z Was zdażyla sie podobna sytuacja? Przez kilka lat stosowalam srodki antykoncepcyjne (Diane). W pazdzierniku odstawialm tabletki, bo staramy sie o dzidzi. Do tej pory nie dostalam miesiączki. Testowalam chyba 4 razy i nic… Moj ginekolog przepisal mi Orgametril na wywolanie… no i czekam….
    Bardzo sie martwie….

    Buzialki dla Was wszystkich….

    #451122

    ciasteczko

    Re: Diane a potem Orgametril

    Kochana Becius!
    Nie martw się. Po odstawieniu tabletek czesto są różne przeboje z @. Ja odstawilam diane w lutym i też bralam ją kilka lat. Lekarz ostrzegal mnie ze @ może mi się opóźniać i jeśli tak bedzie to żebym przyszla i coś dostanę na jej wywolanie. Pierwsza @ przyszla normalnie ale w następnym cyklu musialam dlugo na nią czekać (robilam już nawet test ciążowy i zapisalam się do lekarki). W następnym cyklu przyszła znów zaledwie po 20 dniach. Teraz cykle mi się uregulowały. Pozdrowienia marta

    Marta



    #451123

    pzb

    Re: Diane a potem Orgametril

    kochana,
    takie „cyrki” są niestety dość popularne
    u mnie było podobnie. teraz wiem jednak, że orgametril ma dość negatywną opinię – zerknij na bocianie.
    musisz trochę poczekać na dojście Twojeo organizmu do normy.
    w moim przypadku norma to miesiączki raz na 3 miesiące… mam nadzieję, że u Ciebie będzie lepiej
    pozdrowienia

    PZB
    FF

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close