dieta dla ciężarnej z nadeagą

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #105474

    nataleczka891

    Mam wielką prośbę czy któraś z was zna może jaką dietę dla ciężarnej z nadwagą? Ja po pierwszym dziecku zostałam z wagą ponad 20kg większą niż przed ciążą i teraz z drugim niebezpieczne dla mnie jest za dużo przytyć proszę o pomoc.

    #3795240

    nala

    Ja też do najszczuplejszych nie należę, i równiez to moja druga ciąża. Zadałam to pytanie lekarce. Ona uśmiechneła się i powiedziała,ze w żadnym razie nie wolno stosować jakichkolwiek diet! Dla mojego dobrego samopoczucia mogę ewentualnie ograniczać słodycze i tłuszcze zwierzęce oraz codziennie chodzić na niedługie spacerki:)



    #3795241

    Anonim

    Ja też ważę niestety dużo za dużo – długo by opowiadać o niekompetencji mojego poprzedniego gina od pierwszego dzieciaczka :Stres: Jutro się zacznie 15tydz drugiej ciąży i 1kg na plusie. Nie jem słodyczy – czytaj czekolada, batony, cukierki. Ograniczyłam do minimum pieczywo, dużo piję – wody. Włączyłam od paru dni ćwiczonka plus rowerek i spacery z młodym.

    #3795242

    magda

    Witam, ja chyba też mam taki problem. I wprowadziłam sobie kilka ograniczeń ale niestety nie potrafę wszystkiego się trzymać bo mam mega mdłości i np. nie mogę pić herbaty nie słodzonej. Ale jak tylko miną to postaram się wprowadzić kilka zmian.

    #3795243

    achatinka

    A możecie powiedzieć o jakiej nadwadze mowa?Do świętych też nie należę pod tym względem. Na porodówce za każdym razem mocno przekraczałam setkę.Teraz conieco po ciążach zostało….

    #3795244

    magdawroc

    O ile mi wiadomo, to w ciąży nie wolno się odchodzać, można natomiast racjonalie się odżywiać.
    Ja to raczej z tych dużych kobiet jestem ale moja niunia mnie ładnie odchudziła:) Po prostu nie mogłam za dużo zjeść( a normalnie to nie mam umiaru). Szczególnie w .trymestrze strasznie mnie muliło, nie smakowały mi słodycze ani nic co nieszczególnie zdrowe;) Jadłam głównie owoce a główne posiłki ograniczone na zasadzie 1 kromka zamiast zwykłych 3:Hyhy:
    Fajnie schudłam, bo tuż przed porodem ważyłam tyle, co przed ciążą, no i po porodzie okazało się rzecz jasna, że mam mniej niż przed. No ale potem już dzidzią u boku mimo karmienia zaczęło mi przybywać…ale to juz inna historia:Stres:
    Polecam wydawnictwa dr Agrawal, w tym o diecie i ksiażka „Odkrywam Macierzyństwo”:



    #3795245

    angeldust

    Popieram. Zdecydodowanie świadome jedzenie, co nie znaczy głodzenie czy bardzo rygorystyczne diety. Po prostu wizyta u dietetyka, do tego może jakiś autorski program ćwiczeń dla kobiety w ciązy. Jestem pewien, że jest szereg ćwiczeń, które można wykonywać w ciąży i nie są to tylko spacery i rowerki 🙂

    Jeśli jesteś z Wawy albo Poznania, to mogłabyś pogadać z kimś z serwisu Mój Trener. Ja ćwiczę pod okiem trenera Piotra już ok miesiąc i schudał dobrę kilka kilo. Tak na prawdę tylko ćwiczę i jem odpowiednio zbilansowane posiłi. Nie musiałam się jakoś bardzo poświęcać, ale trzeba zwrócić uwagę na pewne szczegóły, które często na umykają w codzienym życiu i jedzeniu, to co co akurat mamy w lodówce, nie zaważając na porę dnia.

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close