do Anin

dziekuje za odp. Wlasnie z tej strony mam informacje o ziolach , ojednych i drugich sa tam informacje ,ze maja dobry wplyw na wnetrze macicy-skad wiec te ciagle uczucia lekkich skurczy i 3 dniowa@ mam wrazenie ze nie zluszczylo sie wszystko co powinno i moze narobilam wiecej szkody niz pozytku?

1 odpowiedzi na pytanie: do Anin

anin Dodane ponad rok temu,

Re: Odpowiedz

Tego nie wiem, u mnie jest wszystko w porządku, a jeśli u Ciebie nie to proponuję wizytę u gina. Pozdrawiam.

Znasz odpowiedź na pytanie: do Anin?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
silny ból
Cześć mam pytanko jestem w 6tyg ciązy juz widziałam swoją fasolkę. Obecnie mam silne bóle żeber po prawej stronie jakbym miała je połamane. Czy to normalne? Dryga strona mnie nie boli
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
patelnie tytanowe Pomozcie
dziewczyny zapytam tutaj bo wiecej Was tu zaglada, a musze jak najszybciej kupic patelnie /zostalam bez:(/ Pomozcie - ktora kupic? ktora jest dobra jakie firmy polecacie, co sadzicie o steinbach lub grantitano dzieki Agniesia
Czytaj dalej