Do ” Cesarzowych”..

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 25)
  • Autor
    Wpisy
  • #63125

    jovi

    Pisze na tym forum bo tu zawsze jest Nas więcej i chetnych do porad, Chodzi mi dokładnie o blizne po cc, bo u mnie minęło juz prawie 6 miesięcy i nadal jest gruba czerwona krecha, a raczej wałek, moze macie cos takiego podobnego;-))) Nie powinno juz to zbaldoąć? Do niedana miałam straszne zrosty, były wyczuwalne jak ucisnęłam teraz isę rozeszłyt, chyba, ale po jednej stroni tej bardziej podcietej to jeszcze boli jak mocno ucisnę;-((( Moja znajoma jest 2 miesiace po cc i ani śladu blizny, cieniutka niewidoczna kreseczka, kurcze czy ja jetsem jakiś odmieniec? ;-))) A może mavcie jakieś sprawdzone sposoby na to cholerstwo ;-)))

    jovi i córcia 21.09.2004r.

    #801795

    agni76

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    Wprawdzie jestem miesiąc po , ale moja blizna jest cieniutka. Jest jeszcze czerwona, ale z dnia na dzień blaknie.
    Może spróbuj smarować ją np. Bepanthenem lub Alantanem Plus. I myślę że nie masz się czym przejmować, może po prostu Twój organizm potrzebuje więcej czasu na wygojenie. A jakby co to jeszcze jest Contratubex, maść na blizny i zrosty.

    Pozdrowionka


    aga+martynka



    #801796

    justborn

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    prawdopodobnie masz bliznowca – to nieprawidłowy sposób gojenia się rań. wybierz się z tym do dermatologa, a on oceni co z tym zrobić (pewnie zaordynuje jakieś maści albo zabiegi kosmetyczne). moja blizna też jest cieniutka, w jednym tylko miejscu jest szersza i bardziej zaróżowiona.

    #801797

    aniaos

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    walek tez mi zostal, ale tluszczu… 🙁 nijak nie moge zgubic brzucha – wciaz nad blizna wisi taki zwal skory i nie wiem czego jeszcze. blizna jest cieniutka i rozowa, ale skora wokol ciecia jest jakby zdretwiala.
    na brzydkie blizny i zrosty podobno dobry jest cotratubex. moze zapytaj swojego ginekologa, co mozesz zrobic, aby to wygladalo lepiej.

    pozdrawiam

    anna

    #801798

    mamasebunia

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    Pewnie robi Ci się bliznowiec. Ja tak miałam. Pomogła mi holenderska maść. Jest dość droga ok 100 zł (wystarcza na ok 3 miesiace) ale skuteczna. Po miesiącu stosowania przeszła bolesność i swędzenie, blizna zrobiła się plaska. Nie jest biała ale nie jest tez zła. Najważniejsze, że jej nie odczuwam. Maści nie kupisz w aptece, więc jeśli będziesz zainteresowana podam Ci namary na dystrybutora.

    Iwona i 23,5 m Sebuś

    #801799

    mamasebunia

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    W przypadku bliznowca podobno Contratubex i Cepan moga tylko pogorszyć sprawę i moze bardziej swędzieć.

    Iwona i 23,5 m Sebuś



    #801800

    kalcz

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    Ooo…ja też poproszę o namiary…mam ten sam problem i już wiem, że to bliznowiec blizna po bokach jest cieniutka i jaśniutka, ale niestety po środku duży, brzydki, zaczerwieniony „wałek”.
    Chętnie wypróbuję tą maść o której piszesz, Contratubex niestety nic nie dał.

    Pozdrawiamy Kasia &

    #801801

    monia–82

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    Powiem szczerze, ze ja jestem ponad 13 mcy po porodzie i moja blizna wyglada podobnie jak Twoja. Jest to gruby ciemnorozowy walek… Wczesniej mialam zrosty teraz ich nie mam. Przyznam, ze nie stosowalam na nia masci… Chociaz slyszalam, ze dobra na blizny jest masc z cebuli. Niebyt pachnie, ale dziala. Moja siostra stosowala ja po ospie wietrznej Jest dostepna bez recepty.Moja ginka mnie zdolowala, bo powiedziala, ze taka mam tkanke laczna i juz zawsze bedzie ta blizna tak wygladala Chyba, ze przy 2 cesarce mi ja wytna. Nie daje mi jednak gwarancji, ze druga blizna tez nie bedzie tak wygladala… Powiedziala, ze blizna mogla mi sie taka zrobic od za wczesnego dzwigania po porodzie. Przyznam, ze dzwigalam np. miski z praniem kilka tyg po cc, a podobno do 0,5 roku nie mozna dzwigac…
    sprobuj kupic ta masc… Moze zadziala?

    Buziaki

    Monika i Majcia (28.01.04)

    #801802

    jovi

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    czy ta masc mozna kupić w olandii bez recepty? MOj maz tam pracuje wiec by mi ja kupi.ł, mozna prosic o nazwe?

    jovi i córcia 21.09.2004r.

    #801803

    pasiasta

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    Ja bliznę mam ładną – stosunkowo ładna ale za to ciągle mnie brzuch boli, jak tylko użyję tych mięśni a to juz ponad 7 m-cy po porodzie!


    Dorota, 08.08.04



    #801804

    bombelek

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    moja blizna to cienka kreska (dość czerwona) niestety wisi mi skóra a na niej rozstępy. Pobolewają mnie mięśnie jak chce ich za nadto użyć.
    Na bliznę po wyrostku pomógł mi cepan.

    Dziewczyny kiedy można ćwiczyć brzuch??

    #801805

    kura-plemienna

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    Moim zdaniem to 100% bliznowiec, powinnaś poszukać dobrego dermatologa i póść z wizytą.

    Na szczęście ja mam cieniuteńką bladą, ledwo widoczną kreseczke!!!!

    Życzę szybkiego zniwelowania wrednego bliznowca!!!

    Anka i Basiulec z 17.12.2002



    #801806

    mamasebunia

    Maść na bliznowce

    Ja uztwałam maści o nazwie Zeraderm. Nie jest ona na receptę ale można ja kupić tylko w wybranych aptekach. Znalazłam namiary na dystrybutora w Warszawie (P.A.D.T. Technologies LTD 22/6465557) i ustaliłam gdzie w Krakowie można ją dostać. Teraz próbowałam odszulać ich stronę ale chyba zmienił się dystrybutor bo tamtej strony nie ma. Wklejam co znalazłam
    nie stosowałam go więc nie mogę napisać czy działa tak samo.

    W Holandi produkuje go firma Rofil MedicalInternational N.V , Breda (pewnie mają swoją stronę internetową).

    pozdr

    Iwona i 23,5 m Sebuś

    #801807

    mamasebunia

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    Wszystkie namiary podałam wyżej

    pozdr

    Iwona i 23,5 m Sebuś

    #801808

    kulki

    Re: Do \” Cesarzowych\”..

    U nas to samo .
    Blizna ciągle gruba i czerwona. A Contratubex nie dość że śmierdzi, to właśnie swędzenie u mnie powodował 🙁

    Muszę wypróbować to szwedzkie cudo….

    Kinga i Łucja
    13 miesięcy[

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 25)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close