do mam chcących zrzucić 3-6 kg

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 23)
  • Autor
    Wpisy
  • #36509

    ada77

    …a może i więcej ???
    Kochane, poczyniłam właśnie ciekawe odkrycie. Nie wiem czy to się będzie sprawdzało na dłuższą metę, ale na razie idzie świetnie. Co? Już piszę. Otóż jakieś 1,5 tygodnia temu kupiłam sobie herbatkę ( 5 złotych za opakowanie) o nazwie Klimuszko Nova. Potem usłyszałam o takich homeopatycznych drażetkach Dagomed nr 17, ktore pomagają w odchudzaniu. Po kilkunastu dniach stosowania herbatki i tych drażetek nie ma juz 3 kg. Może sie wydawać, że to niewiele, ale dla osób chcących zrzucic np. 5 to juz więcej niż połowa sukcesu. Oczywiście staram się mniej jeśc, choć nie zmieniłam diety drastycznie. Nie wiem czy ten efekt będzie się utrzymywał i czy jest to tylko zasługa tych specyfików, ale tak przypuszczam. Pewnie 20 kg nie udało by sie zrzucic w ten sposób, ale kilka – myślę, że się uda.
    PS Nie ma żadnych efektów…, hmmm, jak to delikatnie napisać, związnych z uciązliwościami w ubikacji, to nie na tym polega. Przemiana materii bardzo sie poprawia, ale bez rewolucji żołądkowych. To chyba dobrze.

    ada77 i miki – 20 maj 2003

    #476740

    olenka-p

    Re: do mam chcących zrzucić 3-6 kg

    to coś dla mnie! kupuję jeszcze dzisiaj (jeśli znajdę) i napiszę o efektach (jeśli będzie o czym ;-)).
    dzięki Twoim radom nt. stroju i makijażu czuję się duuuużo lepiej (a propos – chyba nie dostałaś wszystkich moich maili!), ale zrzucenie kilku kilogramów to będzie dopiero coś!
    całuski gorące!

    olenka & adaś (23.12.02)



    #476741

    beatab

    Re: do mam chcących zrzucić 3-6 kg

    stosowałam ten dagomed kiedyś:-) dobrze działał na peralistykę jelit:-)
    trzeba uwążac z takim środkami, zeby nie przedobrzyć, bo potem mozna rozregulować sobie układ pokarmowy i trawienny i bez takich wspomagaczy będą problemy w toalecie:-)
    a jaki ma skład ta cudowna herbatka? też ma typowo działanie przeczyszczające?
    ja piłam kiedyś herbatke phu -erl/ jakoś tak się nazywała/ i też chudłam:-)))

    Beata&Patryk(03.03.03) http://betka.prv.pl

    #476742

    cccelinka

    Re: do mam chcących zrzucić 3-6 kg

    A co z karmieniem piersią? Można stosować?

    CCCelinka + Kacperek 21.03.03.

    #476743

    cccelinka

    Re: do mam chcących zrzucić 3-6 kg

    A co z karmieniem piersią? Można stosować?

    CCCelinka + Kacperek 21.03.03.

    #476744

    vieta

    Re: do mam chcących zrzucić 3-6 kg

    prędzej czy później zastosuję Twoje rady….dzięki!!!



    #476745

    tekilla30

    Re: do mam chcących zrzucić 3-6 kg

    A gdzie można tą herbatkę kupić? W normalnym sklepie , czy może w aptece ??

    Kamil l .4,5 Tomuś 5m.

    #476746

    dorota27

    pytanie

    ada..czy ty karmisz piersia?
    mialabym ochote na te drazetki i herbatke..bo akurat walcze z 3 kg..bezskutecznie..po prostu sie do mnie ..przylepily..
    ale wlasnie nie wiem…bo jestem karmiaca…ale zdaje sie nie mozna takich rzeczyy..
    czy sa tam jakies przeciwskazania?

    claudia / 7 miechow!/ ;)))

    #476747

    teo

    do karmiących piersią

    dziewczyny herbatek: pu-erh, klimuszko, linii i innych tego typu nie wolno pić karmiąc piersią…..
    nie wiem nic o tym homeopatycznym…ale podejrzewam że też nie….
    :-((( musicie poczekać

    ILONA I KUBEK(21.02.02)

    #476748

    Anonim

    Re: do mam chcących zrzucić 3-6 kg

    a gdzie mozna kupic te herbatki?
    ja na szczescie nie karmie piersia wiec moge zaczac stosowac:-)
    Ula i Adaś



    #476749

    arvena

    Re: do mam chcących zrzucić 3-6 kg

    wiem, że dagomed można stosowac karmiąc piersią, nie wiem jak z herbatką…
    ada- podaj jej skłąd no i gdzie i za ile kupiłaś:)

    Marta i synek Szymek- 22.08.2003

    #476750

    dorota27

    Re: do karmiących piersią

    tak tez myslalam..dzieki

    claudia / 7 miechow!/ ;)))



    #476751

    mala2

    Re: do mam chcących zrzucić 3-6 kg

    Kiedys stosowalam Dagomed, faktycznie bardzo mi pomogl, ale jak przestalam brac, to waga wrocila z powrotem.

    malgoska, arturek(30.09.99) i ania(27.06.03)

    #476752

    ada77

    Re: pytanie

    Ja juz nie karmię piersią, ale przypuszczam, że sa przeciwwskazania. Wprawdzie nie pisze o tym wprost na ulotkach, ale w wielu książkach spotkałam się ze zdecydowanym zakazem stosowania tego typu śrdoków. Pewnie przenikają do mleka mamy i moga „odchudzać” dziecko, u kórego chodzi o efekt wręcz przeciwny, czyli raczej przyrost wagi. buziaczki, nie martw się, może samo karmienie będzie seansem odchudzającym

    ada77 i miki – 20 maj 2003

    #476753

    ada77

    Re: do mam chcących zrzucić 3-6 kg

    No właśnie to jest cud tej herbatki: nie powoduje rewolucji w toalecie, nie ma efektów półprzeczyszczających czy przeczyszcających . Ja własnie mam całe zycie problemy w toalecie, a po tej herbatce jest normalnie, jak ma pewnie każdy człowiek (oprócz mnie i dlatego to u mnie postęp), ale bez sensacji ubokacjowych, jak to bywa po innych herbatkach odchudzających. Innych nie stosuje własnie dlatego, że po ich odlożeniu na półke nie ma mowy o wizytach w toalecie. Z ta jest inaczej, sparwdziłam, dlatego o niej piszę na forum. Dagomed, ale sam, bez herbatki też kiedys sotoswałam z dobrym skutkiem. Buźka

    ada77 i miki – 20 maj 2003

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 23)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close