do mam karmiacych butla

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)
  • Autor
    Wpisy
  • #74488

    shady

    sluchajcie dziewczyny nam maly problemik 🙁
    karmie malego butla i myje butelki jak kazdy normalny czlowiek jest jedno ale……butelka od picia (herbatka, woda) i smoczek od picia jest ok, ale butelka od mleka i to samo smoczek strasznie sie zmacily, wygladaja jak brudne, sa takie zmatowiale i „zamleczone”…… gotowalam te butelki tez i nic…smoczek mozna wymienic ale butelke tez??? bo nie wiem czy to nie szkodzi dziecku, to znaczy czy nie zbieraja sie na nich bakterie….co radzicie??

    #981658

    figa

    Re: do mam karmiacych butla

    Ja mam doświadczenia związane tylko z aventowymi butelkami.
    One po jakimś czasie rzeczywiście matowieją i wygląda to nieszczególnie.
    Kiedy zmatowienie przekroczyło próg mojej tolerancji estetycznej – zmieniałam butelki.
    Muszę jednak przyznać, że wymieniałam raptem ze 2 razy, a Ptyśka na butelce od 6-tego tygodnia życia.
    O tym, żeby to mogło szkodzić dziecku nigdy nic nie słyszałam 🙂

    Zmatowiałe smoczki TRZEBA wymienić.

    Beata i Ptysia (30.01.03)



    #981659

    chilli

    Re: do mam karmiacych butla

    system ten co u Figi.
    Z cazsem doszłam jeszcze do tego (forum ofkors), ze jak zaleje wrzątkiem i wycisne cytryne i postoi tak to odmatowieje troche.

    Ale to matowienie jest raczej od szczotki do mycia.

    Uzywam Aventu.

    madzia i www (10.03.2004)

    #981660

    shady

    Re: do mam karmiacych butla

    dzieki kochane…tak wlasnie myslalam….ze butelek nie trzeba wymieniac ale smoczki to oczywiste 🙂 pewnie skonczy sie na wymianie butelek bo pieknie to one nie wygladaja….a zeby bylo smieszniej nie uzywam do mycia szczotki tylko gabki, a i tak malpy zmatowialy 😉

    #981661

    mata-hari

    Re: do mam karmiacych butla

    A ja po prostu raz na jakiś czas myję butelki i smoczki gorącą wodą z dodatkiem niewielkiej ilości płynu do naczyń (stosuję Ludwika) i zarówno butelki, jak i smoczki znowu stają się krystalicznie czyste i niezmiernie przejrzyste. Oczywiście wszystko bardzo dokładnie wypłukuję. Sposób ten kiedyś podpowiedziała tu jakaś mama na forum. Sposób tak banalny, że aż na niego wcześniej nie wpadłam.

    Michaś 1,5 roku

    #981662

    ahimsa

    Re: do mam karmiacych butla

    Też walczyłam, aż…umyłam butlę i smoczek płynem!


    14.10.2004 Mati



    #981663

    miska74

    Re: do mam karmiacych butla

    myję płynem i gąbką. Słyszałam też, że po 3 miesiącach należałoby jednak wymieniać butelki.

    Miśka, Łobuziak 02.10.03 i Czarodziejka 27.09.05

    #981664

    porky

    Re: do mam karmiacych butla

    też coś takiego słyszałam

    my wymieniamy co 3 miesiace


    **Juleczka**

    #981665

    shady

    Re: do mam karmiacych butla

    probowalam ale niestety nie skutkuje w moim przypadku 🙁 a swoja droga nad czym ja sie zastanawiam…przeciez taka butelka majatku nie kosztuje i skoro burzy to moje poczucie estetyki poprostu kupie nowe i po bolu 😉

    #981666

    magdasz

    Re: do mam karmiacych butla

    Czy to znaczy ze nie myjesz ich plynem po kazdym uzyciu tylko od czasu do czasu?

    Magda i Daniel (22.02.05) 9m
    [obrazek]…[/obrazek]



    #981667

    superbasiek

    zmień butle na szklane

    Słuchaj Ania, jest bardzo prosty sposób 🙂 kup małemu szklane butle, super się myją gotują i w ogóle są higieniczniejsze w utrzymaniu i też są bardzo ładne 🙂 a jak sam zacznie sobie butlę trzymać to wtedy wróć do tych z tworzywa, chociaż ja nie używałam plastikowych i jakoś nigdy nie było z tym problemu, syn pił ze szklanych 🙂 no i nie matowieją …. dużo plusów 🙂

    Pozdrówki 🙂

    Człowiek uśmiechnięty jest bogatszy… o uśmiech 🙂

    #981668

    chilli

    Re: do mam karmiacych butla

    ja ZAWSZE myję płynem
    Inaczej to chyba nalezy nazwać płukaniem?

    madzia i www (10.03.2004)



    #981669

    shady

    a czy one obrywaja rece??? sa ciezkie??

    a powiedz mi bardzo sie rece urywaja przy nich?;) no i mam pytanko…czy sa szklane antykolkowe to znaczy takie wygiete co przypominaja zabawke dla duzych dziewczynek 😉 …..bo uwielbiam te butelki a z takiej prostej ciezko mi szlo, no ale to oczywiscie nie jest priorytet, chodzi mi o to zeby nie wygladaly jak brudne wiec chyba zmienie faktycznie na szklane…..a wogole to do jakiego wieku dzieci pija z butelki???
    pozdrowionka
    ania

    #981670

    kas

    Re: do mam karmiacych butla

    Tak jak napisała szpilki, spróbuj jeszcze odmoczyc w cytrynie. Ja polecam kwasek cytrynowy 🙂

    Kas
    Buzi od Zuzi i synka Tymka

    #981671

    shady

    Re: do mam karmiacych butla

    oki…to teraz znikam znecac sie nad butelkami 😉

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close