do Marzeny 71

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)
  • Autor
    Wpisy
  • #7497

    asiaw

    Jedziemy na tym samym wozie!! Ja tez mam IVF w lutym:)) to fajnie ,że będziemy razem!

    #134184

    marzena71

    Re: do Marzeny 71

    asiu
    ja dopierp 3 stycznia ide oddac krew do zbadania hormonow ,mosi to byc 7 dzien cyklu, jak hormony beda w porzadku ( a sa ha….) to beda mi „wyciszac” jajniki.W moim przypadkuto ja mam dwoch synow ale 3 musze przez IVF, bo mam 8 lat niedrozne jajowody. Wierze w to gleboka ze uda sie za pierwszym razem.Wierze!!!!!!!!jakies badania juz przechodzilas?



    #134185

    asiaw

    Re: do Marzeny 71

    Standard hormony, monitoring cyklu, przeciwciała, zrobiłam szczepienie engerixemB 5 stycznia 2 dawka a naturalny cykl już mi wygłuszają od 3 miesięcy – tabletki anty! W lutym zaczynam stymulację! Wszystkie podstawowoe badanka mam za sobą jeszcze czystość na miesiąc przed i chlamydia i też tuż przed badania krzepliwości krwi, i takie podstawowe czy wszystko jest ok też z krwi, wiesz ilość krwinek itp… No i zostały mi jeszcze te choler,,,,,,,,, genetyczne! Najdroższe! PA,pa A rto moje pierwsze IVF ale dzieci nie mam buuuuuuu

    #134186

    marzena71

    Re: do Marzeny 71

    asiu
    to bardzo dlugo ci to wygluszyja, mi lekarz powiedzial ze tylko jeden miesiac nie dostane miesiaczki, a w lutym bede brac zastrzyki ktore wyprodukuja jajeczka do zaolodnienia.Nie wiem albo cos zle zrozumialam, albo tutaj w niemczecz robia inaczej.Albo ty masz zaburzenia hormonalne?Napisz, co spowodowalo ze musisz poddac sie IVF?My tu mamy na tyle dobrze , ze ten zabieg do czterech razy placi ubezpieczenie.Nie rozumiem dlaczego w Polsce jest inaczej.Pozdrawiam
    Marzena

    #134187

    asiaw

    Re: do Marzeny 71

    mój mąż ma plemniczki które nie chca migrować!! A ja miałam szczepionke na różyczkę i dlatego tak długo tabletki a przy okazji stwierdzili „chyba” pco!! A IVF około 12000 lekarz kazał szykować!! Dla nas to kupa kasy!!

    #134188

    marzena71

    Re: do Marzeny 71

    o mein Gott!!!
    To ja mam dzieki bogu mniejszy problem, bo w niemczech do czterech zabiegow placi ubezpieczalnia.W Polsce to jest naprawde Niesprawiedliwosc!!!!Ale mimo to glowa do gory.Musisz wierzyc ze sie uda! powodzenia!!!Zycze dzidziusia!!!!Marzena



    #134189

    asiaw

    Re: do Marzeny 71

    Dzięk ja chce od razu 2 (taniej wyjdzie 1 IVF dwa maluszki!!) Ja równiez zyczę kolejnego malucha! Oj sorki maluszki tym razem!

    #134190

    marzena71

    Re: do Marzeny 71

    No to bedziemy w tym samym czasie „zapladniane” ha..ha..
    trzymajmy kciuki Bo czuje ze bedziemy bawic……..i ppchac wozeczki. Mam tylko nadzieje ze do konca przyszlego grudnia urodzimy!!!!Ja w to wierze!!!O ile oczywiscie do konca marca dojdzie do Tego punktu kulminacyjnego!!!!!
    pa marzena

    #134191

    zosia

    Re: do Marzeny 71 – oby do lutego!

    Witajcie,
    Ja tez moze do was dolacze, nie wiem kiedy zaczynam, ale mam spotkanie z lekarzem w styczniu (drugie IVF), wiec napewno samo wyciszanie zacznie sie w styczniu/lutym….

    Dolacze do was z tym wozeczkiem mam nadzieje….

    a swoja droga, to w tych Niemczech jakas wspaniala ta opieka spoleczna…do 4 razy i to dla ludzi ktorzy juz dziecko maja…to naprawde jest super !!!

    Nawet „u nas” w anglii tak nie ma ;-))))

    Pozdrawiam Was,
    Zosia

    #134192

    asiaw

    Re: do Marzeny 71

    Ale będziemy miały międzynarodowe towazrzycho jak nam się urodzą i może kiedys spotkają!



    #134193

    gajda

    do Marzeny 71

    z tego co pamiętam, przechodziłaś badanie drożności jajowodów w niemczech bez użycia bolesnego środka kontrastującego.

    czy możesz podać dokładną nazwe ( medyczną – po lac lub niem) tego alternatywnego badanie drożności jajowodów – gdzie srodkiem konktrastujacym jest jakiś gaz? – jak się nazwya równiez ten gaz

    bardzo dziekuje

    #134194

    marzena71

    Re: do Marzeny 71 – oby do lutego!

    zosienko,to nie opieka spoleczna tylko ubezpieczalnia.
    a zeby byc ubezpieczonym trzeba pracowac.No ale na rodzinnym ubezpieczeniu tez idzie.Ja mam dwoch synkow ale z pierwszego malzenstwa, no a wtym mam problem organiczny- niedrozne jajowody. Dla ubezpieczalni jest to normalne, takie jest ustalone prawo i musza , ale tylko do 4 razy.Myslalam ze we wszystkich krajach uni eur. sa takie same przepisy .
    ale ja wierze – bedziemy pchaly wozeczki , a moze blizniacze?ha..ha..przeciez zaslugujemy na najlepsze czyz nie???? na klar!!!!!



    #134195

    marzena71

    Re: do Marzeny 71

    to badanie bylo na tyle dla mnie nieprzyjemne, bo ja mam bardzo drazliwa szyjke macicy i jak lekarz ja troche musial otworzyc to bolalo, to bylo dla niego dziwne. A ten gaz to zwykle powietrze pod cisnieniem.Wpuszczajac go lekarz widzi ile go ubylo, jest pewna norma, przy droznych musi ubyc go troche no a u mnie nie ubylo go zbyt wiele. na 98%
    stwierdzili ich niedroznosc.No a potem szpital ,narkoza, no i tak ich nie otworzyli na 100% dlatego ide na IVF.W szpitalu udrazniaja je jakims niebieskim plynem pod cisnieniem, tyle wiem. Pa

    #134196

    marzena71

    Re: do Marzeny 71

    super co nie?
    nie wszyscy tak moga planowac jak my ha…ha…
    a moze bedziemy jeszcze rodzic o tym samym czasie to bedzie szalowo!Szkoda ze nie ma internetu na porodowce…..ha..ja to mam humor co?
    a ty gdzie mieszkasz?

    #134197

    gajda

    Re: do Marzeny 71

    czyli nie pamietasz nazwy med. ani zabiegu, ani gazu?? wielka szkoda, to b. wazne dla mnie

    jak widac, nie jest zbyt skuteczny, bo tylko subiektywnej ocenie podlega kwestai udrożnienia, po ilości ubytego gazu…

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close