Dobry srodek na cellulit???

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)
  • Autor
    Wpisy
  • #56624

    daglezja

    Bardzo prosze o pomoc w wyborze dobrego srodka na cellulit(krem, serum) obojetnie. Nigdy nie musialam tego stosowac ale od kiedy jestem w ciazy wyglac mojej skory troszke sie pogorszyl;-) Moze uzywacie jakiegos srodka od dluzszego czasu i wydaje sie wam skuteczny. Czekam na szybkie podpowiedzi. Dziekuje

    #725042

    –veronique

    Re: Dobry srodek na cellulit???

    witam!!
    ja polecam kremy firmy Norel…
    noi ja mam krem przeciw rozstepom avonu…jest ok.
    ale powiem ci że niektórych kremów nie wolno stosowac podczas ciazy:)pozdrawiam



    #725043

    iwi

    Re: Dobry srodek na cellulit???

    Na cellulit najlepiej dziala najzwyklejsza kawa, a raczej jej fusy. REWELECJA!!!

    Iwcia i Laurusia 26.04.03r

    #725044

    natinka

    Re: Dobry srodek na cellulit???

    Cukiereczku gdzies tu o tym czytałam, sprawdzałaś? i co działa?, bardzo mnie to ciekawi.
    Pozdrawiam

    Nati i Kamilka 05.04.04

    #725045

    vieta

    Re: Dobry srodek na cellulit???

    a słyszałaś o naszej „kawce” przepisik o ile dobrze pamiętam od Anek???

    #725046

    vieta

    Re: Dobry srodek na cellulit???

    Dziewczyny stosowały z anszego forum ( w tym ja też) i już po pierwszym razie masz o niebo gładszą skórę.
    Jak ze wszytskiem trzeba stosować systematycznie, ale kofeinę dają do wielu kosmetyków na cellulit, na odchudzanie itp.
    Spróbuj-tanio i sama powiesz jakie efekty zobaczyłaś!



    #725047

    sha

    Re: Dobry srodek na cellulit???

    Słyszałam, że w ciąży nie wolno stosowac preparatów z kofeiną, a to ma chyba wysoki procent kofeiny w kofeinie.

    #725048

    vieta

    Re: Dobry srodek na cellulit???

    no chyba ma dużo kofeiny…

    #725049

    eja

    Re: Dobry srodek na cellulit???

    To pewnie przy karmieniu piersia tez fusików nie można stosować… co? Ja raz zrobiłam, a potem się zorientowałam, że to kofeina…
    Jak myślicie?Możena czy nie?

    #725050

    vieta

    Re: Dobry srodek na cellulit???

    oj, nie wiem…hmmm



    #725051

    iwonek

    o kurczę

    a ja stosowałam najpierw avon a teraz ziaję na cellulit- oba z kofeiną.
    buuuu..


    Iwona & dzidzia

    #725052

    ciapa

    Re: Dobry srodek na cellulit???

    z tego co wiem to nie można w ciąży stosowąć żadnych preparatów typowych na celullitis, spróbuj zwykłe kremy, nawilżające pojędrniające

    Kaska i Mikołaj 18.09

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close