Dol implantacyjny i kiedy testowac?

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #82523

    Anonim

    Witajcie Forumowiczki. Mam pytanie odnosnie takiej kwestii. Z temperaturki wyniknelo, ze wczoraj byl dol implantacyjny (bolalo mnie w dole brzucha), dzis znow wzrosla, mam nadzieje, ze bedzie rosnac i miesiaczka nie przyjdzie. Ale tak strasznie sie boje, ze ciaze latwo traci sie na poczatku i ze miesiaczka przyjdzie zanim da sie zaradzic, by utrzymac ciaze, jesli faktycznie jest. Czy macie jakies wskazowki, kiedy zrobic test ciazowy jak najwczesniej? lub inne teoretyczne a najlepiej praktyczne podpowiedzi z wlasnych doswiadczen. Wiem, ze ten dol i potem wzrost tempki wcale nie musi w konsekwencji oznaczac ciazy. Wszystko moze sie zdarzyc. Prosze o Wasza pomoc i uwagi. Pozdrawiam. Ewa

    #1170880

    natusia

    Re: Dol implantacyjny i kiedy testowac?

    spadek i potem wzrost temperatury swiadcza o tym, ze owulacja prawdopodobnie byla, a nie o ciazy. o ciazy moze, ale nie musi, swiadczyc to, ze ta wyzsza temperatura utrzymuje sie ponad 2 tygodnie przy regularnych, okolo 28dniowych cyklach.
    jest sposob na „zadzialanie” na ewentualna ciaze: brac progesteron. ale jest to lek na recepte i lekarz musi o tym zdecydowac. raczej nie da tego hormonu bezpodstawnie.

    Natusia + cud:)



    #1170881

    Anonim

    Re: Dol implantacyjny i kiedy testowac?

    Wiem, ze to nie oznacza ciazy, pisalam juz wczesnij o tym. Chodzi mi tylko o to, kiedy moznaby zrobic test, by sprawdzic, czy ciaza jest czy jej brak przed terminem miesiaczki, o ile oczywiscie tempka bedzie utrzymywala sie na poziomie podwyzszonym. Mam ostatni juz test z Polski QUICK VUE plytkowy (napisane ma stezenie HCG powyzej 25 mlU/ml), nie chcialabym go wykorzystac nadaremnie (ostatni, bo tutaj sa tylko takie, ktore ciaze powyzej 4 tygodni okreslaja i to z malym prawdopodobienstwem). Lub jakas wskazowke, co moznaby zrobic, by sprawdzic ciaze. Jesli chodzi o progesteron, to raczej nie ma szans, bo musialabym pojsc do lekarza z pozytywnym testem najpierw, bo tutaj planowanie dziecka wyglada inaczej niz w Polsce. A takiego spadku tempki jeszcze nie zanotowalam wsrod moich cykli, wiec widze jakas blizej nie okreslona nadzieje:) A cykle sa rozne 30-32 dni, dzis 26 dc, miesiaczka moze zawitac ok. 6 listopada. Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz. Ewa

    #1170882

    gosik

    Re: Dol implantacyjny i kiedy testowac?

    Witaj
    Ja z Filipkiem testowałam 2 dni po zauważonym dole implantacyjnym
    Test był pozytywny :)))

    Tak na marginesie – miałam wtedy monotoring cyklu i lekarz nie stwierdził owulacji. A że mierzyłam tempki, czułąm że coś się dzieje :)))

    Życzę powodzenia 🙂

    Gosia

    Filipek (13.05.2004) i Igorek (30.03.2006)

    #1170883

    Anonim

    Re: Dol implantacyjny i kiedy testowac?

    Droga Gosiu,
    serdecznie dziekuje za odpowiedz tym bardziej cenna, ze z wlasnego doswiadczenia. Dziekuje za zyczenia. Mysle, ze postaram sie spokojnie troszke jeszcze poczekac i jak tempka bedzie wysoka nadal, zrobie uzytek z testu. Pozdrawiam Cie serdecznie oraz Twoje dwa Skarby! Ewa

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close