dolegliwości…

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #33895

    ania123

    hej moje drogie,tak zajrzałam sobie do was…mam nadzieje,ze u was same dobre wieści i co raz lepiej???
    Ja niestety czuje sie trochu fatalnie (biore na razie antykoncepty 2 miechy- .jeszcze miesiac uff) stymulacja o ile to nic nie da- potem. Takze ja na razie gościnne występy??
    W sumie to nie wiem,ale jakos tak mnie drazni dól brzucha, pobolewaja jajniki,że sama nie wiem co jest grane..? ( 18 dzień )..moze tak ma być?
    No coż poczekam do @…….moze to przed tą zaraza..

    Buziaki moje drogie..miłego dzionka!!!

    POZDRAWIAM!!!

    #445475

    marti1

    Re: dolegliwości…

    ania….tak bywa na antykonceptach…czasem jest takie ogólne podrażnienie zwłaszcza na początku brania! Będzie dobrze, zanim się obejrzysz a znów wznowisz starania i to skutecznie! :-)))

    Marti z aniołkiem i wielką nadzieją



    #445476

    ania123

    Re: dolegliwości…

    dziekuje..za pocieszenie…
    Tak tez sopbie tłumacze…Buziaki!!

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close