Druga polowa cyklu

Wkraczam w druga polowe cyklu 🙂 I raczej sie nie spodziewam, bo nie moglam (tak jak zalecila gina) wylezec na brzuchu przez pol godziny po przytulanku :)))) Ech….

7 odpowiedzi na pytanie: Druga polowa cyklu

wronka2003-08-18 09:06:05

Re: Druga polowa cyklu

Oj, gdyby dzieci rodziły się tylko po półgodzinnym leżeniu na brzuszku to chyba nasza populacja byłaby bardzo nieliczna. Więc głowa do góry!
P.S. Słyszałam że bardzo skuteczne jest też trzymanie nóg w górze :-)))))))))))))

Magda

nowinka2003-08-18 09:10:43

Re: Druga polowa cyklu

No dobra, sprobuje z nogami w gorze ( w nastepnym cyklu) i jesli w koncu sie zabije, przez te ekwilibrystyki to populacja zamiast o jednego czleka wiecej, bedzie miala o jednego mniej :)))))))))))))))))))))

kiki252003-08-18 10:05:05

Re: Druga polowa cyklu

Leżenie na brzuchu nie jest żadną regułą zajścia w ciążę! więc tym się wogóle nie przejmuj!!!!!! nawet o tym nie myśl! ja tam trzymam kciuki za to aby się udało!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kasiek
[Zobacz stronę]

violka2003-08-18 10:11:47

Re: Druga polowa cyklu

A dlaczego gina zaleciła Ci leżeć “po” na brzusiu ????????
Czyżbyś miała tyłozgięcie macicy ? bo tylko w tym przypadku jest to wskazane, wszystkie pozostałe dziewczyny, które nia mają tego problemu powinny “po” leżeć z nogami do góry. Tak słyszałam, sama mam tyłozgięcie i jest to mój drugi cykl, kiedy to leżę “po” na brzusiu………..dopiero drugi raz zastosoawałam się do tego, bo wczesniej nie wiedziałam…….na efekty, muszę czekać jeszcze kila dni

pozdrawiam
violka

nowinka2003-08-18 11:09:11

Re: Druga polowa cyklu

Dokladnie …tylozgiecie….:))) Nie cierpie lezec pol godziny na brzuchu !!!

ninka2003-08-18 11:12:13

Re: Druga polowa cyklu

Trzymam kciuki żeby się udało. A tak swoją drogą to byłam dwa razy w ciąży i nigdy nie leżałam po na brzuchu czy też z nogami do góry:) Na dodatek najczęściej szłam do łazienki, bo nie lubię jak się ze mnie wylewa (sorki za opis). Myślę, że co ma być to bedzie i tyle.

Ninka
[Zobacz stronę]

atarasa2003-08-18 13:19:52

Re: Druga polowa cyklu

Ja też nie lubię (i chyba żadna z nas). A swoją drogą jak to ładnie wygląda na filmach – mocne przytulanie a potem sen w objęciach. Nikt się nie przejmuje myciem i “sokami miłości”. Ech życie, życie.
Aga

Znasz odpowiedź na pytanie: Druga polowa cyklu?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wszystko o porodzie
Poród w wodzie(Wołomin) czy w domciu?
Czy ktoś rodził w wodzie w szpitalu w Wołominie.Proszę o relacje? A co myślicie o porodzie w domciu? jovita[i]Edited by jovita on 2003/08/18 11:05.[/i]
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Oczekująca po raz ostatni...
Żegnam się z Wami Oczekujące, jutro rodzę!! Dzisiejsza wizyta nie pozostawiła mi złudzeń. Dzidzia nie wstawila sie główką do kanału rodnego, rozwarcie 0, słowem,nie spieszy się, a wód płodowych już
Czytaj dalej