drugi porod

Post贸w wy艣wietlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 35)
  • Autor
    Wpisy
  • #100046

    ewelkaxy

    Cze艣膰 dziewczyny 馃檪

    przede mn膮 por贸d , drugi … boje si臋 chyba bardziej ni偶 pierwszego bo wiem co mnie czeka… jak to u Was by艂o, jak przebiega艂, to prawda,偶e drugi jakby 艂atwiejszy i l偶ejszy ? czy to tylko mit?

    z gory dzi臋ki za wasze historie 馃檪

    Ewelka

    #2580292

    jane

    Zamieszczone przez Ewelkaxy
    Cze艣膰 dziewczyny 馃檪

    przede mn膮 por贸d , drugi … boje si臋 chyba bardziej ni偶 pierwszego bo wiem co mnie czeka… jak to u Was by艂o, jak przebiega艂, to prawda,偶e drugi jakby 艂atwiejszy i l偶ejszy ? czy to tylko mit?

    z gory dzi臋ki za wasze historie 馃檪

    Ewelka

    U mnie drugi byl zdecydowanie latwiejszy. Marti miala juz przetorowana droge 馃榾 Zreszta zaraz wkleje opis po latach, heh…



    #2580293

    lilavati

    Zamieszczone przez Ewelkaxy
    jak to u Was by艂o, jak przebiega艂, to prawda,偶e drugi jakby 艂atwiejszy i l偶ejszy ? czy to tylko mit?

    Ja niestety nie mog臋 tego potwierdzi膰 ale trzymam :Kciuki: aby u Was si臋 sporawdzi艂o

    #2580294

    fresz

    Niestety u mnie by艂o odwrotnie, mimo, 偶e oba porody by艂y ci臋偶kie i zako艅czy艂y si臋 cesarka to i tak drugi por贸d przebil pierwszy. Po 32 godzinach m臋czarni w ko艅cu mnie pocieli. Nie martw sie na zapas, bedzie dobrze :Kciuki:

    #2580295

    lawinia

    z mojego punktu widzenia mog臋 stwierdzi膰, 偶e ka偶dy por贸d jest inny, gdyby m贸j pierwszy przebiega艂 tak jak drugi to mia艂abym jedynaka… 偶ycz臋 powodzenia, jednak w wielu przypadkach drugi por贸d przebiega szybko i bezbole艣nie

    #2580296

    magdzik22

    Z moich trzech najlepiej wspominam drugi – mimo, 偶e Mil by艂a najwi臋ksza (3990g). Za trzecim razem wywalczy艂am zzo – dop贸ki dzia艂a艂o by艂o 艣wietnie, potem ju偶 nie tak r贸偶owo…



    #2580297

    karolakoj

    drugi tak samo bolesny, tak samo m臋cz膮cy, znacznie d艂u偶szy, ale znacznie lepszy (mimo traumy po pierwszym)… nie wiem do ko艅ca dlaczego, ale chyba przez 艣wiadomo艣c tego, co si臋 dzieje.

    #2580298

    aruga

    U mnie za 2-gim razem by艂o gorzej

    1 por贸d tylko 2 godziny, Wojtka wypar艂am na jednym skurczu
    a 2-gi por贸d ok. 7 godzin. Parcie by艂o koszmarem. Par艂am 40 minut i my艣la艂am 偶e nie dam rady. Emilka ponad 4kg a mnie nie naci臋li i chyba w tym tkwi艂 problem

    chyba regu艂 na to nie ma

    #2580299

    kantalupa

    pierwszy super latwy, druge maga-giga-hiper latwy
    obydwa sn, bez znieczulenia

    #2580300

    leusek

    1 por贸d – 5 godzin, 3 parte
    2 por贸d – 2 godziny, 2 parte

    Czyli w moim przypadku drugi por贸d szybszy :), ale skurcze bardziej bolesne … nie martw si臋 na zapas, bo wszystko b臋dzie ok :Kciuki:.



    #2580301

    fresz

    Zamieszczone przez kantalupa
    pierwszy super latwy, druge maga-giga-hiper latwy
    obydwa sn, bez znieczulenia

    Ale FAJNIE :):):)

    #2580302

    agaz

    Zamieszczone przez Ewelkaxy
    Cze艣膰 dziewczyny 馃檪

    przede mn膮 por贸d , drugi … boje si臋 chyba bardziej ni偶 pierwszego bo wiem co mnie czeka… jak to u Was by艂o, jak przebiega艂, to prawda,偶e drugi jakby 艂atwiejszy i l偶ejszy ? czy to tylko mit?

    z gory dzi臋ki za wasze historie 馃檪

    Ewelka

    艂atwiej i szybciej (uda艂o mi sie) tylko mialam blizne po wypalance i rozrywana musia艂a by膰 a to przyjemne nie by艂o



    #2580303

    bep

    Pierwszy 25-26 godzin. Potworny b贸l mimo zzo. Ciecie, p臋kni臋cia, cuda i do tego spadaj膮ca mocno hemoglobina.
    Drugi – ok 2 godziny od pocz膮tku takich mocnych b贸li oczywi艣cie bez 偶adnego znieczulenia. Na porod贸wk臋 przyjecha艂am bo mi odesz艂o cz臋艣膰 w贸d z rozwarciem 5 cm bez 偶adnych dolegliwo艣ci… Na porod贸wce przespa艂am si臋 :Fiu fiu:
    A sama akcja kr贸tka, ale intensywna bo dali mi oksytocyn臋. W sumie 2 godziny darcia si臋 bez naci臋膰 i p臋kni臋膰. Sama zesz艂am z fotela porodowego i posz艂am umy膰 r膮czki :艢miech: Po godzince posz艂am z T pod prysznic, potem do sali, a ze 2 godziny po wszystkim mog艂am siedzie膰 po turecku jakbym nie rodzi艂a…
    Z ca艂膮 stanowczo艣ci膮 mog臋 napisa膰, 偶e polecam 2 por贸d, 偶eby si臋 wyleczy膰 z traumy po pierwszym 馃槈

    #2580304

    agaz

    Zamieszczone przez Bep
    Pierwszy 25-26 godzin. Potworny b贸l mimo zzo. Ciecie, p臋kni臋cia, cuda i do tego spadaj膮ca mocno hemoglobina.
    Drugi – ok 2 godziny od pocz膮tku takich mocnych b贸li oczywi艣cie bez 偶adnego znieczulenia. Na porod贸wk臋 przyjecha艂am bo mi odesz艂o cz臋艣膰 w贸d z rozwarciem 5 cm bez 偶adnych dolegliwo艣ci… Na porod贸wce przespa艂am si臋 :Fiu fiu:
    A sama akcja kr贸tka, ale intensywna bo dali mi oksytocyn臋. W sumie 2 godziny darcia si臋 bez naci臋膰 i p臋kni臋膰. Sama zesz艂am z fotela porodowego i posz艂am umy膰 r膮czki :艢miech: Po godzince posz艂am z T pod prysznic, potem do sali, a ze 2 godziny po wszystkim mog艂am siedzie膰 po turecku jakbym nie rodzi艂a…
    Z ca艂膮 stanowczo艣ci膮 mog臋 napisa膰, 偶e polecam 2 por贸d, 偶eby si臋 wyleczy膰 z traumy po pierwszym 馃槈

    kurcze jak ja zazrdoszcze porodu bez ciecia ….
    ja jedno dziecko 4400 ,drugie 4050 -chyba by nie wyszly ….

    a do tego dwa razy w trakcie porodu wazylam 62 kilo i charakteryzuje sie brakiem dupki i bioder (na oko w dawnych czasach zaden facet nie wybra艂by mnie na zone -balby sie ze nie mam pradyspozycji ciazowych:) )

    a po malej 2 godziny po porodzie wsta艂am i posz艂am pod prysznic -bola艂o ale do przezycia
    po synu bolala dupa (badali mnie w trakcie porodu przez odbyt )i spac nie moglam ani siedziec ani sikac:)

    #2580305

    agusia150

    U mnie: pierwszy por贸d – 6 godzin od pierwszych b贸li, drugi-max 3 godziny od pierwszych b贸li. Mam wrazenie 偶e przy drugim skurcze bardziej bolesne ale to by艂o niedawno wi臋c pewnie bardziej pami臋tam 馃檪 Oba porody bez znieczulenia i naturalne.

Post贸w wy艣wietlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 35)


Forum ‘Wszystko o porodzie’ jest zamkni臋te dla nowych temat贸w i odpowiedzi.

Close