drzwi wew, które nie "zabierają" miejsca przy otwieraniu

Dziewczynki,
znaci takie?
Wiem, że są harmonijkowe, ale one nie tłumią wogóle hałasu, potrzebuję jakieś genialne rozwiązanie, mogą nawet wyglądać jak biała ściana, ale nie mogą “zabierać” miejsca przy otwieraniu.
Potrzebuję takie, bo mam malutki domeczek na działce i przy tych drzwiach po obu stronach byłoby to konfliktowe.

9 odpowiedzi na pytanie: drzwi wew, które nie "zabierają" miejsca przy otwieraniu

figa2012-09-09 08:53:28

Drzwi łamane może. Mam w jednym pomieszczeniu i uważam je za bardzo dobre rozwiązanie. Wystają tylko na szerokośc połowy szerokości drzwi i w moim układzie to już nie przeszkadza.
Zamknięte działają jak zwykłe drzwi.
Przykładowe
[Zobacz stronę]

eiffla2012-09-09 10:10:54

a drzwi przesuwane? Fajnie wyglądają
[Zobacz stronę]

koleta2012-09-09 10:19:01

Można zamontować drewniane łamane np:

Po zamknięciu wytłumia dźwięki (miałam takowe drzwi do swojego pokoju u rodziców- genialne są)

Ewentualnie drzwi przesuwane na ścianę
np:

Jak się wprowadziłam do swojego mieszkania miałam takowe do pokoju (podczas remontu zostały zdemontowane-pomiędzy drzwiami a ścianą zbiera się kur, którego nijak nie można było usunąć)

ola122012-09-09 17:34:35

Suuuper, coś wybiore!
Koleta jaki kurz, gdzie?
Miedzy drzwiami s ściana?
Chodzi Ci o jakiś waski “pasek” tak, jak sie przesuwa, to jest kawałek od gory do dołu, gdzie nie można sie dostać, tak?
A! I jeszcze jedno – czy takie drzwi to tylko stolarz? :Hmmm…:

londia2012-09-09 19:13:09

Zamieszczone przez ola12:Suuuper, coś wybiore!
Koleta jaki kurz, gdzie?
Miedzy drzwiami s ściana?
Chodzi Ci o jakiś waski “pasek” tak, jak sie przesuwa, to jest kawałek od gory do dołu, gdzie nie można sie dostać, tak?
A! I jeszcze jedno – czy takie drzwi to tylko stolarz? :Hmmm…:

nam drzwi przesuwne montowała firma która robiła garderobę i m.in. kuchnię 🙂

monikachorzow2012-09-09 21:17:31

Zamieszczone przez ola12:
A! I jeszcze jedno – czy takie drzwi to tylko stolarz? :Hmmm…:

pytanie nie do mnie ale odpowiem.mam przesuwane w łazience i moj tata zrobił je sam.płyta meblowa przycięta na wymiar i gotowe prowadnice kupione w castoramie.sa rózne rodzaje,takie co trzymają płytę od góry,co jeżdzą w ścianie itp.
fajne rozwiązanie dla malej powierzchni:)

ola122012-09-10 07:58:00

Monika, I to już coś :Hmmm…:
Może jakiś chłop z mojej rodziny się skusi….
Tyle ich tu jest :Hyhy:

Edit: jeszcze mi tylko powiedzcie, że te drzwi tłumią hałas, tak jak inne to będę
happy.

pasiasta2012-09-10 09:09:34

Zamieszczone przez koleta:Można zamontować drewniane łamane np:

Mamy takie, rewelacja, zasłaniają kotłownię, jak kto nie zna układu domu to myśli, ze to szafa jest:Fiu fiu:

monikachorzow2012-09-10 11:56:00

Zamieszczone przez ola12:Monika, I to już coś :Hmmm…:
Może jakiś chłop z mojej rodziny się skusi….
Tyle ich tu jest :Hyhy:

Edit: jeszcze mi tylko powiedzcie, że te drzwi tłumią hałas, tak jak inne to będę
happy.

nie tłumią tak bardzo jak tradycyjne z uszczelkami…no mogę nawet powiedzieć że wszystkich łazienkowych odgłosów nie zatrzymują :Fiu fiu::Fiu fiu:

może dałoby sie coś zrobic żeby lepiej dolegały i wtedy tłumienie byłoby lepsze…

Znasz odpowiedź na pytanie: drzwi wew, które nie "zabierają" miejsca przy otwieraniu?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wiek przedszkolny
Tydzień w przedszkolu i już katar...
Eh... moje dziecko dopiero co poszło do przedszkola (drugi rok do 3-latków) a juz ma katar... zwiastun pewnie tego co było w zeszłym roku (zapalenie oskrzeli+zapalenie płuc) eh...
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
9-latek, co powinien robić sam?
Pytam tutaj, gdyż chcę zasięgnąć różnych opinii. Od jakiegoś czasu mam pod opieką 9-letnią dziewczynkę (coś w stylu całodobowa opieka nad dzieckiem), niestety sytuacja losowa spowodowała, że rodzice nie mogę
Czytaj dalej