DUPHASTON

Postów wyświetlanych: 14 - od 1 do 14 (wszystkich: 14)
  • Autor
    Wpisy
  • #12063

    asiorek

    Witam wszystkie planujace, oczekujac, mamy oraz maluszki. Dziewczynki mam pytanie. Bylam wczoraj na pierwszej wizycie u ginekologa. POTWIERDZIL CIAZE!!! Szczecie na mojej gebie rozkwitlo.. a potem smutek.. Mam ulozona do za bardzo do tylu macice co moze spowodowac pozniejsze problemy.. Zalecono mi spanie na brzuchu i zazywanie DUPHASTONU. Kupilam ten lek ale chcialabym wiedziec czy moze ktoras za was maila podobny problem i jak sie czuje po jego zazywaniu? Na ulotce jest napisane, ze lek ten moze spowodowac krwawienia a tego chcialabym uniknac..
    Poza tym przez I trymest zero seksu:) Jak my to z mezem wytrzymamy:)?
    Pozdrawiam Was wszystkie cieplo.
    Asia i Kruszynka

    Asiek

    #186479

    agnieszka24

    Re: DUPHASTON

    Będzie wszystko ok ja biorę dudhaston prawie od początku ciąży i czuję się po nim normalnie a co do seksu to trudno się mówi ja już nie zaznałam go od 3 miesięcy ale są inne sposoby na okazywanie czułości więc głowa do góry!!!
    POZDROWIENIA

    Agnieszka (termin 08.07.2003)



    #186480

    kama23

    Re: DUPHASTON

    Pozdrawiam i szczerze gratuluję !!!
    Jestem w 18 tyg. ciąży i cały czas biorę duphaston najpierw 2×1 potem kiedy zaczęły się problemy z odklejaniem się łożyska i zagrożenie ciąży brałam 3×1, ale teraz pomału go odstawiam i biorę 1×1. U mnie powód brania tego leku był nieco inny : bardzo długo staralismy się z mężem o dziecko i dla tego kiedy tylko nam się udało lekarz zapobiegawczo przepisał mi go ponieważ miałalm lekkie skurcze i zagrożenie że nie zdołam utrzymać ciązy. Nie zauważyłam żadnych negatywnych oddziaływań : zresztą kiedy objawy ciąży się u ciebie nasilą nie będziesz już na nic innego zwracała uwagi. Jeszcze raz gratuluję !!! Uważaj na siebie bardzo !!! i niczym się nie przejmuj – najważniejsze jest zdrowie dzidzi.

    Pozdrawiam
    Kamila i 18 tyg. maleństwo

    Kamila

    #186481

    agnes02

    Re: DUPHASTON

    Duphaston to bardzo bezpieczny lek, podtrzymuje ciążę i nie ma żadnych obaw, że wywoła krwawienia, a wręcz przeciwnie – zapobiega im. Jest to po prostu progesteron. Ja sama brałąm w początkowym okresie ciąży progesteron , ale w postaci Luteiny, która jest tańszym odpowiednikiem Duphastonu, a Duphaston brałam 6 m-cy przed ciąża.
    aga (31.07)

    #186482

    hana

    Re: DUPHASTON

    Witam!
    Ja biorę Duphaston od początku kiedy się dowiedziałam, czyli od 5 tyg. teraz jestem w 13 tyg. nie czuję żadnych objawów związanych z braniem leku, mam też tyłozgiecie macicy – ale jest OK.
    Gratuluję i nie przejmuj się niczym.
    HANA I GROSZEK (12.08.03)

    #186483

    zuzanna

    Re: DUPHASTON

    duphaston moze powodowac krwawienie miedzymiesiaczkowe tylko u kobiet „nie cieżarnych” tak ze nic sie nie denerwuj, wszystko bedzie w jaknajlepszym porzadku i zaufaj lekarzowi on wie co robi!:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    Zuzanna



    #186484

    skally

    Re: DUPHASTON

    szczerze mówiąc jestem trochę zdziwniona, że z powodu tyłozgięcia szyjki macicy lekarz przepisał ci ten lek. Ja mam taką samą przypadłość, ale z tego co wiem kłopoty mogą z tym być tylko przy zajściu w ciąże (jest trochę trudniej), ale nie już w trakcie ciąży. mnie lekarz niczego takiego nie zapisywał, a przez całą ciążę nie miała z tego powodu żadnych problemów, dlatego mnie to dziwi.

    kangurzyca i jej 33 tyg. maleństwo

    #186485

    lea

    Re: DUPHASTON

    Sądze, ze może lek swoją drogą, a tyłozgięcie swoją… widać, ze lekarz nie za bardzo pouczył ją o duphastonie, stąd i obawy, które przecież są bezsadadne przy tym leku… pewnie nie powiedział dokładnie, czy lek jest związany z tyłozgięciem… No i dziwi mnie z kolei to, ze tyłozgięcie ma powodować problemy w ciązy… Niedawno był wątek o tyłozgięciu chyba w ddziale porodowym albo w tematach, które chcielibyśmy poruszyć… dziewczyny tam dość dużo pisały na ten temat…

    Lea i dzieciątko płci zmiennej acz niezmiennie kochanej (11.03.03)

    #186486

    chybatata

    Re: DUPHASTON

    Ja przepraszam że nie pomoge ale mam pytanie związane z tematem……ponieważ położna powiedziała mojej żonce że lek który jej podaje to Duphorten, ale szukamy i szukamy a takiego nigdzie nie ma więc może to pomyłka i chodziło o Duphaston??!!! hmmmm

    #186487

    asiorek

    Re: DUPHASTON

    Niestety nie wiem czy podany przez Ciebie lek istnieje, ale poniewaz w domu mam najnowszy leksykon lekow dostepnych na rynku polskim to sprawdze i dam ci jutro znac.

    Pozdrawiam
    Asia i Kropeczka

    Asiek



    #186488

    lea

    Re: DUPHASTON

    szukałam tutaj tego:

    http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3

    Może Ci się przyda ten link kiedyś, bo są ciekawe informacje o lekach.. ale tego nie ma.. wiec moze faktycznie duphaston…

    Lea i dzieciątko płci zmiennej acz niezmiennie kochanej (11.03.03)

    #186489

    anulkas

    Re: DUPHASTON

    Ja tez biore Duphaston a to dlatego, gdyz na poczatku 6 tygodnia zauwazylam na papierze toaletowym brunatnawa plamke. To mnie bardzo zaniepokoilo i na drugi dzien poszlam do lekarza. Lekarz przepisal mi wlasnie ten lek. Gdy czytalam ulotke to rowniez zaniepokoilam sie tym, ze w dzialaniach nieporzadanych moga wystapic krwawienia miedzymiesiaczkowe. Zapytalam o to swojego lekarza a on na to, zebym sie nie przejmowala. Lek ten jest przeznaczony na wiele schorzen, przeczytaj ulotke. W naszym przypadku jest to : zagrazajace poronienie i napewno nie wystapia krwawienia lecz pomoze nam to. W tej chwili niebawem zaczne 13 tydzień i bede mogla odtsawic lek, gdyz jest wszystko OK. Plamienie – no chyba tak moge to nazwac bylo tylko jedniodniowe :))
    Po przyjmowaniu leku czuje sie w miare, choc nie wiem czy nie mam po nim nudnosci.
    Glowa do gory!
    Pozdrawiam

    AnulkaS
    przyszła mama – 09.08.03



    #186490

    chybatata

    Re: DUPHASTON

    ślicznie dziękuje i oczekuje:)

    #186491

    asiorek

    Re: DUPHASTON

    dzien dobry.
    Sprawdzalam w domu czy jest lek o nazwie, ktora podales ale nie ma go w leksykonie. Duphaston widnieje jest jeszcze jakis Duphalac ale jest to lek o lekkim dzialaniu przeczyszczajacym:) Duphortenu nie znalazlam.
    Pozdrawiam

    Asia i Kropeczka

Postów wyświetlanych: 14 - od 1 do 14 (wszystkich: 14)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close