Duphaston – moze ktos mi pomoze

Dziewczyny wy jestescie biegle w roznych sprawach, na pewno mi pomozecie.
Odtawilam pigulki 4 miesiace temu. Pierwszy cykl po trwal 41 dni, drugi 36, trzeci 39. W szesnastym dniu drugiego cyklu bylam u gin, dala mi duphaston na wyregulowanie cyklu. Kazala mi brac przez osiem dni i potem przez dziesiec dni w nastepnym cyklu. Tylko ja (ciemna) zapomnialam od kiedy mam zaczac w trzecim cyklu. ale na instrukcji przeczytalam, ze na regulacje cyklu bierze sie od 11 do 25 dnia cyklu. Zaczelam brac 11 dnia i bralam do 22. Z wykresu wynika, ze owulacje mialam 23 dnia cylu. Chyba cos schrzanilam, nie powinnam zaczac brac duphastonu po owulacji? Jesli zrobilam cos zle, czy bedzie to mialo wolyuw na nastepne cykle? Sorry, ze tak dlugo ale troche sie martwie.

1 odpowiedzi na pytanie: Duphaston – moze ktos mi pomoze

Dodane ponad rok temu,

Re: Duphaston – moze ktos mi pomoze

proponuję telefon do doktora

Znasz odpowiedź na pytanie: Duphaston – moze ktos mi pomoze?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
ciała ketonowe w moczu
Odebrałam właśnie badanie moczu i chyba wszystko jest OK, poza (+) przy ciałach ketonowych. Wiecie co to oznacza? Czy ktoś może mnie oświecić? [img]http://preg.fertilityfriend.com/pregticker/4357b/images/obrazek.gif[/img] Necia
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Tęsknie
Dziewczyny, wcześniej pisałam o tym jak straciłam pracę a później jak szybko znalazłam nową. Pracowałam od połowy lipca po 3-4 godzinki a teraz od 1 sierpnia po 8 czyli nie widze
Czytaj dalej