dwie uroczystości moich szkrabów

czyli chrzciny Mikołaja i czwarte urodziny Pawełka
kilka zdjęć dla cioteczek z forum

już ochrzczony

i wielce zdziwiony

a to już tort dla starszaka

i zachwyt jubilata

wreszcie konsumpcja

wielka radocha z prezentów

bracia dzień po imprezie

i Miki z mamą

i wsio 🙂
pozdrawiamy!

45 odpowiedzi na pytanie: dwie uroczystości moich szkrabów

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Super Ci Twoi mężczyźni:)
A tort jaki boski!
A Ty mamuśka jak zwykle kwitnąca:Fiu fiu:

Spóźnione najlepszości dla czterolatka:Wow!:

magdamal Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Kasiasta:Super Ci Twoi mężczyźni:)
A tort jaki boski!
A Ty mamuśka jak zwykle kwitnąca:Fiu fiu:

Spóźnione najlepszości dla czterolatka:Wow!:

dzięki Kasia 🙂

baniutka Dodane ponad rok temu,

wooow!
Magda, chłopaki słodkie, tort rewelacyjny,
a z Ciebie piękna kobieta!

Dodane ponad rok temu,

wow !!!!
ale Mikołaj podobny jest do starszego brata !

wszystkeigo naj dla Jubilata :Wow!:

kokunia Dodane ponad rok temu,

Ale masz fajnych chłopaków:Wow!:
Wszystkiego najlepszego!!!!!

magdamal Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:wow !!!!
ale Mikołaj podobny jest do starszego brata !

naprawdę?? a myślałam, że właśnie mało są podobni 🙂

dzięki dziewczyny za ciepłe słowa i życzenia dla starszaka 🙂

kata Dodane ponad rok temu,

też bym zaniemówiła z zachwytu na taki tort i tyle prezentów 😀

gratulacje dla ciebie i dla obu synków ślicznych 🙂

Dodane ponad rok temu,

Madziu gratuluję podwójnego święta, ślicznie wyglądałaś :Wow!: a chłopcy są rewelacyjni i podobni do siebie

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez MagdaMal:naprawdę?? a myślałam, że właśnie mało są podobni 🙂

Bardzo są podobni:Fiu fiu:

koyaga Dodane ponad rok temu,

Świetni chłopcy!!!
I piękny torcik. Wygląda smacznie!

Wszystkiego najlepszego dla Jubilata!!!

moni2003 Dodane ponad rok temu,

śliczne zdjecia
masz cudne dzieci…

super

100 lat dla Jubilata, spełnienia wszystkich marzeń

kantalupa Dodane ponad rok temu,

magda, wy sie tak rzadko pojawiacie, dlaczego?
masz przecudowne chlopaki!

nooo, ale maja po kim:)

arabellka Dodane ponad rok temu,

Madziu super zdjecia!!
chlopcy bardzo do siebie podobni i Miki taki duzy juz!!
100 lat dla Pawelka!!
a tort rewelacja!!
i slicznie wygladasz!
buziaki dla Was i zapraszamy do czerwcowek!! znow cie ja wywoluje:)

biedroneczka Dodane ponad rok temu,

fajne foty – super chłopcy 🙂

aggi Dodane ponad rok temu,

Sto lat dla Pawełka!!!
Rany jak ten czas leci ! ale wiesz radość,ze w końcu Ci się udało jest we mnie dalej taka sama !I opowiadam o Tobie każdej koleżance , która się zniechęca przy kolejnym negatywnym teście 🙂

asik Dodane ponad rok temu,

Ale fajne fotki 🙂
Mikołaj słodki dzidziolek
I ta jego zdziwiona mina – suuuuper

Pawełek na tym zdjęciu wygląda po prostu świetnie

Zamieszczone przez MagdaMal:

A jego rzęsy – obłędnie długie, śliczny z niego chłopczyk
A mamuśka – laseczka, że ho ho 🙂

jaga Dodane ponad rok temu,

Madzia, wzruszyłam się oglądając te zdjęcia…

Pawełek to – niezaprzeczalnie – przystojniak.

Wszystkiego dobrego dla Was wszystkich i :Róża: dla przystojniaka 😉

adonay Dodane ponad rok temu,

mniam mniam tak apetycznie wyglada jezyk:)synkowie sliczni:)

bep Dodane ponad rok temu,

Ale Pawełek urósł :Wow!: I Mikuś też :Hyhy:
Bardzo przystojni, ale skoro mają tak piękną Mamę to, nie ma co się dziwić :Hura!:

bratek Dodane ponad rok temu,

cudne fotki

magdamal Dodane ponad rok temu,

dziewczyny – na was jak zawsze można liczyć 🙂
dzięki za życzenia i miłe słowa!

kantalupa – rzadko się pojawiamy bo ja jestem mało systematyczna po prostu a poza tym jak niewiele się u nas ważnego dzieje to nie piszę – by nie zanudzać 😉 Ale czytam notorycznie i dlatego forumowo jest mi bardzo bliskie.

arabellka – już napisałam na czerwcówkowie. Mam nadzieję, że dziewczyny dojdą do siebie po mojej nowinie 😉

aggi – ups… to dlatego co rusz mnie uszy swędzą 🙂 Skoro mój przykład ma kogoś innego podnieść na duchu to proszę bardzo 🙂 Pozostaje mi tylko się cieszyć!

no i dla wszystkich drogich “foremek” które tak nas tu ładnie skomplementowały wiadomość powalająca:
zaliczyłam prawdziwą wpadkę (byłam pewna, że mnie to się w życiu nie trafi)… jestem w 8tc!!!!
ech…
i teraz się cieszę traktując ciążę jako bonus do nagrody za moją walkę o dzieci 🙂
ale jak tylko zrobiłam test to ryczałam z przerażenia i własnej głupoty :Wstyd:
ale zaraz potem były chrzciny i urodziny Pawełka więc się trochę zapomniało
potem była wizyta u gina i usg na którym zobaczyłam kropeczkę z bijącym jak dzwon sercem
i teraz proszę o kciuki by ciąża była bezproblemowa i zakończona sukcesem w postaci zdrowej córeczki 🙂 (ale wymagania, co? )
ale skoro życie mi ostatnio tyle daje to będę prosić całą gębą o więcej.. a co!
Ściskam kochane!

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez MagdaMal:(ale wymagania, co? )

Minimalne:Hyhy: jeszcze raz gratuluję i 3mam mocno kciuki aż do maja:Kciuki::Kciuki::Kciuki:

magdamal Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Kasiasta:Minimalne:Hyhy: jeszcze raz gratuluję i 3mam mocno kciuki aż do maja:Kciuki::Kciuki::Kciuki:

ale mnie gonisz!
raz jeszcze dzięki 😉

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez MagdaMal:ale mnie gonisz!
raz jeszcze dzięki 😉

Cieszę się jak dzika:Wow!:

magdamal Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Kasiasta:Cieszę się jak dzika:Wow!:

że cię to nie spotkało :Nie nie:
ale czekaj, czekaj… coś mi się zdaje, że ja też się kiedyś będę cieszyć jak dzika 🙂

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez MagdaMal:że cię to nie spotkało :Nie nie:
Nie wariatko:Foch: 😉 bo wiem jak kochasz dzieci i dlatego, że to prawdziwy cud – teraz już wcielony:Wow!: i wiem, że tej Kruszynce będzie u Was w domku dobrze z takimi rodzicami i z takimi braćmi:Wow!:

Dodane ponad rok temu,

Madziu no nie mogę, to masz prawdziwy bonus, życzę zdrowej, bezproblemowej, cudnej ciąży no i oczywiście gratuluję z całego serduszka, ale niespodzianka :Hura!::Hura!:

yoko Dodane ponad rok temu,

Magda, spac po nocach przez Ciebie nie bede mogla!!
życze Ci najzdrowszej i najpiekniejszej Córy na świecie!!
I SŁODKIEGO MACIERZYŃSTWA w ogóle!!
najlepsze życzenia urodzinowe dla Pawełka i Bożej Opatrzności dla Mikusia 🙂

Trzymam kciuki rekami i nogami:)!!

magdamal Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez bruni:Magda, spac po nocach przez Ciebie nie bede mogla!!
życze Ci najzdrowszej i najpiekniejszej Córy na świecie!!
I SŁODKIEGO MACIERZYŃSTWA w ogóle!!
najlepsze życzenia urodzinowe dla Pawełka i Bożej Opatrzności dla Mikusia 🙂

Trzymam kciuki rekami i nogami:)!!

bruni dzięki 🙂
ale nogami tak bardzo nie trzymaj co byś się nie nadwyrężała… oszczędzaj siły do porodu 🙂 trzymam kciuki kochana!

magdamal Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez becia25:Madziu no nie mogę, to masz prawdziwy bonus, życzę zdrowej, bezproblemowej, cudnej ciąży no i oczywiście gratuluję z całego serduszka, ale niespodzianka :Hura!::Hura!:

dzięki i Tobie również życzenia zdrowej i bezproblemowej ciąży i także wielkie gratulacje! 🙂

asik Dodane ponad rok temu,

Magda gratulacje :Wow!:
Życzę Ci zdrowej i bezproblemowej ciąży
I ślicznej córeczki 🙂

Dodane ponad rok temu,

Madziu pochwal sie na zawziętych, Paszulka będzie w szoku totalnym, ależ sie ucieszy :Wow!:, a powiedz mi jak sie czujesz, jakieś objawy, i dostałaś coś od gina jakieś leki?

marysia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez MagdaMal:
no i dla wszystkich drogich “foremek” które tak nas tu ładnie skomplementowały wiadomość powalająca:
zaliczyłam prawdziwą wpadkę (byłam pewna, że mnie to się w życiu nie trafi)… jestem w 8tc!!!!
ech…
i teraz się cieszę traktując ciążę jako bonus do nagrody za moją walkę o dzieci 🙂
ale jak tylko zrobiłam test to ryczałam z przerażenia i własnej głupoty :Wstyd:
ale zaraz potem były chrzciny i urodziny Pawełka więc się trochę zapomniało
potem była wizyta u gina i usg na którym zobaczyłam kropeczkę z bijącym jak dzwon sercem
i teraz proszę o kciuki by ciąża była bezproblemowa i zakończona sukcesem w postaci zdrowej córeczki 🙂 (ale wymagania, co? )
ale skoro życie mi ostatnio tyle daje to będę prosić całą gębą o więcej.. a co!
Ściskam kochane!

:Strach:
Magda, poryczałam się… Boże jak bardzo Ci gratuluję!!!!!!!!!!!!!!!
przecudowna wiadomość!!!!!!!!!!
Będzie córa (a jak nie, to kolejny przystojniak;))
ślicznych masz synów
a Twoja błoga mina na ostatnim zdjęciu z Mikim…

tak się cieszę!!!:Wow!:

Dodane ponad rok temu,

Madziu a powiedz mi czy zabezpieczałaś sie, bo ja nie mam zamiaru, bo tez twierdziłam, że wpadka nigdy mi sie nie przytrafi ale…teraz mam mętlik w głowie, ja już tyle lat z moim sie nie zabezpieczam i żadnej wpadki, a nie chcę już 3 dziecka

rorita Dodane ponad rok temu,

Madziu piękna z Was rodzinka 🙂

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez MagdaMal:dziewczyny – na was jak zawsze można liczyć
dzięki za życzenia i miłe słowa!

kantalupa – rzadko się pojawiamy bo ja jestem mało systematyczna po prostu a poza tym jak niewiele się u nas ważnego dzieje to nie piszę – by nie zanudzać Ale czytam notorycznie i dlatego forumowo jest mi bardzo bliskie.

arabellka – już napisałam na czerwcówkowie. Mam nadzieję, że dziewczyny dojdą do siebie po mojej nowinie

aggi – ups… to dlatego co rusz mnie uszy swędzą Skoro mój przykład ma kogoś innego podnieść na duchu to proszę bardzo Pozostaje mi tylko się cieszyć!

no i dla wszystkich drogich “foremek” które tak nas tu ładnie skomplementowały wiadomość powalająca:
zaliczyłam prawdziwą wpadkę (byłam pewna, że mnie to się w życiu nie trafi)… jestem w 8tc!!!!
ech…
i teraz się cieszę traktując ciążę jako bonus do nagrody za moją walkę o dzieci
ale jak tylko zrobiłam test to ryczałam z przerażenia i własnej głupoty
ale zaraz potem były chrzciny i urodziny Pawełka więc się trochę zapomniało
potem była wizyta u gina i usg na którym zobaczyłam kropeczkę z bijącym jak dzwon sercem
i teraz proszę o kciuki by ciąża była bezproblemowa i zakończona sukcesem w postaci zdrowej córeczki (ale wymagania, co? )
ale skoro życie mi ostatnio tyle daje to będę prosić całą gębą o więcej.. a co!
Ściskam kochane!

:Wow!::Wow!::Wow!::Wow!::Wow!:
wielkie gratulacje !!!
trzymam kciuki za bezproblemową ciążę

magdamal Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez becia25:Madziu a powiedz mi czy zabezpieczałaś sie, bo ja nie mam zamiaru, bo tez twierdziłam, że wpadka nigdy mi sie nie przytrafi ale…teraz mam mętlik w głowie, ja już tyle lat z moim sie nie zabezpieczam i żadnej wpadki, a nie chcę już 3 dziecka

po porodzie stosowaliśmy prezerwatywy, jeden wieczór mieliśmy bardzo gorący… i niestety gumek zabrakło ale byłam pewna, że nam wpadka tak od jednej nocki na pewno się nie przydarzy… chciałam iść po tabsy od tego nowego cyklu ale nowy cykl jeszcze nie nadszedł…
jak nie chcesz trzeciego to radzę się solidnie zabezpieczać
ja od razu przejdę na hormony.

magdamal Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez MarysiaR::Strach:

tak się cieszę!!!:Wow!:

mam nadzieję, że szybko dołączysz 🙂

marysia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez MagdaMal:mam nadzieję, że szybko dołączysz 🙂
ja też:Wow!:

paszulka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez MagdaMal:no i dla wszystkich drogich “foremek” które tak nas tu ładnie skomplementowały wiadomość powalająca:
zaliczyłam prawdziwą wpadkę (byłam pewna, że mnie to się w życiu nie trafi)… jestem w 8tc!!!!
ech…
i teraz się cieszę traktując ciążę jako bonus do nagrody za moją walkę o dzieci 🙂
ale jak tylko zrobiłam test to ryczałam z przerażenia i własnej głupoty :Wstyd:
ale zaraz potem były chrzciny i urodziny Pawełka więc się trochę zapomniało
potem była wizyta u gina i usg na którym zobaczyłam kropeczkę z bijącym jak dzwon sercem
i teraz proszę o kciuki by ciąża była bezproblemowa i zakończona sukcesem w postaci zdrowej córeczki 🙂 (ale wymagania, co? )
ale skoro życie mi ostatnio tyle daje to będę prosić całą gębą o więcej.. a co!
Ściskam kochane!

Madzia teraz tu trafiłam!! Zdjęcia śliczne. Chłopcy są super!!
No i gratulacje ogromne!! Ja Ci mówiłam nie raz, że jeszcze będziesz miała swoje cierpienia wynagrodzone!!
A teraz reprymenda:Nie nie::Nie nie: w tej chwili proszę na starających i na niepłdoności o posty dające dziewczynom nadzieję… wiele dziewczyn przeżywa swoje koszmary ale jesteś naprawdę wzorcową naszą nadzieją!!
Proszę!!:o
Po raz kolejny w życiu poryczałam się przez i dzięki Tobie!!:Hura!::Wow!:

Znasz odpowiedź na pytanie: dwie uroczystości moich szkrabów?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Karmienie
Karmienie butelka
Chlopcy sa karmieni Bebilonem 1, co drugie-trzecie karmienie dostaja moje mleczko, odciagam. Kochane powiedzcie mi czy oprocz mleka mam im cos dawac? Moja mama truje mi o glukozie, lub chociaz wodzie
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Najgorsi rodzice swiata!!
[url]http://www.smog.pl/txt_gfx_audio/29164/najgorsi_rodzice_swiata_kompilacja/[/url] Niektore zdjecia zapieraja dech!!! Masakra!! Choc niektore sa wesole ;-))
Czytaj dalej