dzien dziecka

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)
  • Autor
    Wpisy
  • #47125

    zuzanna

    witam czy jest ktos moze kto testuje w Dzien Dziecka lub kilka dni po?:)
    moze sie powspieramy i ponakrecamy objawami?:)))
    pozdrawiam wszystkich w tak piekny dzien!:)

    Zuzanna 18 cykl starań
    zakonczylam juz przygode z FF:)

    #609558

    aniolek

    Re: dzien dziecka

    witaj !!!! :-)))))
    Ja termin @ miałam w sobote i narazie jeszcze nie testowałam, dzis mam juz 30 dc a cykle mam 28 dniowe. Narazie jeszcze czekam na testowanko bo pobolewa mnie @ brzucho i nie chce podziwiac 1 paskudnej kreski . A Ty kiedy testujesz ????
    POZDRAWIAM



    #609559

    zuzanna

    Re: dzien dziecka

    witam juz myslalam ze nikt tu nei zaglada z testujacych niedlugo:)))
    ja mam termin @ na jutro wiec na pewno bede testowala w tym tyg ale keidy dokladnei to nei wiem:)
    troche chce sie wstrzymac bo plamienei mialam w 8 dniu po ovu, wczoraj i dzis z rana wiec czekam dalej na rozwoj wypadkow na razie plamienie ustalo a malpa si enei pojawila:):)

    Zuzanna 18 cykl starań
    zakonczylam juz przygode z FF:)

    #609560

    aniolek

    Re: dzien dziecka

    Witaj :-))))
    Ja plamien nie mam zadnych tylko od dłuzszego czasu boli mnie podbrzusze i dlatego boje sie testować. Ale fajnie było by w dzień dziecka zatestowac i ujrzec 2 kreseczki :-)))).

    #609561

    zuzanna

    Re: dzien dziecka

    mnie brzuszek bolal mocno tylko w sobote ale po nospie przeszlo calkowicie:) za to piersi bolace-giganty i zgaga wieczorem wczoraj wielka:)

    Zuzanna 18 cykl starań
    zakonczylam juz przygode z FF:)

    #609562

    aniolek

    Re: dzien dziecka

    Własnie sie zastanawiam czy by nie zatestowac w dzień dziecka :-)))))) nie mam żadnych objawow , oprócz bolacego @ brzucha , piersi normalne bez zmian.
    Nie chce sie nakrecac i łudzic, chociaz nigdy @ mi sie nie spóźniala ( 1 raz 7 dni ale wtedy bralam Luteine ) Ten miesiac wyluzowalam na maxa rzadnych wspomagaczy, minitoringów nic. Poczekam zobacze czas pokaze :-)))
    POZDRAWIAM CIĘ i ŻYCZE SZCZĘŚCIA



    #609563

    zuzanna

    Re: dzien dziecka

    jesli sie zdecydujesz to ja kciuki juz trzymam zacisniete:)

    Zuzanna 18 cykl starań
    zakonczylam juz przygode z FF:)

    #609564

    samanta

    Re: dzien dziecka

    Zuza trzymam mocno kciuki za Twoje testowanie i obyś zobaczyła swoje upragnione II krechy

    27 cykl ,Temperaturki

    #609565

    zuzanna

    Re: dzien dziecka

    odpadam z testowania, dzis tak dla odmiany zmierzylam temp niziutk abo 36,15 czyli @ dzis bedzie 🙁

    Zuzanna 18 cykl starań
    zakonczylam juz przygode z FF:)

    #609566

    samanta

    Re: dzien dziecka

    Zuza przykro mi

    27 cykl ,Temperaturki



    #609567

    kim

    Re: dzien dziecka

    Zuzanna, z tą temperatura to mozna kręćka dostać conajmniej. Ja co prawda mierzę od niedawna, ale mam takie skoki i spadki, jeden dzien tak, jeden tak. Od 36,6 do 37,4 i to niezależnie od dnia cyklu. To naprawdę nic nie znaczy, jestem tego pewna już. Poza tym w weekend nie odchodziłam od komputera, przekopałam całe forum (nie tylko nasze) i wiem że czasami przed przewidywana @ temperatura spada, ale czasami to wcale nie musi byc jej oznaka. Wiele dziewczyn tak miało… Pozdrawiam Cię Zuzanna serdcznie i życzę z całej siły żeby to była fasolka!!

    kim

    #609568

    aniolek

    Re: dzien dziecka

    Witam Was serdecznie !!!!
    Ja skusilam sie z okazji Dnia Dziecka na teścik i znów ta paskudna jedna kreska !!!
    Nie wiem co o tym wszystkim mysleć to mój 31 dc a cykle mam 28 dniowe .
    Zadzwoniłam juz do doktorka umówic sie na wizytę na jutro niech sam to oceni i zobacze co mi powie
    POZDRAWIAM i MIŁEGO DNIA ŻYCZĘ



    #609569

    zuzanna

    Re: dzien dziecka

    tak jak przypuszczalam cholera wredna dotarla do mnie:(

    Zuzanna 19 cykl starań

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close