Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 23)
  • Autor
    Wpisy
  • #80252

    oliweczka

    Czy któraś z Was ma jakieś doświadczenia, związane z tym miejscem? Wiem, że jest ono urzekające, dlatego też szukam stosownych informacji – może wkrótce się przydadzą 😉
    Nieśmiało zaczęliśmy myśleć o ślubie kościelnym i stosownym weselichu, dlatego też wszelakie uwagi będą mile widziane.
    Może ktoś był, uczestniczył w podobnym przyjęciu? Może wie, jakie jedzenie, obsługa, koszta?
    Będę bardzo wdzięczna za wskazówki 🙂

    Tusia (2,5 roku)

    #1103054

    porky

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    to znalazłam na forum GW:

    [i]tak sie sklada, ze ogladalam te 3 miejsca pod katem wesela/ pzyjecia wiec oto
    moja opinia:

    pod kasztanami – ladne miejsce za miastem, ale tak jak widac na zdjeciach –
    dosyc skromne. mysle ze to dobre miejsce, jesli chcesz robis grill party. duzo
    zieleni, poza tym duzym plusem jest plener na miescu – nad odra ladne zdjecia
    mozna zrobic. tanczenie – w srodku nie bardzo, raczej na zewnatrz, tam jest
    miejsce na tance, laweczki, grill. przyjemne miejsce na impreze pod golym
    niebem dla 50-60 osob – tak to oceniam.

    villa caprice – tutaj sala jest wieksza i mysle ze gdzies do setki gosci wesele
    mozna zrobic. ladnie, typowo weselny lokal. ale jak zapewnie wiesz, jest to na
    morskim oku, kapielisku ogolnie dostepnym. goscie moga sobie wyjsc na trawke,
    plaze, pochodzic, ale dziala to tez w obie strony – przy ladnej pogodzie na
    pewno bedzie tam mnostwo ludzi nad jeziorkiem, no i powiem szczerze, ze mnie to
    zniechecilo do zrobienia przyjecia tam, ale oczywiscie to rzecz gustu

    arthotel – tam robimy przyjecia. my mamy sale na parterze i nie ma wyjscia na
    dwor, ale na pierwszym pietrze jest fajna sala bankietowa na duze przyjecie, z
    tarasem, na ktory goscie moga wychodzic – jak bym robila duze przyjecie, to bym
    wlasnie tam urzadzila. ceny w miare przystepne, mozna wniesc swoj alkohol, ale
    trzeba zamowic pewne minimum w hotelu – lampke wina na goscia. poza tym tam mi
    sie spodobalo, wiec zdecydowalismy sie na ten hotel.

    poza tym ogladalismy:
    – sale „dwor na koncu swiata” w zurawinie pod wroclawiem – ladna klimatyczna
    sala i sympatyczni, znajacy sie na rzeczy wlascicleie, ale brak noclegow na
    miejscu
    – sale w hotelu dorint/sofitel – ladna i jeden z naszych typow, ale w koncu
    stanelo na arthotelu 😉
    – zamek i restauracja w pawlowicach – mozna zrobic male przyjecie w restauracji
    w podziemiu, albo wynajac calkiem duza i ladna sale w placu. sa na miejscu nocle
    gi. poza tym duzo zieleni, mozna zrobic grill party. prawie bylismy
    zdecydowani, ale przewazyla daleka odleglosc od centrum, a za slub w
    garnizonowym, balam sie ze goscie nam sie zgubia, bo wszyscy sa przyjezdni. ale
    miejsce warte rozwazenia, naprawde.
    -palac w krobielowicach – fajne miejsce, plener na miejscu i noclegi, ladna
    duza sala na wielkiem przyjecie. minus – paskudna obsluga, nie majaca pojecia o
    organizowaniu wesela, nie rozpatrza zadnego twojego, nawet najmniejszego
    pomyslu, ktory wykracza poza to, co maja napisane w ofercie. ogolem –
    odstraszylo mnie to.[/i]

    Juleczka (12.12.04)



    #1103055

    porky

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    oo i jeszcze to:

    Jeśli chodzi o Villę. Wnętrze jest jeszcze w remoncie, ale już widać, że sala będzie piękna. Cena kształtuje się od 140-180zł.Właściciel pobiera opłatę korkową od każdej wypitej butelki wódki. Co dla mnie jest czystym zdzierstwem, bo niby czemu mam płacić 10zł od każdej przeze mnie kupionej FLASZKI WÓDKI. Zarezerwowałam sobie tam termin, ale powiem szczerze, że się ostro zastanawiam, czy jeszcze nie będzie dodatkowych opłat. Jak już mówiłam, wnętrze jest piękne i super apartament dla nowożeńców z jakuzzi:)

    [i]Witam
    My też mielismy zarezerwowany termin w V.Caprice, ale zrezygnowaliśmy. Powód : Otórz po pierwsze to korkowe w kwocie 10 zł za butelke alkoholu.
    Ale to jeszcze nic !!! Otórz ostatnio dowiedzieliśmy się, że są nowe opłaty. Np to, że nie można mieć swoich soków, tylko trzeba kupić u nich. A litr soku kosztuje tam 15 zł [/i]

    Witam byliśmy w caprice i nie mamy o niej dobrego zdaniaPo pierwsze menager lokalu jest osoba malo elekwentna i niesympatyczna.Widać ewidentnie ze ma wysokie mniemanie o sobie i traktuje klientow jakby im łaske robił.Menager nie potrafi odpowiedzieć na najprostrze pytania.Po drugie lokal wcale nie jest ładny , widziałam wiel ładniejszych np.casablanca,orle gniazdo, hotel tumski, hotel qubus itd.Jak dla mnie to najgorszy lokal we Wrocławiu .Pan menager uznał że wesele na 50 osób się jemu nie opłaca robić jego zdaniem to mało .Sala jak dla mnie jest wręcz zamała na 50 osób ale pan uparcie twierdził że to sala na 80 osób. Odradzam zdecydowanie >mimo iż tak pięknie się reklamuje

    [i]Byłem, widziałem, balowałem
    Potwierdzam że miejsce super, ogromna zaleta to ogródek na zewnątrz. Ja
    spędziłem tam duuużżżo czasu (-:}
    Byłem na kilku weselach jak narazie uważam że jest to miejsce godne polecenia.
    Na gratulacje zasługuje kapela która grała, dali rade chłopaki, Tańcowały
    babcie i dziadkowie jak młodzi. Moja ocena jest wysoka, kuchnia poprostu mniam
    mniam. Polecam[/i]

    Juleczka (12.12.04)

    #1103056

    monikaapj

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    Doświadczeń związanych zmiejscem nie mam, ale Porky i ja czujemy się zaproszone

    I…gratuluję :)) czytałam na blogu!

    Monika i Basia (22.09.2003)

    #1103057

    Anonim

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    a jaaaaa?

    Monika i Nina (2l. i 9m.)

    Edited by vieshack on 2006/08/22 19:56.

    #1103058

    agusek22

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    a o mnie to się już wogóle całkiem zapomniało

    Aga i Martynka



    #1103059

    porky

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    Ty też 😉

    Juleczka (12.12.04)

    #1103060

    porky

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    ja pamiętam 🙂

    Juleczka (12.12.04)

    #1103061

    monikaapj

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    no pewnie ze też 🙂

    Monika i Basia (22.09.2003)

    #1103062

    monikaapj

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    eee, no co Ty!

    Monika i Basia (22.09.2003)



    #1103063

    oliweczka

    :))))))))

    Heheh, dobre jesteście :))) O nikim nie zapomniałam, moje drogie. Kiedy bliżej daty będzie, to i wzmianka stosowna dla chętnych też się znajdzie 😉

    Tusia (2,5 roku)

    #1103064

    oliweczka

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    Porky, niezły z Ciebie szpieg jednak jest 😉 A to forum GW, to jakie?
    Bo kilka info znalazłam na forum Przewodnik Młodej Pary – to te poniżej między innymi 🙂
    Dziękuje za dobrą robotę!

    Tusia (2,5 roku)



    #1103065

    oliweczka

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    Dzięki. A (za)/(w)proszenie oczywiście podtrzymuję 🙂

    Tusia (2,5 roku)

    #1103066

    porky

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    to forum Gazety

    Juleczka (12.12.04)

    #1103067

    porky

    Re: Dziewczyny z Wrocławia – Villa Caprice

    W odpowiedzi na:


    (w)proszenie


    co nam Pani sugeruje, proszę Panią ?!

    Juleczka (12.12.04)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 23)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close