dzis 32 dc.:-)

Witam Was po urlopie!
Nie chce zapeszac, ale do 32 dc doszlam tylko raz – 2 miesiace temu, gdy bylam w ciazy. (niestety wtedy to bylo puste jajo)
Boje sie testowac. Jakos inaczej teraz do tego podchodze niz wtedy.. Teraz są przykre doswiadczenia zwiazane z nieprawidlowa ciaza.
Nie mam zadnych objawow. Tylko problem z wyproznieniem – jak nigdy. Po cichutku licze, ze bedzie dobrze i juz jutro wpisze sie ostatni raz do rankingu.
Pozdrawiam Was Drogie Starające!

Kate
mój wykresik

62 odpowiedzi na pytanie: dzis 32 dc.:-)

agahh Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

trzymam obydwa kciukasy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jesli to to to tym razem bedzie wszystko dobrze!!!!!!!!

[Zobacz stronę]

annika Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Wykresik wygląda rewelacyjnie! Według mnie, to klasyczna ciąża ! Trzymam kciuki… ja bym nie wytrzymała i zrobiła jednak test :)))

kiki25 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Oj piękny wykresik! mi to wygląda na ciąże!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trzymam za Ciebie mocno kciuki wierzę że się udało!!!!!!!!!!!!!!!!! a kiedy testujesz?

Kasiek
[Zobacz stronę]

wronka Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Trzymam mocno @@, mam nadzieję że się uda! A do wszystkich @: A KYSSZZZZZZZZZZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Magda

violka Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Kate, musi być dobrze.
Mam do Ciebie jedno pytanko – piszesz, że masz “problem z wyproznieniem”………….czy to jest objaw ciąży ??? Pytam bo sama też mam od kilku dni takie problemy………..może to komuś wyda się śmieszne, ale jak we wszystkim doszukuję się “objawów ciążowych”.

z góry dziekuję za odpowiedż
pozdrawiam
violka

ninka Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Kasiu trzymam kciuki! Ja też chcę taki wykresik….

Ninka
[Zobacz stronę]

wronka Dodane ponad rok temu,

Re: VIOLKA

Tak, zaparcia są podobno jednym z typowych objawów ciążowych, więc trzymam za Was obydwie mocno @@

Magda

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

tak, slyszalam, ze to tez sa objawy ciązy. Ja nigdy z tym nie mialam problemu, nigdy!! Wrecz odwrotnie… musialam uwazac co jem i szukac kibelka w poblizu:) Po 5 dniach od ostatniej dluzszej wizyty w kibelku pilam nawet nienajswiezszy kefir i nic… 6 dzien byl przelomowy:)
(doszukuje sie innych powodow takiego problemu – bylam 2 tygodnie poza domem, moze to jest powod?) Zobaczymy! trzymaj sie i zycze powodzenia!!

Kate
[Zobacz stronę]

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Wczoraj wrocilismy z 2 tygodniowego urlopu. Nie mialam wiec czasu na rozmyslanie o objawach. Oprocz tego, ze nie mam @ (a miala byc 15) to nic mi nie jest. Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze cos moze byc. Do tego jeszcze w owu nie widzialam sie z moim Partnerem prawie tydzien. A moze jakies wieksze wiatry byly:)
Test? hm… zobacze co na to moj Pan. Jesli bedzie chcial to zrobie to jutro rano. Boje sie troche wiecie? Jak juz wczesniej pisalam, to bylaby moja 2 ciaza w ciagu 3 miesiecy. Troche sie boje…

Kate
[Zobacz stronę]

kiki25 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

wszystko będzie ok zobaczysz rób teścik i szybko zwiastuj nam dobrą nowinkę!!!!! trzymam@@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kasiek
[Zobacz stronę]

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Wiecie co? Jakos inaczej to wszystko przezywam tym razem. Inaczej – w sensie mniej.
Bardzo zaluje, ze to nie jest moj pierwszy test i pierwsza ciaza. Tak chcialabym znowu przezywac to pierwszy raz.
Jak tylko cos bede wiedziec dam znac!
Dzieki za blyskawiczne posty!

Kate
[Zobacz stronę]

horpyna Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Ajajajajajaj ! Wspaniale wiesci, wspaniale temperaturki i wogole wszystko wspaniale. JA TEZ TAK CHCE
Kate gratuluje ci serdecznie z calego serducha, pozdrow ode mnie koniecznie swoja fasolke (tzn. poki co jajeczko].

Horpynka
[Zobacz stronę]

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Pozdrowie jak tylko ja zobacze i uwierze:) Jakos trudno mi teraz wierzyc, ze moge byc mama okolo 20 kwietnia. oj chyba zrobie ten test jutro rano. Pojade zaraz go kupie.
Papa!

Kate
[Zobacz stronę]

atarasa Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Super!!!!!!!!!! Trzymam kciuki za dwie krechy.
Buziaki Aga

madzia-s Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Kate, trzymaj się… to na pewno TO !!! Kłopoty z wypróżnieniem są objawem ciąży… a do tego te temperaturki :)))) Czekam na dalsze informacje – potwierdzające to, że masz gościa w brzuszku :)))))

Ja też tak chcęęęęęę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

madzia_s

kate27 Dodane ponad rok temu,

nie robie jeszcze testu

Zdecydowalam, ze nie robie jeszcze testu. Nie wiem ile wytrzymam, ale czekam na poparcie mojego Partnera… a nie chce robic tego bez niego. Mam z nim maly problem, bo on chce dziecko, ale nie chce sie do tego przyznac. Moze to smieszne, ale najlepiej sie z nim rozmawia o tym przez Internet, albo telefon. Wtedy mowi, ze teraz musze dlugo spac i wypoczywac, a gdy rozmawiamy na zywo udaje, ze nie wie o co chodzi. To taki rodzaj cykora
Potrzebuje czasu.
sorry, sie rozpisalam…

Kate
[Zobacz stronę]

violka Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Droga Kate!
Piszesz, że miałaś “puste jajo płodowe”, sorry, że o tym wspominam, ale sama też to miałam, we wrześniu ubiegłego roku miałam zabieg…….to był 14 tydzień………….chciałam Cię zapytać bo do dziś nie wiem co to oznacza….??czy była w końcu dzidzia czy nie? pytałam kiedyś dziewczyn na forum, ale nikt nie potrafił mi odpowiedzieć !!!!!!!! czy “puste jajo płodowe” oznacza brak dzidziusia czy był i zmarł po prostu……proszę, napisz jeżeli wiesz co to oznacza, bo bardzo mnie to nurtuje……

pozdrawiam
violka

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Puste jajo – jak sama nazwa wskazuje – to pusty pęcherzyk (bez zarodka) Nie ma nawet szansy na dzidziusia. Czytalam, ze najpozniej po 12 tygodniu nastepuje samoistne poronienie, jeśli wczesniej nie mialas objawow typu plamienia, bole brzucha. Ja niestety w 8 tygodniu mialam plamienia i wtedy szpital i lyzeczkowanie. Jesli chcesz wiecej wiedziec to na forum poronienia takich przypadkow jest sporo niestety.
Ja to mialam 24 czerwca. Przyznam, ze fizycznie i psychicznie czuje sie juz dobrze by probowac znowu.
Trzymam kciuki za Ciebie
Pa!

Kate
[Zobacz stronę]

komkoma Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Oby Ci sie udalo! Trzymam kciuki!

komkoma

gosiaf Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

mam nadzieje, ze jest was dwoje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gosia

betsi Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Wykresik masz moja droga piękny!!!

Proszę o kciuki, aby w tym cyklu się udało!
Betsi

agawa Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

I jak dzisiaj? Nie przylazła? Strasznie jestem ciekawa czy to to co wszystkie byśmy chciały żeby było
Aga

mutak Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Trzymam mocno kciuki, zebym tym razem się udało !!!! (A jak dzisiaj, jest @, czy nie ma) ???

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

…a nie ma @ nie ma i temp 37.2 .
Z testowaniem poczekam jeszcze.
Dzieki za kciuki!! Trzymam je bardzo mocno za Wasze powodzenia!!
Pozdrawiam!

Kate
[Zobacz stronę]

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

nie przylazla:) nie przylazla:)
a moze zrobie ten test jednak… ale co on zmieni? Jesli wyjda 2 kreski to zaczne sie strasznie obawiac czy nie bedzie znowu puste jajo. A teraz zyje w nieswiadomosci. Co robic?

Kate
[Zobacz stronę]

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Trzymam kciuki!! Trzymam, byscie nie stresowaly sie tak! Na kazdego przyjdzie kolej:) Trzymajcie sie! papa!!

Kate
[Zobacz stronę]

ninka Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Jak to co robić? Teścik:) A pustego jaja sie nie bój, bo to bardzo rzadko sie zdarza a poza tym Ty już wyczerpałaś swoją statystykę;)
Oj będzie się działo:)

Ninka
[Zobacz stronę]

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

mówisz? hm… to moze faktycznie zrobię. Ale co to mi da? Nie bede sie chwalila jeszcze rodzinie i znajomym, bo nie bede zapeszac.
Kurcze… to nie to samo co za pierwszym razem! Wiecej emocji, wyczekiwania wtedy bylo… Mijaja wlasnie 3 miesiace…
Wlasnie dzwonil sprawca ew. ciazy i sugeruje by nie testowac i tak bedzie dobrze. A ja jak to kobiety nie jestem zdecydowana i nie wiem co zrobic. Jak ja nie lubie takich sytuacji!! wrr..

Kate
[Zobacz stronę]

atarasa Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

O jej Kate, chyba naprawdę Ci się udało! SUPEEEERRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!! Trzymam ckiuki jeszcze mocniej.
Aga

gabaa Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Wiesz ja bym nie testowała, co ma być to będzie, a im spokojnie tym lepiej dla Ciebie :-)))) Właściwie to zależy bardzo od Ciebie, co przyniesie Ci spokój…. Ja w tym miesiącu powiedziałam sobie nie testuje do 4 dni po spodziewanej miesiączce. Cykle mam 28, 30 dniowe to juz anomalia u mnie spotykana raz na rok albo i rzadziej… Pozdrawiam

anias

kiki25 Dodane ponad rok temu,

Re: Fasolkowo…..

Hmmmmmmmmmmm pięknie pięknie, to wszystko wygląda mi na fasolkę zobaczysz ja tam jestem tego pewna ale oczywiście nadal trzymam kciuki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kasiek
[Zobacz stronę]

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

kurcze.. ale gdybym wiedziala, ze jestem w ciazy to bym nie pila piwka .
U mnie juz 5 dni po terminie spodziewanej @. Ty bys juz pewnie testowala
Pozdrawiam!

Kate
[Zobacz stronę]

gabaa Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Tak ja bym testowała jak najbardziej wtedy!!! :-))))) Bo wyniki powinny już być ok, ale Ty jak chcesz 🙂 Trzymam kciuki, będzie dobrze. Najbardziej czego Ci życzę to spokoju 🙂 Bo wiem, że w takich mamy go najmniej i jak najwięcej jest emocji. 🙂 Buziaki

anias

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: Fasolkowo…..

OO!! Spac mi sie chce! To przeciez oznaka zafasolkowania I zgage mam pierwszy raz w zyciu:) Zaraz pewnie beda mnie sutki polaly i zylki wyskocza na biuscie . Chyba zaczynam sobie cos wymyslac
A tymczasem pozdrawiam!!

Kate
[Zobacz stronę]

mutak Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

qrcze.. jak Ty to wytrzymujesz.. ja pewnie bym juz zrobiła… a jak by wyszedł negatywny, to pewnie bym się załamała….Przed poronieniem zrobiłam 30 dc i miałam negatywny, dopiero 36 dc miałam ledwo widoczna kreskę… ..
a może badanie betaHCG?

kiki25 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

zrobisz teścik kiedy będziesz na to gotowa (podziwiam Cię za cierpliwość) ale wcześniej czy poźniej i tak będziesz musiała go zrobić! nic sie teraz nie martw pustym jajem wszystko będzie ok! a zresztą będziesz pod opieką gina a on już nie pozwoli aby syt się powtórzyła ( da jakieś leki na podtrzymanie czy podobne), tak więc myśl pozytywnie!!! Trzymam @@ !!!!!

Kasiek
[Zobacz stronę]

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Spokoju?? Dziekuje bardzo, ale niestety… dzisiaj bylam na pierwszej radzie pedagogicznej, a od 1 wrzesnia znowu kociol z gimnazjalistami, wrr… i jak tu sie nie denerwowac?

Kate
[Zobacz stronę]

gabaa Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Yps… Wiesz trudno będzie jak to w pracy, ale zawsze można sobie powiedzieć, moje dziecko nie znosi gdy się denerwuję i policzyć do 10.. Ja tak robię, gdy mój 4 letni synek doprowadza mnie czasem do granic wytrzymałości. Trzymaj sie i nie dawaj!!!! Trzymam mocno kciuki za Ciebie!!!! :-))))))))

anias

agahh Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Wracaj na oczekujace:)sio a sio:))))))))Zycze ci to z calego serca

[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: dzis 32 dc.:-)

Trzymam kciuki z całych sił 🙂

[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: dzis 32 dc.:-)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
sex a rozwarcie?
Czy sądzicie, ze to bezpieczne kochac się, gdy główka dziecka jest już wstawiona w kanale rodnym i jest conajmniej centymetrowe rozwarcie? redzia33 + maleństwo (~1.09.)
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
skurcze lydki
Pisze grzecznosciowe od kogos bo dalej nie mam internetu. Prosze poradzcie mi kochane dziewczynki co z tym zrobic i z czego ty sie bierze. Od dwoch dni budza mnie w
Czytaj dalej