dzisiaj ide do gina:)

Tak , na 16.oo, zobaczymy czy cos zobaczy…..mam nadzieje ze tak, w koncu to ponad 5tygodni, w tym tygodniu wyjezdzam do Tunezji i nie bedzie mnie 2tygodnie, o jeny jak ja sie stesknie za Wami.

pozdrawienia

Mimo to ze przejde na oczekujace, Was nie opuszcze:))

5 odpowiedzi na pytanie: dzisiaj ide do gina:)

bbetka Dodane ponad rok temu,

to ja bbetka

zapomnilam sie zalogowac:)

agahh Dodane ponad rok temu,

Re: dzisiaj ide do gina:)

Tylko wez paczke chusteczek bo bedziesz ryczec jak zobaczysz swa niunie:)))))))

[Zobacz stronę]

bbetka Dodane ponad rok temu,

Re: dzisiaj ide do gina:)

Chyba masz racje, jak zobaczyłam 2 kreski to sie poryczałam, i rece mi sie trzesły, a co dopiero usg, trzymajcie kciuki, zeby wszystko było dobrze!!!!!

gosik Dodane ponad rok temu,

Re: dzisiaj ide do gina:)

Bbetka! To z cala pewnoscia bedziesz ryczeć znów ! Ja po dwóch kreseczkach śmiałam się straszliwie (ze szczęscia rzecz jasna), tak, że nic nie było w stanie mnie uspokoić. Powtórzyło sie to na ślubie (matko, ale była jazda…..wszyscy goście zarazili sie odemnie). Na kazdym usg jak widzialam dzidzie tak sie smiałam (i plakalam na przemian) że udzielalo sie lekarzowi i musiał przerywac badanie bo tak mi latał brzuch z tej radości, ze juz nic nie było widać 🙂
Tak wiec weź duuzo husteczek. I melduj jak najszybciej :)))

GOSIA

melanie Dodane ponad rok temu,

Re: to ja bbetka

bbetko juz [ewno jestes po wizycie wiec troszke sie spoznilam ale i tak niecierpliwie czekam na wyniki badania 🙂 Buziaki dla ciebie i kruszynki :-))

Melanie [Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: dzisiaj ide do gina:)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
szok jestem w ciazy
dziewczyny szok jestem w ciazy!!!! wlasnie zrobilam test i szok!!!!! po prostu szok!!! wogole sie nie spodziewalam powiedzcie czy mozliwe ze test wyszedl a nie jestem w ciazy...? dodam ze nie biore zadnych leków hormonalnych. Erika26 [url="http://www.FertilityFriend.com/home/1ee7d"]http://www.FertilityFriend.com/home/1ee7d
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Czy Wy też tak macie?:)))
Nie wiem jak to jest u Was, Dziewczyny Kochane, ale ja - do tej pory- to jadłąm tak w miarę normalnie:) nie jadłam na zapas ani za dwoje i
Czytaj dalej