Dziwne skurcze w 19tc?

Dziewczyny poradzcie, bo siedze i mysle czy biec do lekarza czy do szpitala od razu…zaczęło się niewinnie kilka dni temu, zaczęłam odczuwac lekkie bóle w podbrzuszu, które przechodziły jak się położyłam i odpoczęłam. Wczoraj te dziwne “bóle” trwały po południu cały czas, tylko kurcze to dziwne uczucie trudno nazwac bólem-mam wrażenie że brzuch twardnieje, robi mi sie dziwnie duszno, nie boli, ale po minucie czy dwóch to przechodzi i potem znów sie pojawia za 5 czy 10 minut. Kładłam się wczoraj spać z takimi odczuciami ściskając za ręke męża, on chciał juz jechac do szpitala, ale poleżałam, musiało przejść bo zasnęłam. Dzis rano było ok, a jak tylko wyszłam z domu znów się zaczęło…tylko tym razem znów te lekkie bóle w podbrzuszu, po południu pewnie znów się rozkręci. Czy to moga być te skurcze braxtona-hixta czy jakies tam? Leciec do lekarza, co robic?

13 odpowiedzi na pytanie: Dziwne skurcze w 19tc?

kas2008-11-27 07:59:03

Zamieszczone przez iwoonkak:Dziewczyny poradzcie, bo siedze i mysle czy biec do lekarza czy do szpitala od razu…zaczęło się niewinnie kilka dni temu, zaczęłam odczuwac lekkie bóle w podbrzuszu, które przechodziły jak się położyłam i odpoczęłam. Wczoraj te dziwne “bóle” trwały po południu cały czas, tylko kurcze to dziwne uczucie trudno nazwac bólem-mam wrażenie że brzuch twardnieje, robi mi sie dziwnie duszno, nie boli, ale po minucie czy dwóch to przechodzi i potem znów sie pojawia za 5 czy 10 minut. Kładłam się wczoraj spać z takimi odczuciami ściskając za ręke męża, on chciał juz jechac do szpitala, ale poleżałam, musiało przejść bo zasnęłam. Dzis rano było ok, a jak tylko wyszłam z domu znów się zaczęło…tylko tym razem znów te lekkie bóle w podbrzuszu, po południu pewnie znów się rozkręci. Czy to moga być te skurcze braxtona-hixta czy jakies tam? Leciec do lekarza, co robic?
To jak najbardziej mogą być skurcze przepowiadające, ale na 100% to nikt Ci nie powie. Pogadaj z lekarzem :). Ja w każdym razie miałam tego typu skurcze od dość wczesnych tygodni ciąży, właśnie jakoś tak 17-19 i nie było to nic groźnego.

izade2008-11-27 08:07:38

Iwonko!Pisałam już na Kwietniówkach a tu jeszcze raz napiszę.
Właśnie z powodu skurczy leżę drugi tydzień i nie wiedomo jak długo jeszcze to potrwa…niestety.Biore nospę i duphaston 3xdziennie 1tabl. i diphergan 2x1tabl. a do tego magnez Slow Mag 2×2 bez wit B6.
Na ostatnim badaniu ginka stwierdziła że szyjka na granicy….Jak nie poprawi sie do wtorku to zmiana leków i być może szpital.
Jest to na pewno dla Ciebie niepokojące więc zadzwoń do lekarza albo idź na wizytę aby wyjaśnić tę sytuację.Możesz wziąć nospę i najlepiej poleżeć.
Może to nie to samo co u mnie ale najlepiej sprawdzic bo tylko naraża Cię na niepotrzebny stres!
Pozdrawiam serdecznie!

meme2008-11-27 08:26:49

Zamieszczone przez iwoonkak:Dziewczyny poradzcie, bo siedze i mysle czy biec do lekarza czy do szpitala od razu…zaczęło się niewinnie kilka dni temu, zaczęłam odczuwac lekkie bóle w podbrzuszu, które przechodziły jak się położyłam i odpoczęłam. Wczoraj te dziwne “bóle” trwały po południu cały czas, tylko kurcze to dziwne uczucie trudno nazwac bólem-mam wrażenie że brzuch twardnieje, robi mi sie dziwnie duszno, nie boli, ale po minucie czy dwóch to przechodzi i potem znów sie pojawia za 5 czy 10 minut. Kładłam się wczoraj spać z takimi odczuciami ściskając za ręke męża, on chciał juz jechac do szpitala, ale poleżałam, musiało przejść bo zasnęłam. Dzis rano było ok, a jak tylko wyszłam z domu znów się zaczęło…tylko tym razem znów te lekkie bóle w podbrzuszu, po południu pewnie znów się rozkręci. Czy to moga być te skurcze braxtona-hixta czy jakies tam? Leciec do lekarza, co robic?

to mogą być skurcze przepowiadające – ale ja bym dla własnego spokoju skontaktowała sie z lekarzem:) nie są potrzebne Ci nerwy a konsultacja nie zaszkodzi:)

2008-11-27 08:49:02

Zamieszczone przez kas:To jak najbardziej mogą być skurcze przepowiadające, ale na 100% to nikt Ci nie powie. Pogadaj z lekarzem :). Ja w każdym razie miałam tego typu skurcze od dość wczesnych tygodni ciąży, właśnie jakoś tak 17-19 i nie było to nic groźnego.
U mnie tak samo, lekarka zaleciła mi łyknięcie no-spy.

aruga2008-11-27 08:58:36

Miałam tak dokładnie od 19tc, to skurcze przepowiadające

ale lepiej skonsultuj z lekarzem bo takie skurcze mogą prowadzić do skrócenia się szyjki. Mi się skróciła, ale urodziłam i tak po terminie. Jednak trzeba uważać
Możesz łykać no-spę i magnez

ewa76122008-11-27 09:01:32

Iwonka najlepiej skonsultuj się ze swoim ginem, po co masz się ciągle denerwować.

2008-11-27 09:28:53

jak boli to niedobrze…wal do gina jak najszybciej, a puki co bierz nospę, to dopiero 19tc

olena302008-11-27 10:30:15

Czy to jeszcze nie za wcześnie na skurcze przepowiadające? Ja bym leciała do gina co by szyjkę obejrzał, czy jej te skurcze nie skracają przypadkiem. Tak właśnie miałam w poprzedniej ciąży. Wogóle każdy ból konsultuję choćby telefonicznie z lekarzem. Lepiej 10 razy za dużo niż raz za mało.

iwoonka2008-11-27 10:51:30

Dzięki dziewczyny, wiem, ze takie skurcze moga się pojawiac ale żadko, mam wrażenie że u mnie to zdecydowanie za często, przynajmniej dzis. I do tego dziwnie poddenerwowana jestem… Po 12 lece do mojej gin.

bombelek782008-11-27 16:02:44

miałam takie skórcze, gin powiedziała, że macica twarda jak kamień. Biorę buscopan, kaprogest w zastrzykach (1x na tydzień) jest ok, choć jak za dużo pochodzę skórcze są

2008-11-27 20:06:10

Zamieszczone przez iwoonkak:Dzięki dziewczyny, wiem, ze takie skurcze moga się pojawiac ale żadko, mam wrażenie że u mnie to zdecydowanie za często, przynajmniej dzis. I do tego dziwnie poddenerwowana jestem… Po 12 lece do mojej gin.

no i???

iwoonka2008-11-27 20:11:30

Zamieszczone przez Vala:no i???

No i wsio ok, szyjka nie skraca się, “wydolna”. Ale dwa tygodnie odpoczynku, magnezin i Nospa…I potem znow wizyta, poczekamy, zobaczymy. W sumie na strachu tylko sie skończyło, całe szczescie. Dzięki;)

2008-11-28 21:30:47

Zamieszczone przez iwoonkak:No i wsio ok, szyjka nie skraca się, “wydolna”. Ale dwa tygodnie odpoczynku, magnezin i Nospa…I potem znow wizyta, poczekamy, zobaczymy. W sumie na strachu tylko sie skończyło, całe szczescie. Dzięki;)

mimo wszystko oszczędzaj się…mnie od połowy ciąży bóle męczyły, ale grzecznie odpoczywałam i łykałam piguły
jak tylko minął 36tc dałam sobie na luz i długo na poród nie czekałam, całe 3 dni…pewnie gdybym lekarki nie słuchała, urodziłabym dużo więcej przed terminem

Znasz odpowiedź na pytanie: Dziwne skurcze w 19tc??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
Wysykpa... Co to może być...
Dziewczyny! Wysypało mój Młodszy alabaster ;) Myślałam, że to może alergiczne. Wróciłam wczoraj do samego nutramigenu i kleiku kukurydzianego. Dzisiaj wysypki jeszcze więcej. Oprócz buzi wylazła na brzuszku, na zewnętrznej
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
BOMBAJ :( terroryści ....powtórka z rozrywki
od rana słucham tok fm czytam szukam [url]http://wiadomosci.onet.pl/9725,bombaj_plonie,temat.html[/url] jestem w szoku czuje sie jak wtedy - jak napadli na nowy jork boże świety .......... ogladacie w tv? nie mamy pl tv słucham ciagle pl radia pozniej obejrze irl tv
Czytaj dalej