Edukacja matematyczna

Postów wyświetlanych: 1 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #113339

    estrellka

    Witam wszystkich serdecznie,

    to jest mój pierwszy post, zatem wypada się przywitać 🙂

    Piszę, ponieważ mam goracą prośbę do wszystkich rodziców mających dzieci w klasach I – III szkoły podstawowej.
    Otóż jestem studentką III roku pedagogiki i pisze pracę licencjacką na temat trudności w rozwiązywaniu zadań z matematyki w klasach I – III szkoły podstawowej. Generalnie potrzebuję pomocy w badaniach. Chciałabym prosić mamy i tatusiów, aby porozmawiali ze swoimi dziećmi w sposób luźny, jednak kierując sie pytaniami zamieszczonymi poniżej. Oczywiście formę pytań, jak równiez ewentualne pominięcie/dodanie czegoś można dopasować do etapu rozwoju i wieku dziecka. Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :Kciuki:

    Oczywiście nie trzeba publicznie odpowiadać, zatem podaję w razie czego maila: [email]estrellka90@gmail.com[/email]

    Z góry dziękuje za pomoc i serdecznie pozdrawiam wszystkich 🙂

    1. Czy rozwiązujesz na lekcji matematyki zadania z tekstem?
    2. Czy czasem są one dla Ciebie trudne? Dlaczego?
    3. Jeśli robisz zadania tekstowe w domu, też zdarza się, że są one trudne?
    Co wtedy robisz?
    4. W jaki sposób nauczyciel tłumaczy zadania na lekcji matematyki?
    5. O czym najczęściej rozwiązujesz zadania? Kto/co w nich występuje? Które są najtrudniejsze?
    6. Jeśli zadanie tekstowe jest trudne, zawsze starasz sie je rozwiązać?
    7. Kogo prosisz o pomoc w rozwiązywaniu zadań? W jaki sposób pomagają Ci rodzice, nauczyciele, koledzy?
    8. Czy było kiedyś tak, że nie wiedziałeś/łas co należy w zadaniu zrobić? Co wtedy zrobiłes/ łas?
    9. O czym chciałbyś zadania rozwiązywać?
    10. Czy uważasz, ze takie zadania na lekcji matematyki powinny być? Czy są potrzebne?

    Metryczka (do rodziców)

    Imię/ Inicjały dziecka
    1. Rok urodzenia dziecka
    2. Miejsce zamieszkania (wieś, miasteczko, miasto, można podać przybliżoną l. mieszkańców miejscowości i/lub nazwę)
    3. Osoby mieszkające z dzieckiem w jednym gospodarstwie domowym („pod jednym dachem”)
    4. Zajęcia pozalekcyjne dziecka oraz stosunek dziecka do tych zajęć
    5. Podejście dziecka do nauki
    Do badania:
    Opis zachowania dziecka w trakcie rozmowy (spokojne, pobudzone, znudzone, (nie)zainteresowane, współpracujące, pogodne, smutne itd itp)

    Bardzo dziękuję 🙂

Postów wyświetlanych: 1 (wszystkich: 1)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close