Forum: Polecam

EduTab Overmax?

Hej dziewczyny.
Moje dziecię uzbierało sobie okrągłą sumkę i chce dokonać zakupu tegoż sprzętu – EduTab Overmax.
Czy któraś ma może i podzieli się opinią?
Interesują mnie zwłaszcza minusy :Hyhy: – bo piania z zachwytu nad tym urządzeniem jest w internecie mnóstwo.
Zadowolone jesteście?
Z góry dzięki za wszelkie informacje. 🙂

O – o toż cudo mi chodzi 🙂

2 odpowiedzi na pytanie: EduTab Overmax?

chilli Dodane ponad rok temu,

jak juz bedziesz miec to sie pochwal 😀

wyszukalam ze maja w wawie pod poniatowskim w sklepie i mozna isc i pomacac
zaczelam rozwazac jako prezenty gwiazdkowe dla moich

goracakawa Dodane ponad rok temu,

My mieliśmy ich konsolę – działała 1 dzień ……
Tablet wygląda ok.

dodam że taką małą i tania

Znasz odpowiedź na pytanie: EduTab Overmax??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
** Sierpnióweczki 2013 czekają na swoje Maleństwa **
Witam :) Kiedyś założyłam sobie konto na tym forum, napisałam nawet coś na Starających się o skarby.. no i jestem ;) Termin z OM- 2 sierpnia. :Wow!: Co najlepsze- mam już córkę. Urodzoną...
Czytaj dalej