ELUDRIL – ból przy stosowaniu

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #105841

    zuzel

    edit

    #3899054

    Anonim

    Zamieszczone przez zuzelka83
    Z zalecenia lekarskiego stosuję już kolejny raz płyn do płukania jamy ustnej Eludril.
    Poprzednio stosowałam do na przełomie sierpnia i września. Zużyłam całą butelkę. Z tego co pamiętam, to „szczypał”.
    Od tygodnia stosuję go ponownie. Tym razem ból jest masakryczny. Mam wrażenie że ten środek wypali mi całą jamę ustną. Najbardziej piecze język i policzki. Na języku zostają czerwone ślady.

    Czy ktoś się z tym spotkał? Czy to jest normalne działanie? Jak długo można ten środek stosować?

    ja „ciągiem” stosowałam tylko tydzień, ale pamiętam bardziej ból niż delikatnie szczypanie, mimo, że nie jestem wrażliwcem zbytnim. Ślady :Hmmm…: nie przypominam sobie

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close