forumowa rekordzistka

Sprawdziłam sobie, nie wiem po co, już taka ciekawska jestem , kto z użytkowników forum wysłał najwięcej wiadomości. I co ja widzę? Koleżanka Amber!!! Gratulacje!!! Może jakiś puchar przechodni powinnyśmy ufundować?

Reno & Nadia (07.02.2004)

51 odpowiedzi na pytanie: forumowa rekordzistka

Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

yyyy
a zawsze to Lea była….

Monika, Mateusz & Nina 19.11.2003

reno Dodane ponad rok temu,

się pomyliłam…

Masz rację Vieshack – Amber jest na pierwsszym miejscu ale … na trzeciej stronie. Puchar wędruje do Lei – ponad 15 000 wiadomości! Lea, jak Ty to robisz?

Reno & Nadia (07.02.2004)

amber Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Ty paskudo…ja to daleko w tyle jestem 😉 tu są takie rekordzistki że ja nigdy za nimi nie nadąrzę 🙂
No ale może wsród lutoofek to i wiodę prym…wciąż namawiam do pisania…dbam o to byście miały co czytać 🙂
Buziaki…

Beata i Maciek (11.02.2004)

amber Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Ale Lei to chyba nikt nigdy tego pucharu nie odbierze

Beata i Maciek (11.02.2004)

Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

eh,Lei nikt nie przebije

Nelly i Hubert 23.02.03

Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

hehe,ale jezeli dobrze patrze to ja mam wiecej:)

Nelly i Hubert 23.02.03

agusjot Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

A ja dopiero pod koniec trzeciej setki, buuuuuuuu
Muszę się poprawić.

Aga i Kuba (25.06.2003)

amber Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Nelly jeżeli chodzi o mnie to na pewno masz więcej postów na koncie
Jak już mówilam…przede mną jest cała masa rekordzistek

Beata i Maciek (11.02.2004)

anet Dodane ponad rok temu,

a juz pomyslalam:)

a ja juz pomyslalam ze tak sie rozpisalas ze przebilas nas wszystkie:):):)
no to kochana teraz wyjscia nie ma – pisz pisz i pisz – wkoncu puchar dostalas, nie?

Agniesia 07.07.02 + Adrianek 03.01.04

kulki Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

A ja bym się chętnie dowiedziała kto jest “najstarszą” forumowym stażem, nadal aktywną forumowiczką (powiedzmy – ostatnia wiadomość wysłana w ciągu ostatniego miesiąca).

Może smoki odpowie?

Podwójny puchar by się należał 🙂

Kinga i Łucyjka (10 m-cy)

julia Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

czarna jest jedną z “najstarszych” choć ostatnio rzadziej pisze
ajax jest kilka dni dłużej niż ja i też sie nadal udziela

więc 2 puchary
🙂

że o smoki nie wspomnę :)))))

Ignaśkowa mama
[Zobacz stronę]

amber Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Jedną z najstarszych forumowiczek jest aleksandra a po niej borkowska… bynajmniej jeszcze w listopadzie br. obydwie tu były
Ale nie piszą dużo…

Beata i Maciek (11.02.2004)

reno Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Amber, puchar dostałaś to teraz walcz :))) jeszcze tylko jakieś 13 000 postów i będzie Twój :)))))

Reno & Nadia (07.02.2004)

reno Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

TAk, tak, Nelly, widzę Cię na pierwszej stronie chyba, że znowu coś pokręciłam. Za mało sypiam ostatnimi czasy…

Reno & Nadia (07.02.2004)

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

I ja zerknęłam…
Jestem zaraz za czołówką – pierwsza na drugiej stronie…
A Krzemianka goni mnie goni…

Kamelia i Michałek 14.08.2003

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

a jak to sprawdzacie???
ja nie wiem gdzie mam zobaczyc?

Ala i Małgosia (16.12.2003)

Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

NAJWAŻNIEJSZE, ze próżna bruni JEST NA PIERWSZEJ STRONIE;)

CMOK

Bruni i Filipek 19mcy!

anies Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

tak
ja tez na pierwszej nr 15
ale niestety teraz mam mało czasu i pewnie znikne z czołówki

Anies i Wojtuś (23.07.2003)

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

A ja na ktorej stronie 2841 wiadomosci? Nie umiem sprawdzic “rankingu” Ale ostatnio troche zwolnilam z braku czasu i checi poprawienia stosunkow domowo-partnerskich

Asia i Oliwierek 14.01.2004

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Asiu kartka w podpisie BAJER!!!

Ala i Małgosia (16.12.2003)

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Jak sprawdzic

Wlasnie – mnie tez pali ciekawosc jak zgaga. Chetnie zobaczę siebie na tej liście
Tylko gdzie szukac, no gdzie???


Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Jak to, jak to? Przed chwilą ciekawość mnie paliła. Teraz już mnie zżera!!!


Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: Jak sprawdzic

juz wiem gdzie:)
wejdz w “lista uzytkownikow” …na gorze ekranu. a potem kliknij w liste wyslanych wiadomosci i wyswietli Ci sie spis od najwiekszej liczby

Ala i Małgosia (16.12.2003)

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Ja wyslalam 4829

Jagodzia 01.08.03

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Dzięki

Dziękuję Ci bardzo :))) Ciekawość zaspokojona 🙂
Mam blisko do 1 strony. I Kamelia ma w plecy hihihi


Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: Dzięki

Chyba miałaś wczoraj więcej czasu niż ja…
Byłam dwa posty do przodu, a teraz 10 do tyłu.
Na razie nie pracuje nad rankingiem ilości postów tylko nad czymś innym…

Kamelia i Michałek 14.08.2003

Dodane ponad rok temu,

A mi wyszla Anet po czarnej:)

Mi po czarnej wyszla Anet jako najdluzej i bedaca i z iloscia postow:)20 grudnia 2001 3514
Hehe,ale mi sie nudzi:)

Nelly i Hubert 23.02.03

leszczynka Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Powiem ci asiu że masz niezłe osiagnięcia,tuz za mną a ja chyba 32.

LESZCZYNKA ,Mati,Natka i Emi.

kas Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Ja na pierwszej stronie jestem! Ciut sie zdziwilam, bo wprawdzie wiem, ze sporo pisze, ale ze az tak sporo! No i gonie Teodor, ktora jest tuz przedemna

Kaśka
I buzi od Zuzi (16.10.02)

iwi Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Mam nadzieje, ze przez ten post dziewczyny nie beda sie na sile przescigiwac w ilosci napisanych postów, bo przeciez powszechnie wiadomo, ze nie liczy sie ilosc a jakosc

Iwcia i Laura 19,5 m-ca!!

Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Kurcze a ja dopiero na czwartej stronie….a jeszcze wczoraj była, wyżej…. Musze się bardziej starać

Monika, Mateusz & Nina 19.11.2003

Dodane ponad rok temu,

druga 🙂

o rany!!! a ja jestem…. DRUGA . Dziewczyny – nie mam netu w domu, jest szansa mnie prześcignąć ;-)))

Kaśka z Natusią 2,5 roku 🙂

reno Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

E tam, Cukiereczek :
“pisać posty każdy może …
ale nie o to chodzi jak to komu wychodzi …
czasami człowiek musi
inaczej się udusi ”

A ja ciągle czekam aż Lea zdradzi tajemnicę swojego sukcesu .

Reno & Nadia (07.02.2004)

kulki Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Zaraz założę wątek na “Od redakcji” i nabiję sobie odpowiedzi 😉
hihi

Kinga i Łucyjka (10 m-cy)

iwi Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

dobra, tylko pisz tam jakies konkrety, zeby bylo co poczytac ;))

Iwcia i Laura 19,5 m-ca!!

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

No i jeszcze ja..z tych “najstarszych”

Julka i dwuletni Karolek

mamasebunia Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

Ja też chyba sporo napisałam. Tyle że w trakcie zmieniłam nick.
Jako Aniaaa 1787 – 3 strona 🙂
Jako mamaSebuia 328
Tak więc ok 2100 – chyba awans na 2 stronę 🙂

Iwona i 21 m Sebuś

anet Dodane ponad rok temu,

Re: A mi wyszla Anet po czarnej:)

ale czas leci …

pozdrowka

Agniesia 07.07.02 + Adrianek 03.01.04

ellenka25 Dodane ponad rok temu,

Re: A mi wyszla Anet po czarnej:)

A Adrianek podobny do mamy ;-))
pozdrawiam

Ola z Natalią- 2.06.2003

anet Dodane ponad rok temu,

Re: forumowa rekordzistka

no masz iles naczesala przez zaledwie 1,5 roku

Agniesia 07.07.02 + Adrianek 03.01.04

Znasz odpowiedź na pytanie: forumowa rekordzistka?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecam
Jaki sklep w Krakowie polecicie?
Witam, Chodzi mi o sklep i z wozkami i z roznymi akcesoriami?Znacie moze jakis?Jezeli tak to skrobnijcie prosze adres!!! Dzieki z gory, Pozdrawiam Weronika [img]http://preg.fertilityfriend.com/pregticker/5cbf3//images/obrazek.gif[/img]
Czytaj dalej
Karmienie
miesiączka a karmienie?
Czy podczas okresu zauważyłyście u siebie mniej pokarmu czy to jakiś zbieg okoliczności i mam po prostu kryzys laktacji? (początek 6 miesiąca) Dodam, że o czymś takim wspominała moja babcia
Czytaj dalej