Fotel dla wyrośnietego ale lekkiego ;)

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
  • #102567

    chilli

    Leon mi wyrósł na długosc z fotelika 0-18kg
    pasów mi brakuje

    no ale waży…13kg

    i teraz jestem w kropce

    przesiasc go na taki 15-36kg z jednym pasem i modlisc sie o bezakolizyjna jazde?
    czy poszukac takiego z pieciopunktowymi jeszcze?
    ktos kiedys cos takowego pokazywal – moglby podrzucic linke?

    poprosze 😀

    #3106825

    smoki

    szpila ale to działa na wzrost albo na wagę.

    Jak Leon przeskoczył wzrost fotelikowy to na większy go zapakuj.

    Ten mam i lubię



    #3106826

    dorotka1

    waskie i z takim dingsem do obnizenia miejsca przejscia pasa przez cialo sa foteliki graco Logico czy Aerologico te od 15 do 36 kg
    mz te kilogramy to sa granica dosc plynna w koncu wzrost wazniejszy
    sprawdz sobie najlepiej idac z mlodym na zywiol 😉 w sklepach

    choc tak jak pamietam to dla mnie mega szokiem bylo jak przesadzilam pierwszego z fotela do 18 do fotela do 36 wydawalo mi sie ze to absolutne zero bezpieczenstwa
    zreszta chyba nadal mam lekkiego fisia bo szymon 32 kg wciaz jezdzi w pelnym foteliku do 36 jakos ani on nie wola ani ja nie sugeruje samego poddupnika

    #3106827

    bep

    Większy – od 36 kg. Najlepiej wąski. Taki jak stary cybex… Serio. Mierzyłam swojego chudzielca i nawet dla Niego w kurtce mógł się okazać za wąski (wzięliśmy ten „nowszy” model, ale ten znowu za szeroki… :Foch:). Tylko nie ma isofixa. Do jazdy po mieście pewnie się nada. Cenowo to już w ogóle OK.

    #3106828

    dorotka1

    u nas duze znaczenie mialo dopasowanie fotela do wyprofilowanej kanapy z tylu – teraz juz mamy inne auto i moglibysmy kupic z isofixem ale w tedy nie moglismy
    i np kupila bez mierzenia kolejny maxi cosi i musialam wymienic na bebeconfort (tez fajny ale strasznie szeroki) bo mi sie nie schodzil z kanapa ten maxi cosi

    ta ze teraz mam dwa graco jeden bebconfort i jeden concord lift
    graco waskie i poki co mi pasuja najlepiej
    bebeconfort szeroki i z pseudoregulacja :Niepewny: kąta odchylenia
    o concordzie nic nie powiem 😉

    #3106829

    chilli

    ja mam 2 concordy lift evo dla wiktorii
    i moze takie samo kupie leonu?

    ale co go wsadze w tego lifta to jakis taki kurczak..



    #3106830

    smoki

    Zamieszczone przez szpilki
    ja mam 2 concordy lift evo dla wiktorii
    i moze takie samo kupie leonu?

    ale co go wsadze w tego lifta to jakis taki kurczak..

    Ale jak duży kurczak to pasuje 🙂

    Miśkowski jeździ na takim jak pokazałam od ponad 2 lat. Chyba nawet już z 3…. Też mi się na tamtym nie mieścił.

    W sumie wg mnie to tam jest wzrost dziecka najważniejszy bo jak dziecko jest za małe to pas wypada na szyi więc nie za dobrze 😀

    #3106831

    chilli

    kupilam wczoraj concorda
    pasy idealnie po ramieniu ida mu.
    no i pojechal dzisiaj pierwszy raz takim do przedszkola
    dumny bardzo 😉

    #3106832

    marchewkowa

    Zamieszczone przez szpilki
    kupilam wczoraj concorda
    pasy idealnie po ramieniu ida mu.
    no i pojechal dzisiaj pierwszy raz takim do przedszkola
    dumny bardzo 😉

    A ja właśnie chciałam Ci proponować 9-36kg
    Mniejwięcej taki:

    Po 15 kg pięciopunktowe się demontuje i przypina samochodowymi.

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close