gdzie kupic sandaly rozm28/29 ze sztywna pieta ale nie ortopedyczne?

wszystko w tytule 🙂

potrzebuje butow dla michala z zapietkiem ale nie jakims szczegolnie wysokim i twardym tylko zeby byl a nie pasek z tylu
sandaly – tzn duzo wycietego z przodu
w takim rozmiarze nikt normalny znany mi tego typu juz nie produkuje do tego zima i wez cos takie znajdz
i nie maja byc ortopedyczne nawet typu zapobiegajacego 😉 czyli tombuty itp odpadaja
i gdzie to kupic?

12 odpowiedzi na pytanie: gdzie kupic sandaly rozm28/29 ze sztywna pieta ale nie ortopedyczne?

Dodane ponad rok temu,

A takie Bartki dobre? Czy mają byc wyższe z tyłu?

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

takie sa dobre – poklony
bede szukac dzieki
chyba ze masz namiar gdzie to kupic w poznaniu 🙂

Dodane ponad rok temu,

W sklepie internetowym Bartka znalazłam.
Ale tylko rozmiar 29 jeszcze im został.
No i 139 zł 🙄
Zresztą sama zobacz:
[Zobacz stronę]

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

taaa potrzebuje 2 par i wolalabym przymierzyc
jedne do domu drugie do przedszkola
bede szukac mzoe cos gdzies maja jeszcze wlasnie w outletach albo nie wiem gdzie sama wczoraj obeszlam co moglam i nic nie znalazlam
ale mzoe 1 wezme te co linkujesz jak nie na teraz to beda na za 2 miesiace
tak sobie glosno mysle
tylko ta cena wrrrrrrr
kurcze jak na outlet i po sezonie to drogie strasznie nie?

ika Dodane ponad rok temu,

Polecam sklep [Zobacz stronę]
Jestem zadowolona z ich bucików, z wymianą, oddaniem jakby co też problemu nie ma.
Koniecznie tylko zapoznaj się z rozmiarówką bo jest naprawdę duża. Warto wydrukować sobie po przymierzać do stopy ich szablony.

tysia Dodane ponad rok temu,

Mlody w to lato smigal w sandalach “bartka” rozmiar 29, wczesniej mial rozm. 28 z “antylopy” i 29 z jakiejs firmy na “t”, ale za cholere nie moge sobie przypomniec jak to szlo:Hmmm…:

generalnie nie mialam problemu ze znalezienie sandalow w tym rozmiarze i z zapietkiem, ale u Was problemem bedzie raczej pora roku:Fiu fiu:

figa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ika:Polecam sklep [Zobacz stronę]
Jestem zadowolona z ich bucików, z wymianą, oddaniem jakby co też problemu nie ma.
Koniecznie tylko zapoznaj się z rozmiarówką bo jest naprawdę duża. Warto wydrukować sobie po przymierzać do stopy ich szablony.

Ja też polecam.
P. nosiła właśnie takie z i byłam zadowolona.
No i przetrwały cały sezon.

Edit: Tu w pdfach sa stopki do wydrukowania i dopasowania do stopy.
[Zobacz stronę]
Ptyśce na tej podstawie bez problemu dobrałam dobrze,
więc to musi byc łatwe :Hyhy:

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

bede zamawiac w tym sklepie dzieki laski

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Antylopę polecam!

sole Dodane ponad rok temu,

I ja zamowie , sliczne buciki maja.

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ika:Polecam sklep [Zobacz stronę]
Jestem zadowolona z ich bucików, z wymianą, oddaniem jakby co też problemu nie ma.

Ja też tam kupuję dla obu dziewczyn. Super jakość i dobra cena. I obsługa bardzo miła. Na allegro tez sa.

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

kupiłam dwie pary
polecam
fajna skorka
jedynie co trzeba zrobić (i co zrobiłam dzięki wam) to dokładnie sprawdzić rozmiar stopy ze schematem – bo rozmairowka wypada inaczej niz w uzywanych przez moich panow dotychczas butach

Znasz odpowiedź na pytanie: gdzie kupic sandaly rozm28/29 ze sztywna pieta ale nie ortopedyczne??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wiek przedszkolny
opuchlizna w oklicach podbrzusza
Wczoraj wieczorem zauważyłam u mojego prawie 6-letniego synka zgrubienie/ opuchliznę z prawej strony podbrzusza, troche powyżej siusiaka. Nie skarży się na żaden ból, nie ma problemu z oddawaniem moczu....wszystko w
Czytaj dalej
Polecam
szukam:lekkiej,taniej,spacerowki-parasolki
Ja k w teamcie,zeby latwo bylo ja zlozyc,i wniesc do autobusu majac mloda na reku,zeby miala pasy i byla ogolnie spoko;-)polecicie cos...?
Czytaj dalej