gdzie leczy się uzależnienie od forum?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 33)
  • Autor
    Wpisy
  • #87967

    kama28

    dziewczyny,
    znacie adres jakiejś dobrej kliniki, w której leczą uzaleznienie od forów internetowych? ;;;—-)))))))
    dwa dni temu przypaliłam zupkę dla tosi (garnek odszorwany, ufff!), bo chciałam ZAJRZEC TU TYLKO NA SEKUNDKĘ!
    jak to jest w waszym przypadku?

    kaśka i tośka 13.11.2006

    #1401009

    goha

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    Tak samo
    Czeka nas terapia grupowa
    Ja już dawno przestałam z moim uzależnieniem walczyć


    GOHA i Dareczek (02.04.03)



    #1401010

    kiara

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    Nie tylko Ty uzalezniona:)) Jak znajdziesz dobra klinike to daj namiary;))

    Ania i 20.09.2005

    #1401011

    daglezja

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    …u mnie tak bylo kiedys, ze maz mi ciagle przygadaywal ale teraz to musowo rano jak odbieram poczte to musze chociaz na chwilke zajrzec na forum tak obleciec a to sie juz chyba do uzaleznienia nie zalicza chociaz moze…

    Staś Zosia

    #1401012

    smoki

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    Pisze sie do mnie podanie z prośbą o bana na czas odwyku ;P

    smoki i smoczaki

    #1401013

    dorotka1

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    to takie proste?
    a ja tu sie mecze i mecze zmuszajac sie do jako-takiej samodyscypliny



    #1401014

    mamamaksa

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    HAHAHAHA smieje sie cala geba ;-);-) 😉 nie wchodz i tyle nie dziala, ale brak pradu robi swoje:)

    #1401015

    catty

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    No nareczcie widzę nowe zdjęcie Dareczka w podpisie! Czy to z pikniku? Ślicznie go ostrzygliście

    #1401016

    goha

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    Miło, że zauważyłaś
    Tak, to zdjęcie z sobotniego pikniku. Za fryzurke odpowiedzialny jest tata – mistrz maszynki

    P.S. Twój śpiący Michałek jest przesłodki


    GOHA i Dareczek (02.04.03)

    #1401017

    smoki

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    🙂

    smoki i smoczaki



    #1401018

    kama28

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    brak prądu to rzeczywiście dobra odtrutka. dla mnie ratunkiem była praca męża na komputerze, ale właśnie wyjechał na 2 tygodnie… no to popłynęłam…

    kaśka i tośka 13.11.2006

    #1401019

    Anonim

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    Nareszcie nowe foto 🙂
    fajny ten Twój synek 🙂

    Monika i
    Nina (3.5)



    #1401020

    beamama

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    Kasia, garnek to ja już niejeden przypaliłam , przyłączam się do terapii grupowej :))))

    #1401021

    kotagus

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    Ja jestem jeszcze na etapie oszukiwania się. Przecież jak mało piszę, to jakby mnie wcale nie było, prawda?

    PS. mój mąż-informatyk pokazał mi kiedyś, że łatwo jest udowodnić ile ktoś spędził czasu
    na jakiejś konkretnej stronie . Od tamtej pory staram się tylko lepiej ukrywać swoją aktywnością netową i mam nadzieję, że mnie kiedyś nie podliczy…


    M&M

    #1401022

    helenb

    Re: gdzie leczy się uzależnienie od forum?

    moj mi ciagle dogryza, ze siedze tylko na forum i…
    …bleee, ble, blee…

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 33)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close