Forum: Potrzebuje

Głosujemy! cz.2

[I]Do tego wątku będą przenoszone wszystkie posty z prośbami o głosy, klikanie w zdjęcia, i inne, tego typu, konkursy.

Zapraszam do głosowania :)[/I]
W tym wątku zamieszczamy tylko linki z prośbą o głosy- reszta będzie kasowana.

215 odpowiedzi na pytanie: Głosujemy! cz.2

koleta Dodane ponad rok temu,

Lista linków do głosowania:
[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]

laurka Dodane ponad rok temu,

koletko, czy myślisz, że warto jeszcze tu wkleić linka do głosowania na nasz RDD, czy w wątku na tematach wystarczy?

monisia1989 Dodane ponad rok temu,

Cześć, chciałabym poprosić o głos na mojego synka

Michałka, był by to wspaniały prezent dla niego z okazji

pierwszych urodzin, wystarczy, że wejdziesz na poniższą stronę:

[Zobacz stronę]

oraz

[Zobacz stronę]

i klikniesz na napis: głosuj

Głosować można 1 raz codziennie, mam nadzieję,

że mogę liczyć na wsparcie… dla Ciebie to tylko

kilka sekund pracy dla niego to uśmiech z wygranej.

Pozdrawiam Serdecznie

MONIKA

Ps. Za pierwszym razem link może nie zaskoczyć więc trzeba 2 razy wejść.

rybcia001 Dodane ponad rok temu,

Pomoc w zdobyciu skrzynki Wojaka:)

Dziewczyny
Mam serdeczną prośbę o pomoc w napełnieniu butelkami skrzynki mojego męża:)
Klikać można codziennie do 4 października.
Z góry bardzo dziękuję:)

[Zobacz stronę]

albi Dodane ponad rok temu,

WRZUCONA :D:D:D:D

rafalbombel Dodane ponad rok temu,

PROSZĘ O POMOC I WRZUCENIE BUTELI DO MOJEJ SKRZYNKI

[Zobacz stronę]

aneta Dodane ponad rok temu,

mogę Was prosić o zagłosowanie na szkołę 316?

dziękuję 🙂

monisia1989 Dodane ponad rok temu,

BARDZO POTRZEBNA POMOC

PROSIMY Z CAŁEGO SERCA O CODZIENNE GŁOSY NA MICHAŁKA, DLA CIEBIE TO TYLKO KILKA SEKUND

DLA NAS BYĆ MOŻE NIESPODZIANKA NA KTÓRĄ NIE MOŻEMY SOBIE POZWOLIĆ

[Zobacz stronę]

SAMOTNA MATKA PROSI O POMOC

Dodane ponad rok temu,

prosimy o głosy na określenie MILUŚ 🙂

czy można liczyć na wasz głosik my jesteśmy pd określeniem MIluś [Zobacz stronę]

monisia1989 Dodane ponad rok temu,

MIEJSCE NA WSTAWIANIE LINKÓW DO GŁOSOWANIA PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2011

Ponieważ nie mogłam znaleść postu gdzie można by było dawać linki do głosowania postanowiłam tutaj utworzyć na okres
PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2011

TAK WIĘC MOŻE MY ZACZNIEMY I POPROSIMY Z CAŁEGO SERCA O CODZIENNE GŁOSY NA NASZEGO SYNKA, BO DLA CIEBIE TO TYLKO KILKA SEKUND DLA MICHAŁKA TO OGROMNY UŚMIECH NA JEGO TWARZY I SZANSA NA PODUSZECZKĘ. [Zobacz stronę]

monisia1989 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez koleta:Lista linków do głosowania:
[Zobacz stronę] (Monisia1989)
[Zobacz stronę] (Monisia1989)
[Zobacz stronę] (Monisia1989)

Bobovita się skończyła już teraz jest Bebiko
[Zobacz stronę]

mimi Dodane ponad rok temu,

~ Prosimy nieśmiało o głosy 🙂 ~

Nieśmiało prosimy kochane forumki o głos na mojego forumowego Olisia 🙂

[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

milus prosi e ciotki o glosiki [Zobacz stronę]

kasiaw Dodane ponad rok temu,

wielka prośba o głos

Proszę zagłosujcie na moją Wiktorię, bardzo bym chciała wygrać chustę 🙂
[Zobacz stronę]

A przy okazji pytanie…
Czy chustujecie lub chustowałyście swoje dzieci? Jak mój synek był mały to nie słysząłam o tym wynalazku, ale to było 10 lat temu 🙂 Teraz bardzo chcę chustować Wiki. Choć już się nasłuchałam że rozpuszczę dziecko, że się przyzwyczai i wciąż będzie chciała żeby ją nosić.
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

ulaluki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez KasiaW:Proszę zagłosujcie na moją Wiktorię, bardzo bym chciała wygrać chustę 🙂
[Zobacz stronę]

A przy okazji pytanie…
Czy chustujecie lub chustowałyście swoje dzieci? Jak mój synek był mały to nie słysząłam o tym wynalazku, ale to było 10 lat temu 🙂 Teraz bardzo chcę chustować Wiki. Choć już się nasłuchałam że rozpuszczę dziecko, że się przyzwyczai i wciąż będzie chciała żeby ją nosić.
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Slicznie dzieciątko:)

dagi Dodane ponad rok temu,

ode mnie juz poszlo 🙂

ewike Dodane ponad rok temu,

klik

figa Dodane ponad rok temu,

jesst

jane Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez KasiaW:Proszę zagłosujcie na moją Wiktorię, bardzo bym chciała wygrać chustę 🙂
[Zobacz stronę]

A przy okazji pytanie…
Czy chustujecie lub chustowałyście swoje dzieci? Jak mój synek był mały to nie słysząłam o tym wynalazku, ale to było 10 lat temu 🙂 Teraz bardzo chcę chustować Wiki. Choć już się nasłuchałam że rozpuszczę dziecko, że się przyzwyczai i wciąż będzie chciała żeby ją nosić.
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Moje zdanie jest takie, ze moj kregoslup chyba bardzo by zaprotestowal 😉 Ale nie probowalam, wiec nie wiem. Sama idea mi sie podoba, nie wiem czy ja bym wytrzymala. Dla dzieciaka jednak sprawa wspaniala, wcale nie mysle, ze sie je rozpiesci.

Glos oddalam 🙂

mamia Dodane ponad rok temu,

poszło 🙂

kasiaw Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Jane:Moje zdanie jest takie, ze moj kregoslup chyba bardzo by zaprotestowal 😉 Ale nie probowalam, wiec nie wiem. Sama idea mi sie podoba, nie wiem czy ja bym wytrzymala. Dla dzieciaka jednak sprawa wspaniala, wcale nie mysle, ze sie je rozpiesci.

Glos oddalam 🙂
Jane właśnie podobno dla kręgosłupa to wspaniała sprawa. Mniej podobno się odczuwa niż jak nosi się normalnie na rękach 🙂 Poza tym w chuście mogą również nosić tatusiowie :Fiu fiu:
Poza tym fajna rzecz jak potrzebuje się po coś szybko wyskoczyć np. do sklepu, a nie chce się wózka wystawiać.
Poza tym polecana na kolki, na szczęście moje dziecię miało raz i mam nadzieję że nigdy więcej :Boje się:
No i dzieciątko się uspokaja i smacznie śpi kiedy jest blisko mamy i słyszy bicie serca mamy 🙂

gobin Dodane ponad rok temu,

poszło

pesciorka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez KasiaW:Proszę zagłosujcie na moją Wiktorię, bardzo bym chciała wygrać chustę 🙂
[Zobacz stronę]

A przy okazji pytanie…
Czy chustujecie lub chustowałyście swoje dzieci? Jak mój synek był mały to nie słysząłam o tym wynalazku, ale to było 10 lat temu 🙂 Teraz bardzo chcę chustować Wiki. Choć już się nasłuchałam że rozpuszczę dziecko, że się przyzwyczai i wciąż będzie chciała żeby ją nosić.
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
zagłosowane 🙂

jusstyna Dodane ponad rok temu,

głosik oddany

jbielu Dodane ponad rok temu,

dzisiaj już:)

mama-i-jas Dodane ponad rok temu,

To i my poprosimy o głos w imieniu Jasia prosi mama

[Zobacz stronę]

pesciorka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Mama i Jaś:To i my poprosimy o głos w imieniu Jasia prosi mama

[Zobacz stronę]
zagłosowane 🙂

mama-i-jas Dodane ponad rok temu,

Proszę o wstawienie poprawnego linku do głosowania.

[Zobacz stronę]

Asia

mama-i-jas Dodane ponad rok temu,

Proszę o wstawienie poprawnego linku do głosowania

[Zobacz stronę]

Asia

basiaa83 Dodane ponad rok temu,

Bardzo proszę o głos [Zobacz stronę] wystarczy kliknąć w ten link i wpisać w wyszukiwarke nazwisko dziecka Kubin i zagłosować a następnie potwierdzić klikając link przysłany na maila, z góry dziękuję 🙂 pozdrawiam

basiaa83 Dodane ponad rok temu,

Proszę o głos dla mojego maluszka 🙂

bardzo proszę o oddanie głosu na mojego maluszka KACPERKA KUBIN w konkursie dla dzieci 🙂 [Zobacz stronę] wystarczy kliknąć w ten link i wpisać w wyszukiwarke nazwisko dziecka KUBIN i zagłosować a następnie potwierdzić klikając link przysłany na maila, z góry dziękuję 🙂 pozdrawiam

koralowa Dodane ponad rok temu,

Mogę prosić i ja głosiki? Osoba zarejestrowana to 3 głosy, niezarejestrowana 1 🙂
Głosować można codziennie, pierwszy konkurs trwa do końca listopada- ten jesienny, drugi do połowy grudnia 🙂
Pomóżcie nam znaleźć się w pierwszej 10 i się w niej utrzymać- jury wybiera zwycięzców 🙂
Dziękuję za każdy oddany głos na mojego synka!! :Wow!:

bep Dodane ponad rok temu,

Dziewczyny! Proszę pomóżcie wygrać szkole w mojej dzielnicy konkursu. Chcą dostać wyposażenie pracowni. Szkoła mała, fajna. Dzieciaki (pewnie pod wodzą dyrekcji) mocno się zaangażowały. Ksiądz w ogłoszeniach parafialnych czytał prośbę, dzieciaki rozdawały podrukowane fiszki z adresem www 😉
Moje chłopaki przedszkolne (pewnie nie pójdą do tej szkoły w dzielnicy – tylko koło Babci – ehhh)- ale wobec takiego zaangażowania małych i dużych fajnie byłoby im pomóc. Zagłosujecie? Codziennie :Hyhy: Bardzo proszę!

pesciorka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Bep:Dziewczyny! Proszę pomóżcie wygrać szkole w mojej dzielnicy konkursu. Chcą dostać wyposażenie pracowni. Szkoła mała, fajna. Dzieciaki (pewnie pod wodzą dyrekcji) mocno się zaangażowały. Ksiądz w ogłoszeniach parafialnych czytał prośbę, dzieciaki rozdawały podrukowane fiszki z adresem www 😉
Moje chłopaki przedszkolne (pewnie nie pójdą do tej szkoły w dzielnicy – tylko koło Babci – ehhh)- ale wobec takiego zaangażowania małych i dużych fajnie byłoby im pomóc. Zagłosujecie? Codziennie :Hyhy: Bardzo proszę!

zagłosowane 🙂

anculka Dodane ponad rok temu,

Klikamy dla Julki

Kto znajdzie kilka sekund dla dzieciaka? mała Julka bierze udział w konkursie i czeka na Wasze głosy. Można też link wrzucić na face’a czy nk- z góry dzięki! [Zobacz stronę]

anculka Dodane ponad rok temu,

Oddałeś/aś głos na ten ekofilmik 🙂

anculka Dodane ponad rok temu,

Klikajcie i głosujcie! [Zobacz stronę]

anculka Dodane ponad rok temu,

Głosujcie na moją wnusię! trzeba głosować codziennie do 11 grudnia, pomóżcie, proszę! [Zobacz stronę]

koralowa Dodane ponad rok temu,

I znów uśmiechamy się o głosy 🙂
Głosowanie trwa do 6 stycznia, można głosować co 24h- dziękuję za pomoc! :Wow!:

anculka Dodane ponad rok temu,

[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: Głosujemy! cz.2?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecam
Skyway Festival Torun
gdyby ktos byl gdzies w okolicy do soboty, 13.sierpnia, warto zajrzec do torunia skyway festival to festiwal artystow, ktorzy wyrazaja sie za pomoca swiatla kilka niesamowitych projekcji na zabytkowych budynkach miast, miedzy
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Jedzonko dla niemowlaka
Witam! Moja corcia ma 4,5miesiaca. Chcialabym sie dowiedziec jakie deserki i obiadki moglabym jej dawac. Sloiczkow za bardzo nie chce jesc.
Czytaj dalej