Gotowanie na parze

W końcu się wzięłam za takowe…jestem wniebowzieta jak jarzynki fajnie smakują:D
Macie jakieś ciekawe przepisy?

19 odpowiedzi na pytanie: Gotowanie na parze

nadii Dodane ponad rok temu,

Ja też uwielbiam gotowane na parze warzywa. Robię z nich sałatkę taką zwykłą jarzynową. Albo dodaję ząbek czosnku i na suchej patelnie chwilkę podsmażam (czasem z łyżeczką oliwy). Pycha. Podobno pyszna jest też ryba gotowana na parze. Niestety sama nie robiłam jeszcze bo my mało ryb jemy.
Ale chętnie podpatrzę jakieś przepisy :D.

Acha, uwielbiam gotowanego na parze selera. Mogę go wcinać tonami :D.

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nadii:Ja też uwielbiam gotowane na parze warzywa. Robię z nich sałatkę taką zwykłą jarzynową. Albo dodaję ząbek czosnku i na suchej patelnie chwilkę podsmażam (czasem z łyżeczką oliwy). Pycha. Podobno pyszna jest też ryba gotowana na parze. Niestety sama nie robiłam jeszcze bo my mało ryb jemy.
Ale chętnie podpatrzę jakieś przepisy :D.

Acha, uwielbiam gotowanego na parze selera. Mogę go wcinać tonami :D.
Czesto gotuję na parze:) ale samego selera to nie 😀

viccy Dodane ponad rok temu,

też gotuję na parze, ale nie mam specjalnych przepisów. 🙂
I pomyśl, że smakuje lepiej to jeszcze masz dużo więcej witamin.hmmm

lauidz Dodane ponad rok temu,

Ja uwielbiam swieza kukurydze – taka w calosci – na parze!!! No i tak jak dziewczyny pisza wszelakie warzywa!!!

kaktus Dodane ponad rok temu,

jezeli planuje ziemniaki na obiad, to równiez na parze…tylko takie zjem, maja smak;) a dodatkowo moge dołożyc dowolne warzywko i ugotowac razem;)

kokunia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez katakus:jezeli planuje ziemniaki na obiad, to równiez na parze…tylko takie zjem, maja smak;) a dodatkowo moge dołożyc dowolne warzywko i ugotowac razem;)
A mi wszystkie warzywa gotowane na parze smakują,a ziemniaki niehmmm

devilry Dodane ponad rok temu,

Macie jakies fajne maszyny do tego? Za mna chodzi parowar ale nie wiem dokladnie jaki model wybrac. Moze mi poradzicie 🙂

kaktus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kokunia:A mi wszystkie warzywa gotowane na parze smakują,a ziemniaki niehmmm

bo one troche pod takie z ogniska podchodzą… moze to dlatego;)

kaktus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Rybcia:Macie jakies fajne maszyny do tego? Za mna chodzi parowar ale nie wiem dokladnie jaki model wybrac. Moze mi poradzicie 🙂

Ja mam zwykły garnek w garnek… i jeszcze taki koszyk który moge wstawi do każdego garnka…

Takiego osobnego ustrojstwa zawalającego szafki lub blat pewnie bym nie wykorzystała

nadii Dodane ponad rok temu,

Ja też mam garnek z nakładkami na parę. Takie parowary są chyba drogie, poza tym wiem, że pewnie służyłby w większości czasu do zbierania kurzu.

justonka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Rybcia:Macie jakies fajne maszyny do tego? Za mna chodzi parowar ale nie wiem dokladnie jaki model wybrac. Moze mi poradzicie 🙂

Parowary sa starsznie drogie a ja mam bambusowe sitko z pokrywka- rewelacja – chińczycy tak od tysiecy lat gotuja i sie sprawdza – u mnie tez

joannar Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez polahola:przepis jeden, kazde warzywo parowane z maselkiem 🙂

Się podpisuję 😀

No i jeszcze rybki 😀

I owoce.

joannar Dodane ponad rok temu,

O warzywkach już wiesz 😀

Ale pyszne są też owoce z parowara.
Np.
Jabłko obierasz, przekrawasz, usuwasz gniazdo nasienne i smarujesz miodem, albo dżemem, albo sypiesz cukrem waniliowym. Pyyycha.
Tak można robić gruszki, śliwki, brzoskwinie. Itd 🙂

nadii Dodane ponad rok temu,

Muszę spróbować z owocami. Nawet przez myśl mi nie przeszło, że można je uparować.
Ale te jabłka chyba wychodzą takie podobne do tych z piekarnika. Już mi ślinka cieknie.

ciapa Dodane ponad rok temu,

pełna improwizacja…ostatnio, z racji diety zajadałm się brokułami polanymi sosem bolognese z mieskiem mielonym, posypanymi parmezanem…..pycha

dagi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Rybcia:Macie jakies fajne maszyny do tego? Za mna chodzi parowar ale nie wiem dokladnie jaki model wybrac. Moze mi poradzicie 🙂

My mamy Tefala ale nie wiem, ktory model bo nie jestem akurat w domu. Mamy go juz chyba 4 lata i spisuje sie na medal.

joannar Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nadii:Muszę spróbować z owocami. Nawet przez myśl mi nie przeszło, że można je uparować.
Ale te jabłka chyba wychodzą takie podobne do tych z piekarnika. Już mi ślinka cieknie.

Podobne, ale bardziej jędrne 😀
Trza tylko pilnować, aby się nie rozleciały 😉

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez JoannaR:O warzywkach już wiesz 😀

Ale pyszne są też owoce z parowara.
Np.
Jabłko obierasz, przekrawasz, usuwasz gniazdo nasienne i smarujesz miodem, albo dżemem, albo sypiesz cukrem waniliowym. Pyyycha.
Tak można robić gruszki, śliwki, brzoskwinie. Itd 🙂

fenks:D, jutro testuję

kokunia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez JoannaR:O warzywkach już wiesz 😀

Ale pyszne są też owoce z parowara.
Np.
Jabłko obierasz, przekrawasz, usuwasz gniazdo nasienne i smarujesz miodem, albo dżemem, albo sypiesz cukrem waniliowym. Pyyycha.
Tak można robić gruszki, śliwki, brzoskwinie. Itd 🙂
Asia-dzięki-nie wiedziałam,że można robić owoce w parowarze.
Muszę koniecznie wypróbować.
pozdrowionka

Znasz odpowiedź na pytanie: Gotowanie na parze?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
Gardło mnie boli
:mad: macie jakiś złoty środek na to?? woda z solą odpada...szybciej zwymiotuję
Czytaj dalej
Nasze zdjęcia
Moje 3 pociechy :-)
Mama z najmłodszą pociechą [img]http://photos122.nasza-klasa.pl/dev215/0/187/838/0187838214.jpg[/img] [img]http://photos116.nasza-klasa.pl/dev202/0/187/838/0187838035.jpg[/img] Z Paulinką [img]http://photos108.nasza-klasa.pl/dev186/0/187/837/0187837683.jpg[/img] Z Szymkiem [img]http://photos89.nasza-klasa.pl/dev147/0/187/837/0187837465.jpg[/img] Paula [img]http://photos34.nasza-klasa.pl/dev76/0/147/790/0147790853.jpg[/img] [img]http://photos20.nasza-klasa.pl/dev48/0/147/790/0147790758.jpg[/img] Blizniaki -Szymon z Paulinką i Lidia [img]http://photos96.nasza-klasa.pl/dev163/0/187/837/0187837872.jpg[/img]
Czytaj dalej