GRA W ZIELONE

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #79832

    aggi

    SMOKI DZIS NAM POSZALAłA
    NOWą WIOSNE NAM ZASIAłA
    I ZELONO WSZEDZIE WKOłO
    BEDZIE TERAZ NAM WESOłO
    NAJPIERW SZPILKI, POTEM LEA
    POLAHOLA , KLUCHę WZIEłA
    KOGO JESZCZE SE WYBIERZE
    W ZIELEń PIEKNIE NAM UBIERZE
    TEGO NIKT DZIS NIE ODGADNIE
    NA CO SMOKI ZNOWU WPADNIE
    CO TO BEDZIE CO TO BEDZIE
    SłYCHAC W CAłYM FORUM WSZęDZIE
    JAKIEż CZASY NAS CZEKAJą
    PYTA O TO FORUM CAłE
    MOZE WIEC SZANOWNE PANIE
    CHęTNE NA MODERATOWANIE
    JAKąS BIBE NAM URZąDZA
    NIECH SIE Z LUDEM TROCHę ZMACą
    MY SPRAGNIONE W TE UPAłY
    TEZ BYSMY SE POSZALALY
    WIEC CZEKAMY JUZ Z SZAMPANEM
    NA NASZE MODERATOREK GRONO WSPANIAłE !!!

    #1092398

    Anonim

    Re: GRA W ZIELONE

    No proszę jaką poetkę tu mamy Fajne



    #1092399

    vievioorka

    Re: GRA W ZIELONE

    Brawo!! Może sobie założymy nowy kącik z “forumową poezją” Szkoda by się takie talenty marnowały
    Proszę o więcej

    rrenya z Nuteczką

    #1092400

    lea

    Re: GRA W ZIELONE

    😉

    A moderatorki nie swietuja, bo zapracowane…

    -18

    #1092401

    efcia2004

    Re: GRA W ZIELONE

    proponuję założyc kącik poetycki i czynić Cię moderatorem

    Ewcia i Asieńka (4.03.2005)

    #1092402

    gabrycha

    Re: GRA W ZIELONE

    No no no! Super!
    Dorota i Antoś(24.03.2005)



    #1092403

    aggi

    Re: GRA W ZIELONE

    Lea Lea se odpocznij
    bo ci zaraz pójdzie w boczki
    po co gnębić się i trudzić
    moderować i się nudzić
    ale co ja wygaduje
    nie wiem jak się moderuje
    zatem życzę wytrawłości
    i jak najmniej z nami trudności!!!

    #1092404

    cszynka

    Re: GRA W ZIELONE

    he, he, he – niezła jesteś
    Jeden i drugi moderatorski jest fajny .

    #1092405

    lea

    Re: GRA W ZIELONE

    Swietne 🙂

    aczkolwiek ja nie mowilam o sobie… 😛
    (i teraz to juz chyba nawet nie musze 😉 )

    -18

    #1092406

    aggi

    Re: GRA W ZIELONE

    kurde to zrobiłam sobie kącik
    wielbicielek miej twórczości
    a nie o to tutaj chodzi
    żeby mamiehani słodzić
    jestem przeciez małym pionkiem
    żadnego TWA nie jestem członkiem 🙂
    tak poprostu se rymuję
    gdy humorek dopisuje
    a że lubie forum nasze
    czasem z rymem wszędzie właże
    ot to wszystko koniec juz
    wracam sprzatac ten mój busz 🙂

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close