grrr…czemu tak babska oszukuja???

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #68349

    gucia82

    jezt mi przykro normalnie. tyle oszustek wszedzie. pomoglam jakis czas temu jednej mamie i co? okazalo sie ze ona wcale biedna nie byla a na dodatek oklamala innych ze chore dzieci ma (widzialam na wlasne oczy-zdrowiutenkie jak malo kto). ja nie pracuje, jestem studentka i nie zarabiam. moi rodzice przestali mnie finansowo wspierac odkad sie moj synek urodzil. zarabia tylko maz a i tak nie mamy duzo pieniedzy bo kredyt na mieszkanie splaca. mimo to chcialam pomoc komus kto twierdzil ze jest w bardzo trudnej sytuacji. kupilam sporo rzeczy dla tej pani no i niestety byla to oszustka. no ale nie o tym chcialam. mialam hemofer do oddania i zglosila sie jedna kobitka. chcialam jej wyslac a tu sie znowu okazuje ze taka najuczciwsza to ona tez nie jest. i zwatpilam juz w sens pomagania innym. dlaczego drogie mamy (oczywiscie nie wszystkie, tylko te naciagaczki) tak oszukujecie??? przez te oszustki ludzie przestana miec ochote komukolwiek pomagac i jesli ktos bedzie naprawde potrzebujacy to przez te naciagaczki straci na pewno czesc pomocy ktora moglby otrzymac.
    sorry ze zanudzam ale chcialam wylac z siebie ten zal. jest mi naprawde przykro ze tyle chytrych i łasych na darmowe rzeczy mam kreci sie na forum tylko po to aby zgarnac jak najwiecej chociaz je stac na te rzeczy

    #875933

    kata

    Re: grrr…czemu tak babska oszukuja???

    wiem co przelało tą czarę goryczy, własnie czytałam na noworodku

    ja już jestem zmęczona tymi aferami, to 4 przypadek od początku lipca, w dodatku nasza (nie)słwna Ania19/1986 to udowodniła

    przykre to wszystko


    13,5 m



    #875934

    natinka

    Re: grrr…czemu tak babska oszukuja???

    Nati i Kamilka 05.04.04

    #875935

    bramka

    Re: grrr…czemu tak babska oszukuja???

    Ja tylko powiem tyle, ze wierze, ze nasze czyny kreuja karme, ktora do nas WRACA i jesli wysylamy w swiat negatywne czyny to spodziewajmy sie, ze kiedys do nas wroca.
    Nie mam zrozumienia dla oszustek, krzywdza nie tylko osoby ktore oszukuja, ale przede wszystkim te mamy ktore naprawde pomocy potrzebuja a jej nie dostana poniewaz ludzie ktorzy by im mogli pomoc przestaja pomagac w obawie przed byciem oszukanym.

    Pozdrawiamy
    Bramka & Milenka

    #875936

    pasiasta

    Re: grrr…czemu tak babska oszukuja???

    Takie – i podobne – czyny zabierają wiarę w ludzi

    Dorota 08.08.04

    #875937

    porky

    Re: grrr…czemu tak babska oszukuja???

    przykre, ale prawdziwe niestety :(( Szkoda że sa na świecie takie trolle :((

    Juleczka (Puchatek) 12.12.04



    #875938

    monikaapj

    Re: grrr…czemu tak babska oszukuja???

    wrrrrrrrrrrrrrr, witam w Klubie Oszukanych – ja to juz niemal etatowo niestety – 2 lata temu to ja wykryłam niejaką Donatę vel Donę. A niedawno, na naszym forum tez dalam się naciąć na czyjeś opowieści o biedzie i pustym koncie, które jak się okazało, wcale puste nie było – moje jest dużo bardziej puste….kurwica bierze

    Monika i Basia (22.09.2003)

    #875939

    monikaapj

    Re: grrr…czemu tak babska oszukuja???

    nie mogę się oprzeć-piękną masz córcię!!!!
    Piękne ma ciuchy i fajne to zdjęcie!

    Monika i Basia (22.09.2003)

    #875940

    Anonim

    Re: grrr…czemu tak babska oszukuja???

    ja dlatego nie pomagam przypadkowym osobom czyli internetowo poznanym.
    Wole pomoc komus o kim wiem ze potrzebuje pomocy np. w moim miescie.

    Nelly i rajdowiec Hubi

    #875941

    viccy

    Re: grrr…czemu tak babska oszukuja???

    podpisuję się pod tym

    viccy + Sara (11.07.2005)

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close