GUZEK NA SZYJCE NIEMOWLACZKA

JESTEM PRZERAŻONA!!!PODCZAS WCZORAJSZEJ KĄPIELI PO LEWEJ STRONIE NA SZYJCE MOJEGO SYNKA WYCZUŁAM GUZKA WIELKOŚCI CZERWONEJ PORZECZKI.DZIEWCZYNY,CO TO MOŻE BYĆ? PISAŁAM JUŻ WCZEŚNIEJ O NIEDOTLENIENIU OKOŁOPORODOWYM OSKA I JEGO PRZEKRZYWIANIU GŁÓWKI W LEWĄ STRONĘ,A MOŻE TO PRZEZ TEGO GUZA,PRZECIEŻ NIE WIEM OD KIEDY ON TAM JEST.MAM NADZIEJĘ,ŻE I TERAZ MNIE NIE ZAWIEDZIECIE I PODZIELICIE SIĘ ZE MNĄ WASZYMI DOŚWIADCZENIAMI.

czy takie guzki(przypuszczalnie węzły)mogą się powiększać po szczepieniu(jesteśmy dwa dni po szczep.)?
Ela z Oskiem (26.04.2003r.)

Edited by ELS1 on 2003/09/12 19:26.

12 odpowiedzi na pytanie: GUZEK NA SZYJCE NIEMOWLACZKA

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: GUZEK NA SZYJCE

Ela nie pomogę ci bo nie wiem jak, jedyne co mogę ci doradzić to idź do lekarza

Izka i Zuzanka (12.V.2002 r.)

els1 Dodane ponad rok temu,

Re: GUZEK NA SZYJCE

DO LEKARZA OCZYWIŚCIE PÓJDĘ,TYLKO DOPIERO W PONIEDZIAŁEK,A DO TEJ PORY MOŻE ZBIORĘ JAKĄŚ WIEDZĘ NA TUTEJSZYM FORUM,ŻEBY WIEDZIEĆ NA CO SIĘ PRZYGOTOWAĆ.

Ela z Oskiem (26.04.2003r.)

agnieszka24 Dodane ponad rok temu,

Re: GUZEK NA SZYJCE

To może być węzełek chłonny. Michaś też taki miał Ale upewnij się oczywiście u lekarza
POZDROWIENIA

Agnieszka i Michałek

els1 Dodane ponad rok temu,

Re: GUZEK NA SZYJCE

czy ten węzeł wymagał jakiegoś leczenia?

Ela z Oskiem (26.04.2003r.)

beka Dodane ponad rok temu,

Re: GUZEK NA SZYJCE

Powiekszony wezel chlonny swiadczy zwykle o jakims stanie zapalnym, np. gardelka. Po wyleczeniu zapalenia wezly wracaja do normalnych rozmiarow. Takze to moze byc jakas dosc blaha sprawa, ale do lekarza lec jak najszybciej.
Zyczymy zdrowka :-)))

Kaska i Jakub (11.05.2003)

malosia Dodane ponad rok temu,

Re: GUZEK NA SZYJCE NIEMOWLACZKA

Sluchaj z Twoich opisow wyglada na to, ze to krecz. Ja ostatnio tez myslalam, ze maly ma krecz ale na cale szczescie wszystko jest ok. Ja radzilabym Ci sie skontaktowac z GOHA ona miala podobny problem- chodzi mi tu o krecz. Wiesz moge sie mylic ale wlasnie Gosia i pozniej pani doktor mowila ze dziecko przy kreczu krzywi glowke na jedna ze stron i na tej stronie wystepuje najczesciej guzek. Odezwij sie jak sprawa sie wyjasni i nie martw sie napewno wszystko bedzie dobrze. pozdrawiam i trzymam kciuki!!!!

Malgosia i Maksio (27.03.2003)

majmo Dodane ponad rok temu,

Re: GUZEK NA SZYJCE NIEMOWLACZKA

Córka mojej koleżanki też miała guzek na szyjce, a właściwie ma nadal.Lekarz stwierdził,że to od ciężkiego porodu,kazał masować. Ona urodziła się 10 marca i nie od razu ten guzek zauważyli. Teraz jest już dużo mniejszy,ale cały czas go masują.Oczywiście, nie polecam Ci masażu bez porozumienia z lekarzem, to tylko kolejna hipoteza. Nie martw się na zapas,powodzenia.

Pozdrawiam, MONIKA, ta od
Kacperka (20.09.1994) i Majeczki ( 1.03.2003)

pikpok Dodane ponad rok temu,

Re: GUZEK NA SZYJCE NIEMOWLACZKA

Moze to węzeł chłonny, tak czy siak powinnaś udać się z maluchem do lekarza, nie martw się na zapas. Mam nadzieję, że lekarz cię uspokoi i rozwieje obawy…

Agnieszka i Olo (ur. 11.01.2002)[Zobacz stronę]

goha Dodane ponad rok temu,

Re: GUZEK NA SZYJCE NIEMOWLACZKA

Nie było mnie przez kilka dni i nie mogłam ci odpisać. Czy już byłaś u lekarza?? Co powiedział???
U nas guzek okazał się kręczem.
Daj znać, czekam na wiadomości!!!!

GOHA i Dareczek 5 m-cy (02.04.03)

els1 Dodane ponad rok temu,

Re:przeprosiny

chciałam przprosić wszystkich za zawracanie gitary ,bo guzek na szyjce okazał się powiększonym węzłęm chłonnym jako reakcja (najprawdopodobniej) poszczepienna lub przedząbkowa.

Ela z Oskiem (26.04.2003r.)

goha Dodane ponad rok temu,

Re:przeprosiny

Cieszę się, że to tylko (?) TO

GOHA i Dareczek 5 m-cy (02.04.03)

beka Dodane ponad rok temu,

Re:przeprosiny

Cale szczescie, ze to nic powazniejszego . Zyczymy zdrowka

Kaska i Jakub (11.05.2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: GUZEK NA SZYJCE NIEMOWLACZKA?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
A może by tak spotkanie Krakowskich brzuchów ???
Kochane Matki Oczekujące !! Ostatnio wydaje mi się się, że aktywność Krakowianek wzrasta, więc może by tak udało nam się wyjść z utajnionego internetu i porównać brzuszki w jakimś pięknym miejscu,
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
niedobra zupka?
karmie agulkę piersią, od miesiaca daje jej dodatkowe jedzonka słoiczkowe: zupki i deserki. do wczoraj zjadała po pół słoiczka zupki i deserku. ale niestety od wczoraj nie chce juz zupki.
Czytaj dalej