Gwarancja na sprzęt agd.

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #115520

    venuss

    Padła mi zmywarka, użytkowałam ją pół roku zgodnie z zaleceniami producenta.
    W piątek okazało się, że nie pobiera wody:mad:
    Sprzęt kupowałam w sklepie internetowym, mam kartę gwarancyjną, ale niestety nie podbitą. Czy w związku z tym mogę reklamować sprzęt?
    Jeśli tak, to może to być sklep stacjonarny?

    #5345942

    madzia-1409

    Zamieszczone przez venuss
    Padła mi zmywarka, użytkowałam ją pół roku zgodnie z zaleceniami producenta.
    W piątek okazało się, że nie pobiera wody:mad:
    Sprzęt kupowałam w sklepie internetowym, mam kartę gwarancyjną, ale niestety nie podbitą. Czy w związku z tym mogę reklamować sprzęt?
    Jeśli tak, to może to być sklep stacjonarny?

    Dzisiaj padła mi lodówka.
    Znalazłam tylko dowód zakupu. Wg serwisu paragon jest ważny dwa lata i reklamację serwis przyjął. Przyjadą dopiero w środę to zobaczymy.
    Też kupowałam w sklepie internetowym, reklamujesz u producenta.



    #5345943

    superbasiek

    myślę, że nie trzeba mieć podbitej gwarancji, dowód zakupu jest twoją podstawą do reklamacji.

    Pozdrówki 🙂

    #5345944

    jaewa

    Zgłaszasz przez infolinię producenta, będą pytali o nr seryjny sprzętu więc spisz z tabliczki znamionowej. Większość serwisów wymaga karty gwarancyjnej, ale sklep przez cały okres gwarancji spokojnie na podstawie dowodu zakupu podbije kartę gwarancyjną.

    Jak przyjedzie fachowiec to może chcieć dowodu zakupu, zrób ksero, oryginału nie oddawaj.

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close