HCG

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
  • #29506

    sonik

    Dziewczyny !!!

    Kiedy HCG da pewnosc, ze to juz ciaza? Czy badanie to wychodzi wczesniej niz test ciazowy? Czy tez lepiej czekac do terminu spodziewanej malpki? I jaki wynik swiadzy o tym, ze to ciaza?

    I dzieki wszystkim, ktore pomogly mi z objawami:)

    Gabi

    #389527

    k8-77

    Re: HCG

    jejciu, widze, ze nie mozesz sie doczekac;)) trzymam kciuki;))
    teoretycznie hcg wzrasta juz w 1 tyg. ciazy. pozniej przyrasta b. szybko
    normy: 1-2tydz. 16-156
    2-3 tydz. 101 – 4870
    3 – 4 1110 – 31500
    4 – 5 2560 – 82300
    jak zauwazylas normy sab. szeroki, wiec nie nalezy sie przejmowac jakby bylo troszke mniej.
    w ciazy wzrasta tez progesteron
    pozdrawiam,
    k8 i …?



    #389528

    sonik

    Re: HCG

    Kochana k8 77!!
    Wielkie dzieki za odp. Rozumiem, ze te wyliczenia odnosnie tyg. licza sie, tak jak normalnie ciaza…tj. 1 tydz to moment od poczatku ostatniej miesiaczki, tak? Czyli jesli jestem teraz w 23 dc, ovu mialam 14-25 dc…powinnam byc w 3 tyg ciazy…czy nadal rozumuje dobrze?
    Wiec moj wynik HCG powinnien byc w granicach 1110- 31500?
    Skad masz te dane i czy zawsze wynik jest wiarygodny??

    Czekam z niecierpliwoscia

    #389529

    wizard111

    Re: HCG

    tam weszlam i poczytalam o Hcg.
    Tam tez napisali o wykrywaniu wczesnej ciazy na podstawie poziomu Hcg.
    Nie wiem moze Ci sie przyda- ja lubie takie medyczne opracowania.
    Pozdrowienia

    #389530

    k8-77

    Re: HCG

    e, tego, nie bardzo rozumiem, bo napisalas: „Czyli jesli jestem teraz w 23 dc, ovu mialam 14-25 dc…powinnam byc w 3 tyg ciazy..”, chodzi o 33 dzien? czy 23 dzien nastepnego cyklu? czy może to moje doły intelektualne ciążowe? ;)))
    moment początku ciązy liczy sie od 1 dnia ostatniej ciąży lub od momentu poczecia – jesli go znasz, na roznych stronkach w interku sa kalkulatory do obliczania tego
    te normy mam z laboratorium w ktorym robilam badania
    pamietaj, ze najlepiej je od rozu skonsultowac z gin. zeby nie popasc w niepotrzebną panike. ja na pocz, 4 tyg. mialam 4589 (to nieco mniej niz wg normy), ale wszystko bylo ok
    powinien ci tez juz wyjsc ‚normalny’ test
    jesli wybierasz sie dopiero do lekarza, to zrob sobie tez kontrolnie poziom progesteronu we krwi – czasami trzeba go podniesc duphastonem czy czyms innym
    jak widzisz bardzo jestem obeznana w tych sprawach – dlugo i z przygodami czekalam na swoja ciaze
    trzymam kciuki
    k8 i …? (10 tyg.)

    #389531

    k8-77

    kalkuratory

    a kalkuratory sa m.in. na stronie

    mozesz tam obliczyc dzien porodu, ale tez dowiedziec sie kiedy nastapilo poczecie
    pzdr, k8 i … ?



    #389532

    sonik

    Re: kalkuratory

    Dzieki za wyczerpujaca odp.
    Oczywiscie sie pomylilam. Jestem teraz w 23 dc, a ovu mialam chyba 14 dc. Wiec biorac pod uwage pierwszy dzien ostatniej miesiaczki (tez sie pomylilas, bo napisalas ostatniej ciazy:):) moge byc teraz na poczatku 4 tyg. (ostatnia miesiaczka 28 wrzesnia). Nie wiem, czy powinnam juz robic HCG czy poczekac do terminu nastepnego okresu.
    Kiedy Ty dokladnie robilas HCG biorac pod uwage ostatnia miesiaczke??

    Ale to czekanie jest ciezkie…

    Ja tez staram sie o dzidzie od pol roku. Mam cykle wspomagane clo, bromergonem i duphastonem…a w tym cyklu mialam I inseminacje. I jestem pelna nadziei.
    A jak bylo z Toba?

    Kiedy zobaczylas u siebie pierwsze objawy?

    Pozdrawiam
    GABI

    #389533

    kotagus

    Re: kalkuratory

    Normy HCG laboratoryjne określają tyg. od poczęcia, nie ost. miesiączki.Tak więc zazwyczaj będąc już w trzecim tyg. ciąży od OM sprawdzasz normy dla pierwszego tyg. z tabeli, proste, czyż nie?

    Kotagus i…

    lutowy Dzidziuś

    #389534

    k8-77

    objawy i inne

    test ciązowy robilam zdaje sie kolo 33 dc, pozniej zadzwonilam spanikowano-szcześliwa do gina i on kazal przyjsc na wizyte od razu z wynikami, wiec robilam hcg i prog. no to bylo gdzies w okolicach 3 tyg. licząc od dnia poczecia, bo ciąż liczona od dnia ost. mies. jest „mlodsza” o jakies 2 tyg.
    ja mialam b. duże problemy, jestem 3 lata po slubie i stracilam pierwsza ciaze. dlatego panikowałam (i dalej panikuje;))
    objawy: piersi przede wszystkim (bolały i stawaly sie pelniejsze) i lekkie mdlosci. to bylo jeszcze przed terminem spodziewanej miesiaczki, ale ja juz tyle czekalam, ze nie robilam sobie nadziei. a tu prosze;))
    trzymam kciuki, pzdr
    k8 i …?

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close