Hemoglobina

Cześć dziewczyny (mamuśki)
Jestem jeszcze oczekującą i mam do was pytanko: Czy któraś z was w ciąży miała słabą hemoglobinę?Ja mam 6,7 mmol/l a norma jest od 7,2. Trochę mnie to matrwi bo nie mogę jej niczym podwyższyć, chociaż i tak już miałam 6,5.Biorę tabletki, jem buraczki, natkę pietruszki i nic. Co wy na to, czy mogę mieć jakieś kłopoty przy porodzie?
Poradźcie
Pozdrawiam
Ewa i Kaja (26.09.2003)

5 odpowiedzi na pytanie: Hemoglobina

rudasek Dodane ponad rok temu,

Re: Hemoglobina

witaj !
Mój wynik hemoglobiny – robiony 3 tygodnie temu to 6,3 !
Lekarz powiedział , że jak będę miała taki przy porodzie to dobrze – tylko muszę się starać by nie spadł.
Wczoraj robiłam badania – ciekawe – co jest teraz..

Rudasek i Mróweczka [ 01.09.2003]

arnika Dodane ponad rok temu,

Re: Hemoglobina

Przepraszam,ze tak pozno sie odzywam,ale dopiero od paru dni pisze, wczesniej tylko czytalam.Przez cala pierwsza ciaze mialam okropna(? tak twierdzil lekarz) anemie, cos okolo 10,2 g/Dl. Dziecko urodzilam w pelni zdrowe, z krwia meza i bez zadnych problemow. Malenstwo podobno sobie radzi jakos z niska hemoglobina mamy i tylko mama czuje sie bardziej zmeczona, przez lekkie nedotlenienie. Mi osobiscie nie pomagaly zadne leki,ze wzgledu na problemy z przyswajaniem zelaza. Teraz jestem drugi raz w ciazy i sytuacja sie powtarza. Lekarz aby patrzy na ilosc czerwonych kriwnek i ich rozmiar i kaze brac zelazo oraz sporo owocow i warzyw z wit.C. Mam nadzieje, ze tym razem tez bede miala zdrowie dziecko, chociaz jestem notoryczna anemiczka.Pozdrawiam
Arnika

alexje Dodane ponad rok temu,

Re: Hemoglobina

TEZ MIAŁAM NISKA H. PIŁAM B. DUZO HERBATY. GDY PRZESZŁAM NA WODE, HEMOGLOBINA SKOCZYŁA DO GÓRY.PRAWDOPODOBNIE, ZELAZO POPIJANE HERBATA,JEST B. MAŁO PRZYSFAJALNE. JESLI PIJESZ HERBATE, KAWE LUB POPIJASZ TABLETKI MLEKIEM, PRZESTAN.
MOZE POMOZE, POWODZENIA

tekilla30 Dodane ponad rok temu,

Re: Hemoglobina

O kurcze to ja mam teraz hb 13 !! a najmniej miałam 11i już musiałam brać żelazo. Pozdrawiam.

Mama Kamilka i drugi siusiak termin 18.08. w OM WG USG 8.08. 37 tydz.

Dodane ponad rok temu,

Re: Hemoglobina

zelazo najlepiej brac z czymś kwasnym

mi lekarz zalecił Citropepsin – taki lek dla dzieci na wywołanie laknienia, bo ma kwaśny odczyn

lepiej sie żelazo wchłania.

evi i maleństwo (grudniowe – 18.12.2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: Hemoglobina?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

STRATA DZIECKA
Skąd się bierze ciąża pozamaciczna?
witam was. Moja szwagierka 2 tygodnie temu dostala bardzo silnego krwotoku. Okazało się, że to ciaza pozamaciczna. Wycieli jej jeden jajnik. Teraz byla na badaniu kontrolnym i lekarz jej powiedzial ze
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
mleczny problem
Już nie wiem, co robić, błagam pomóżcie... Jakiś czas temu stwierdziłam, że zacznę Natalce podawać mleczko sztuczne. Najpierw dałam jej 100 ml rozcieńczonego NANa 2... nic jej nie było... potem dałam jej
Czytaj dalej